wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Kaits poiss

Pages: [1] 2 3 ... 19
1
Proovin järgi kohe! :)

2
Ise teeks siis juba nii

1. Rind, selg, biits, kõht - 2 harjutust per lihasgrupp ja 3 tööseeriat.
2. Jalg, säär, õlg, triits - 2 harjutust per lihasgrupp ja 3 tööseeriat.
3. Rind, selg, biits, kõht - 2 teist harjutust per lihasgrupp ja 3 tööseeriat.
4. Jalg, säär, õlg, triits - 2 teist harjutust per lihasgrupp ja 3 tööseeriat.

Et ei teeks samu harjutusi iga trenn vaid teeks nädala mahuks 4 harjutust per lihasgrupp suht ja 3 tööseeriat per harjutus.

Nt. ühel päeval teeks rinnale lam surumine + pecdeck või lamades hantlitega lend ja teisel päeval pos. kaldega surumine ja plokkide vahel kas seistes lend või kaldpingil lend.

Seljale samuti siis kas kitsalt traktoril, hantliga pingil küljele tõmbed või kangiga vastu kõhtu tõmbed ettekallutatult, teiseks harjutuseks ülevalt tõmbed kukla taha või rinnale või lõuatõmbed. Teisel päeval teeks nt laialt horisontaaltõmbed ja ülevalt kitsalt tõmbed rinnale.

jne.

Kordusvahemikku ise sellist ei kasuta vaid teen nii, et esimese suurema lihasgrupi harjutusega teen mõne soojendusseeria, kus tõstan raskust igas seerias. Siis enne tööseeriat puhkan ja teen esimese tööseeria kuskil 4-6 vahemikku, teisega langetan raskust ja sihin 6-10 vahemikku ja kolmanda vähendan veelgi ja teen vahemikku 12-15 (vahel isegi 20x) Ja nii iga harjutusega. Soojendusi ei tee siis enam kui juba keha soe ja väiksemad lihasgrupid nagunii soojad juba ammu siis :)

Mõte mul sellega siis selline, et esimene tööseeria kus olen kõige värskem ja tugevaim, üritan liigutada kõige suuremaid raskuseid ja neid kasvatada, teistega siis vähendan raskust ja muudan kordusvahemikku, et hõlmata töösse võimalikult palju erinevaid lihaskiude.

Ei pea nii tegema aga ise täheldanud, et nii suht parimad tulemused tulnud.
Kas see on siis 2 harjutust rinnale,2 harjutust seljale ja 2 biitsepsile ve?!

4
Kuna ma olen Bonsuna foorumi influencer, modell ja brand ambassador, siis tundsin, et pean selle teema üles võtma. Hetkel mul lebab sahtlis 4 Eesti treeneri poolt spetsiaalselt minu jaoks koostatud toitumiskavad. Kahe treeneri makrod arvutasin sportlikust huvist välja aga siis läks elu kiireks ja rohkem ei viitsinud. Nüüd aga aastaid hiljem tekkis huvi mineraalide jms. vastu. Lasin silmaga need kavad üle ja vaatasin lisaks veel neid moodsaid tasakaalustatud toidu pakkujaid netist ja leidsin, et üks ülioluline mikro on neil kõigil puudu. Isegi seda RDI pole täidetud. Soovituslikust vb 1/3 on. Ja nüüd suure ringi küsimus: Millisest mineraalist jutt käib? Mul on instas miljoneid subscribereid aga ainukesena vastas õigesti Kati. Aga tehke proovi, kes viitsib. Kui ma ausalt ütlen, siis neid muid mineraale ja vitamiine on ka nendes kavades väga vähe ja ma ei taha kuulda, kui keegi ütleb, et ma võtan midagi ilusast läikivast purgist juurde.

Mõne kuu pärast võiks proovida 100 suruda ja 170 kükkida. Jõutõmbes on ilma rihmata 200 täitsa reaalne ja selle absouluutse maxi peaks sinna 220 juurde nihutama. Ainuke mida ma trennis viitsin teha ongi kükk, tõmme ja surumine. Kui ma seda kõike 77-78kg juures teeksin, oleksin rahul.

Üks päev juhtus siuke pull, et jalapressil ei läinud lukk enam peale. Raskust oli 230. Viimane seeria, jalg suht kutu. Kõigil saalis klapid peas. Aga lõpuks kaks kutti võtsid raskuse maha. See alumine lukustus on ka sellise piiri peal, et pressik mul põlved silmaauku. Hetkel ma üksi seda enam ei julge teha.

http://www.youtube.com/watch?v=_pWM0F3OyhM

A.
Tegin seda 300ga kukk aparaat.

5
OSTA MÜÜ VAHETA / Re: Brachial trennikott
« on: April 28, 2018, 15:42:19 »
30,00 × 30,00 × 60,00 cm

6
OSTA MÜÜ VAHETA / Re: Brachial trennikott
« on: April 27, 2018, 17:07:42 »
Pakkumised postkasti!

7
OSTA MÜÜ VAHETA / Brachial trennikott
« on: April 27, 2018, 16:58:22 »
Müün kuna on kappi seisma jäänud,kuuaega kasutatud ainult 30eur.

8
Oli 100protsenti mannapudru peal!

9
Käisime Katiga kohalikus jõusaalis möllamas. Kuuhind 14.99 ja väga suur ja korralik ning puhas saal :) kõik aparaadid pm duubeldatud või troikaldatud :)
Joy Fitness. Vist oli isegi eripakkumine 4 nädalat 4.99 eur. Krt neist sakslastest aru saab. Isegi enamus veine 1.50 eur. Eestis ela nagu püstirikaste vabariigis kus hinnad konkreetselt 2-3x kallimad
Heaolu ühisond riik vms!:)

10
OSTA MÜÜ VAHETA / Re: O: GASPi püksid
« on: October 19, 2016, 11:09:13 »
Branchial sobiks ka ve???

11
OSTA MÜÜ VAHETA / Müüa Jõusaali rihm 110 cm pikk.
« on: July 03, 2016, 14:37:58 »
Korras nahast 12 euri.

13
Palju kaal on?! :)

14
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: January 10, 2016, 12:34:11 »
Loodan,et sa ukse taha mind piiluma ei tule!? :D

15
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: January 09, 2016, 16:11:26 »
HC gym riided kallid,sama raha eest saaks GASP,BETTER BODIES voi Branchial!?

Pages: [1] 2 3 ... 19
Kaubamaja
youtube