wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 191   Go Down

Author Topic: ...  (Read 743157 times)

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #30 on: February 27, 2010, 17:38:33 »

Vähe võhiklik küsimus, kuid siin foorumis äkki suu pihta ei lööda :D Ise siis tarvitan peale trenni trennipäevadel valk+süsivesik ja kuurina kreatiini. Trenni teen 3 x nädalas jõudu ja 1 x nädalas aeroobset. Kuidas ja kuhu ma selle glutamiini peaksin sobitama, et lihasmassi hoida?

Tere NaNa!

Kui teed aeroobset hommikul tühja kõhuga, siis sinna sobitaks kindlasti nii enne kui pärast trenni glutamiini.

Enne ja pärast jõutrenni samuti võib tarbida, aga olenevalt vajadustest. Kui on käsil äärmiselt kõva trenniperiood (4 ja enam trenni nädalas, intensiivsus kõrge), siis võib võtta ka vahetult enne und lisaks enne-pärast trenni tarbimisele. Kõik oleneb vajadustest ja taastumiskiirusest. Kui taastumisega probleeme pole (no 3x jõudu on tegelikult üsna tavaline ju, ja sellise treenimisega ei tohiks lihasmass ka kuskile kaduda vaid peab suurenema just, arvestades, et tavatoit on paigas), siis esialgu lisaks ainult trennijärgsesse sheiki 5-10 grammi (1-2 tl).

Päikest,
Annika
« Last Edit: February 27, 2010, 17:40:19 by Annika /aktivist/ Summel »
Logged

Rene Poljakov

  • ARCTIC SPORT
  • ****
  • Posts: 2832
  • Rene Poljakov
    • View Profile
    • Langeta kaalu ja saavuta oma unistuste vorm!
Re: ...
« Reply #31 on: February 28, 2010, 00:04:53 »

Vähe võhiklik küsimus, kuid siin foorumis äkki suu pihta ei lööda :D Ise siis tarvitan peale trenni trennipäevadel valk+süsivesik ja kuurina kreatiini. Trenni teen 3 x nädalas jõudu ja 1 x nädalas aeroobset. Kuidas ja kuhu ma selle glutamiini peaksin sobitama, et lihasmassi hoida?

Vahepeal, kui kasutasin, lisasin ka trennijärgsesse sheiki.

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4752
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: ...
« Reply #32 on: February 28, 2010, 00:28:38 »

Vähe võhiklik küsimus, kuid siin foorumis äkki suu pihta ei lööda :D Ise siis tarvitan peale trenni trennipäevadel valk+süsivesik ja kuurina kreatiini. Trenni teen 3 x nädalas jõudu ja 1 x nädalas aeroobset. Kuidas ja kuhu ma selle glutamiini peaksin sobitama, et lihasmassi hoida?
Peale nende toidulisade: Hommikul sõõ lisaks 4-6muna ja näiteks 3 "rukkipala" selveritest/prismast ja kui on nii lisaks 1 õun või muu puuvili ja tee/kohv ja vett 2-4dl peale selle.
2 tundi enne trenni kana/kala/muna/kodujuust ja süsivesikud kartulist/makaronidest ja coca zerod/vett
3-4dl..enne trenni starterid ja gluta :) trenniajal vett 1lit pärast trenni sinu jookid koos glutaga ja peale trenni ehk 1-2 tunni jooksul palju proteiine ja aeglaseid süsivesikuid..enne magama minekud munad/valkujook ja gluta kui tahad..lihasmassa hakkab isegi juurde tulema ;) aga samas jälgi kaa võimaliku rasva tekkimist ja tee omad järeldused süsivesikute suhtes,eks? :D
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

NaNa

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 907
  • Elu on selline...
    • View Profile
Re: ...
« Reply #33 on: February 28, 2010, 00:43:18 »

Aitähh soovituste eest, toitumine mul paigas, ex siis lükkan selle glutamiini oma valgu, kreatiini sheigi sisse trenni päevadel peale trenni ja banaani kõrvale. Aga olen oma küsimusega Annika teema ää risustanud, et nüüd siis anname uuesti ruumi üle Annika teemale :)
Logged

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #34 on: February 28, 2010, 00:56:58 »

Vastupidi, igasugusted teemakohased küsimused on teretulnud!  8)
Logged

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4752
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: ...
« Reply #35 on: February 28, 2010, 01:01:23 »

Annika?
Ma arvan et sulla on se toitumine paigas? aga samas kui sa tunned et ikka ei "lähe" nii se mida ma kirjutasin siin sobib sulle kaa kui "tuunid" seda natugese...aga ma ikka ei võtaks hommiku ega enne trenni süsivesikutest midagi ära..neid on vaja..ja kõik!! 8)
Samas mentaalisel poolel võiks palju aita kui õpid nägema pooleks tühja klaasi pool täiena?
Ise lugesin mittu Dalai Lama ja teiste Viisakate inimiste mõtteid kuidas elu peaks elama ja iga hetkest leidma midagi erilist....kuna neid sa tagasi ei saa..ega mina kaa..
Trenni ei pea minema= Ma saan jälle trennida   Minu tõõ on mõttetu ja igav=Mul on tõõkoht ja ma teen tähtsaid asju mis aitavad teiste inimiste elu edasi viia   
Annika..ma tean et sa oskad...kui sa tahad :)
Head õõd
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14078
    • View Profile
Re: ...
« Reply #36 on: February 28, 2010, 01:14:36 »

Annika?
Ma arvan et sulla on se toitumine paigas? aga samas kui sa tunned et ikka ei "lähe" nii se mida ma kirjutasin siin sobib sulle kaa kui "tuunid" seda natugese...aga ma ikka ei võtaks hommiku ega enne trenni süsivesikutest midagi ära..neid on vaja..ja kõik!! 8)
Samas mentaalisel poolel võiks palju aita kui õpid nägema pooleks tühja klaasi pool täiena?
Ise lugesin mittu Dalai Lama ja teiste Viisakate inimiste mõtteid kuidas elu peaks elama ja iga hetkest leidma midagi erilist....kuna neid sa tagasi ei saa..ega mina kaa..
Trenni ei pea minema= Ma saan jälle trennida   Minu tõõ on mõttetu ja igav=Mul on tõõkoht ja ma teen tähtsaid asju mis aitavad teiste inimiste elu edasi viia   
Annika..ma tean et sa oskad...kui sa tahad :)
Head õõd

Noh aeg-ajalt sõidab katus kõigil. Osadel see möödub, teised lõpetavad seevaldis. Selles ongi kogu vahe.
Mis puudutab Annika toitumist, siis täit tõde ei saa keegi, vähamalt mitte lähiajal teada ;) ) Vaadates Annika arengut, siis ärge muretsege - see on vägagi kontrolli all ja väga kalkuleeritult paika pandud ;) Nii need süsivesikud, proteiinid kui rasvad ;) Kui Annika käiks ja laterdaks igalpool võistlussportlasena kuidas 100% toitub, siis  ... siis oleks tüli varsti suur  8)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #37 on: February 28, 2010, 01:17:35 »

Annika?
Ma arvan et sulla on se toitumine paigas? aga samas kui sa tunned et ikka ei "lähe" nii se mida ma kirjutasin siin sobib sulle kaa kui "tuunid" seda natugese...aga ma ikka ei võtaks hommiku ega enne trenni süsivesikutest midagi ära..neid on vaja..ja kõik!! 8)
Samas mentaalisel poolel võiks palju aita kui õpid nägema pooleks tühja klaasi pool täiena?
Ise lugesin mittu Dalai Lama ja teiste Viisakate inimiste mõtteid kuidas elu peaks elama ja iga hetkest leidma midagi erilist....kuna neid sa tagasi ei saa..ega mina kaa..
Trenni ei pea minema= Ma saan jälle trennida   Minu tõõ on mõttetu ja igav=Mul on tõõkoht ja ma teen tähtsaid asju mis aitavad teiste inimiste elu edasi viia   
Annika..ma tean et sa oskad...kui sa tahad :)
Head õõd

Noh, kui mina saaks, ma ainult trennikski... Kindlasti oleks tulemused ka paremad, kui ei peaks oma aega muu peale raiskama, saaks nö 101% pühenduda. Öötöö, eriti veel mitu ööd järjest, nagu mina tavaliselt käin, on võistlejale eriti jama- lööb totaalselt kõik sassi, sest söögiajad peavad ju ikka samaks jääma, samuti ei saa trenne vahele jätta-ma lihtsalt ei luba seda endale. Eriti võistluseks ettevalmistamise ajal. Harjutamise asi, samas, kui peaks käima kuskil igapäevaselt kontoris istumas- see oleks kindlasti hullem! Olen ka käinud kunagi, kurnab totaalselt ära.

Söömisega tuleb ikka aegajalt natukene katsetada. See sõltub kindlasti hetkelisest seisust, arengust ja vajadustest. Igal asjal on oma põhjus. Eks me näe, mis tulemus tuleb  8)
Logged

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4752
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: ...
« Reply #38 on: February 28, 2010, 01:23:44 »

...ja nüüd lähme hea meelega magama,eks :)?
homme uus päeva tulekul...ja saab õhtul jälle trenni teha :) ja rääkida juttu koos sõbradega..
mis siin elus veel vaja on 8)?

Head Õõd Annika,

Timppa
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #39 on: February 28, 2010, 01:27:32 »

...ja nüüd lähme hea meelega magama,eks :)?
homme uus päeva tulekul...ja saab õhtul jälle trenni teha :) ja rääkida juttu koos sõbradega..
mis siin elus veel vaja on 8)?

Head Õõd Annika,

Timppa

Ööd jah... mina juba varahommikul trenni, 2 öötööd veel ees...aga loodetavasti päev tuleb hea, saab veidi puhata ja süüa korralikult enne pikka ööd. Tegelikult tahaks ühele näitusele ka minna, aga eks näis, kas aega ja viitsimist on 8)
Logged

rennosport

  • Posts: 964
    • View Profile
Re: ...
« Reply #40 on: February 28, 2010, 01:34:37 »

Ma pakun, et see on see näitus mis on solarises, kus hiinlased on tükkideks hakitud ja purki pistetud 8)
Logged

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #41 on: February 28, 2010, 01:42:05 »

Ma pakun, et see on see näitus mis on solarises, kus hiinlased on tükkideks hakitud ja purki pistetud 8)

Kuule jh, homme viimast päeva ju. Aga eks näis, mis homne mulle toob...
Logged

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #42 on: February 28, 2010, 14:34:26 »

Tänahommikune treening- 50 min intensiivset aeroobset+kõht+venitused+poseerimine

Rohkem pilte ja juttu siin: http://annikasummel.blogspot.com/
Logged

Timo Randoja

  • Posts: 2399
  • Im going to be the Best.
    • View Profile
Re: ...
« Reply #43 on: February 28, 2010, 14:41:20 »

Vorm läheb aina paremaks :)
Logged
Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.
Pain you feel today will be strength you feel tomorrow.
A positive mental attitude can clear away all obstacles witch stands between you and your major purpose in life.

Annika

  • member
  • Posts: 8072
    • View Profile
Re: ...
« Reply #44 on: February 28, 2010, 14:44:08 »

Vorm läheb aina paremaks :)

Massi aeg taas, eks ta ikka peab minema, kus ta pääseb  8)
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 191   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
anything