wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4 ... 16   Go Down

Author Topic: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm  (Read 86618 times)

gmaster

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Professionaalne füsioteraapia ja massaaž
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #15 on: January 06, 2013, 19:24:32 »

Selle vabastamisega saab ise ka väga hästi hakkama, olen toodet kasutanud yle 2a ja nüüd müün seda ka, iga ostja saab kaasa tasuta konsultatsiooni, kuidas rull kasutada-see on imelihtne.
All oleval pildil on liigutus mida rullil teha ja ''alaseljavalu'' mure saab lahendatud...tegelikult pole valu alaseljas ;)
Toode maksab ca 2 visiiti massööri juurde, aga kestab aastaid.
Proovida saab tasuta, kui näed et aitab, teeme kaupa!

Jah, rullimine on ka üks müofastsiaalse ravi võimalusi.
Rull on mul endal olemas.
Logged
Tippkvaliteediga füsioteraapia, massaazh, erineva eesmärgiga (ka terapeutilised) treeningkavad jm. Kunderi 24, City tervisestuudio.  www.georglaasik.ee / georg@georglaasik.ee

gmaster

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Professionaalne füsioteraapia ja massaaž
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #16 on: January 06, 2013, 19:29:58 »

Tervist Georg

Probleem järgmine:
Peale u. aastast trenni tegemist, tuli sisse paus kuu aega.
Uuesti trenniga alustades, tekkis kohe peale trenni imelik valu rinnakusse. Enne polnud sellist asja olnud.
Ja asi muudkui süvenes kuni lõpuks ei saanud enam mitte mingit trenni teha, kuna iga pingutusega läks valu hullemaks (ei saanud enam korralikult sisse hingata).
PS! valu on rinnaku peal!
Jätsin trenni aastase pausi, kuid paremaks asi ei läinud. Mõnikord tekkis selline valu hommikul voodist tõustes, et kutsu või kiirabi. Sisse hinagata ei saanud korralikult, kuna rindkere laienedes tekkisid jubedad valud. Pidevalt on nii, et kui ringutan siis on tunda kerget pingt ja valu rinnakus, misjärel käib mingi "raks" läbi ja siis kaob nagu valu ja pinge ära.
Aevastades käib korralik valu ja mõnikord ka ragin läbi.
Ortopeedia arstide juures käies öeldi jutuajamise põhjal, et tegu rinnaku põletikuga ja, et aeg on ainuke parandus. Aasta aega pausi aga ei paradanud asja ära absoluutselt.
Ortopeed ütles aga, et on hoopis rinnalihase lühenemine ja see tekitab pinget ja valu rinnakus, et tuleks venitad lihast?
Suht frustratsiooni põhjustav olukord :( kuna tahaks jubedalt trenni teha aga ei saa.

No neid võimalusi on palju ja eriti raske on neti teel öelda, milline on. Teoreetiliselt võib olla nii mingi struktuuri põletik, rinnalihase lühenemine või esimene teisest põhjustatud.
Ise masseerin valutavaid piirkondi pigem lühemat aega ja rohkem kordi päevas. Võid läbi tulla, võin teha nii massaaži, teipi, erinevaid venitustehnikaid kui müüa sulle massaažipalli, millega saad ise masseerida. Paari minutiga paraneb liikuvusulatus märgatavalt.
Logged
Tippkvaliteediga füsioteraapia, massaazh, erineva eesmärgiga (ka terapeutilised) treeningkavad jm. Kunderi 24, City tervisestuudio.  www.georglaasik.ee / georg@georglaasik.ee

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1427
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #17 on: January 06, 2013, 19:45:01 »


Ise masseerin valutavaid piirkondi pigem lühemat aega ja rohkem kordi päevas.

Eks ajapikku retseptorite tundlikkus muutub, alguses saad ikka vähemaga läbi.

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #18 on: January 06, 2013, 20:01:58 »

No neid võimalusi on palju ja eriti raske on neti teel öelda, milline on. Teoreetiliselt võib olla nii mingi struktuuri põletik, rinnalihase lühenemine või esimene teisest põhjustatud.
Ise masseerin valutavaid piirkondi pigem lühemat aega ja rohkem kordi päevas. Võid läbi tulla, võin teha nii massaaži, teipi, erinevaid venitustehnikaid kui müüa sulle massaažipalli, millega saad ise masseerida. Paari minutiga paraneb liikuvusulatus märgatavalt.
Tuleks ehk läbi tõesti!
Kodukal aadressi pole, et kus asud?

gmaster

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Professionaalne füsioteraapia ja massaaž
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #19 on: January 06, 2013, 20:12:36 »

Kirjutasin sulle.
Praegu võtan vastu Lasnamäel, aga ei välista, et varsti võtan mingi kesklinna koha.
Logged
Tippkvaliteediga füsioteraapia, massaazh, erineva eesmärgiga (ka terapeutilised) treeningkavad jm. Kunderi 24, City tervisestuudio.  www.georglaasik.ee / georg@georglaasik.ee

gmaster

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Professionaalne füsioteraapia ja massaaž
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #20 on: January 06, 2013, 20:24:12 »

Mul oli samade symptomitega hoopis teine lahendus murele, kuigi prooviti sinu nimetatud variante...elame-näeme :)

Ja seda sa muidugi ei avalda?
Logged
Tippkvaliteediga füsioteraapia, massaazh, erineva eesmärgiga (ka terapeutilised) treeningkavad jm. Kunderi 24, City tervisestuudio.  www.georglaasik.ee / georg@georglaasik.ee

ArchangelEST

  • Lasna-Esiku-Rätiku-Klubi
  • ****
  • Posts: 1040
    • View Profile
    • Flexible Dieting Handbook
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #21 on: January 06, 2013, 21:03:55 »

Kirjutasin sulle.
Praegu võtan vastu Lasnamäel, aga ei välista, et varsti võtan mingi kesklinna koha.

 Kus kandis Lasnamäel? Ma muidu laisk inimene, aga kui kuskil jalutuskäigu kaugusel oled siis on hea teada kuhu poole roomata, kui midagi katki läheb. :D
Logged
Pizza & Burger dieter master race. Bow before me peasants.

Flexible Dieting Handbook

Aspartame Research

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1427
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #22 on: January 06, 2013, 21:10:18 »

Kus kandis Lasnamäel? Ma muidu laisk inimene, aga kui kuskil jalutuskäigu kaugusel oled siis on hea teada kuhu poole roomata, kui midagi katki läheb. :D

Vanaks hakkad jääma, et üleliia muretsed. Kui midagi katki läheb, leiad ta maa-alt ka üles.

gmaster

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Professionaalne füsioteraapia ja massaaž
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #23 on: January 06, 2013, 21:16:14 »

Kus kandis Lasnamäel? Ma muidu laisk inimene, aga kui kuskil jalutuskäigu kaugusel oled siis on hea teada kuhu poole roomata, kui midagi katki läheb. :D

Lasnamäe spordihalli kant
Logged
Tippkvaliteediga füsioteraapia, massaazh, erineva eesmärgiga (ka terapeutilised) treeningkavad jm. Kunderi 24, City tervisestuudio.  www.georglaasik.ee / georg@georglaasik.ee

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #24 on: January 11, 2013, 09:26:01 »

Eile sai siis Georgi vastuvõtul käidud.
Jättis hea ja asjaliku mulje, julgen soovitada teistele ka.
Mudis siit ja sealt, juttu sai aetud ja uuritud, millest jamad põhjustatud? Selgust ja kinnitust sai ka eelarvamustele.

Tegi siis rinnale massaaži (enamjaolt massažipalliga), väga mõnus oli, mis sai ka endale soetatud.

PS! Vahepeal niipalju, et Ralfi soovitusel sai ka rinda masseeritus ise u. 15-20 min ja ikka korralikult.
Ma arvan, et mu rind pole nii tugevat massaaž veel tundnudki. Järgnevad kaks päeva oli lihas ikka mega valus (nagu oleks korraliku trenni teinud) Aga parem oli ka, seda peab möönma!

Eilsest Georgi massaažist on aga ka parem tunne. Liikuvus on parem ja aevastades ei käi valu ja raginat läbi, kui siis kerge tuikamine. Hommikul peale ärkamist tegin neid venitusharjutusi mis sa Georg mulle näitasid (dünaamilisi) ja paar raginat käis siis läbi, küll mitte valusat.
Eks näis, ütitan täna tööl ka vahepeal venitada ja liigutada ning siis on näha mis saab?

Mingi aeg peaks ikka teipi ka proovima aga seda vaatab millalgi.

Tänud
Leho

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1427
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #25 on: January 11, 2013, 10:15:10 »



PS! Vahepeal niipalju, et Ralfi soovitusel sai ka rinda masseeritus ise u. 15-20 min ja ikka korralikult.
Ma arvan, et mu rind pole nii tugevat massaaž veel tundnudki. Järgnevad kaks päeva oli lihas ikka mega valus (nagu oleks korraliku trenni teinud) Aga parem oli ka, seda peab möönma!


Tänud
Leho

Mina soovitasin 5 - 10 min.  :) Aga massaaž ongi rohkem selline lihastunnetuse küsimus masseerija poolt vaadatuna. Järgmine kord tee ajaliselt vähem ja kergemalt. Vähem massaaži mõjub samuti.

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #26 on: January 11, 2013, 10:25:25 »

Mina soovitasin 5 - 10 min.  :) Aga massaaž ongi rohkem selline lihastunnetuse küsimus masseerija poolt vaadatuna. Järgmine kord tee ajaliselt vähem ja kergemalt. Vähem massaaži mõjub samuti.
Eks ma sattusin hoogu, nii nii hea oli lihtsalt :P

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1427
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #27 on: January 11, 2013, 10:36:01 »

Eks ma sattusin hoogu, nii nii hea oli lihtsalt :P

Massaažiga on ka nagu trenniga - rohkem ei tähenda paremat tulemust. Aga nüüd on kogemus olemas.

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #28 on: January 11, 2013, 10:44:10 »

Massaažiga on ka nagu trenniga - rohkem ei tähenda paremat tulemust. Aga nüüd on kogemus olemas.
Jep, elu ja kogemus õpetavad, eeldusel et oskad õppida!

gmaster

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Professionaalne füsioteraapia ja massaaž
Re: Vigastuste ennetamine, taastusravi jm
« Reply #29 on: January 11, 2013, 14:05:49 »

Eile sai siis Georgi vastuvõtul käidud.
Jättis hea ja asjaliku mulje, julgen soovitada teistele ka.
Mudis siit ja sealt, juttu sai aetud ja uuritud, millest jamad põhjustatud? Selgust ja kinnitust sai ka eelarvamustele.

Tegi siis rinnale massaaži (enamjaolt massažipalliga), väga mõnus oli, mis sai ka endale soetatud.

PS! Vahepeal niipalju, et Ralfi soovitusel sai ka rinda masseeritus ise u. 15-20 min ja ikka korralikult.
Ma arvan, et mu rind pole nii tugevat massaaž veel tundnudki. Järgnevad kaks päeva oli lihas ikka mega valus (nagu oleks korraliku trenni teinud) Aga parem oli ka, seda peab möönma!

Eilsest Georgi massaažist on aga ka parem tunne. Liikuvus on parem ja aevastades ei käi valu ja raginat läbi, kui siis kerge tuikamine. Hommikul peale ärkamist tegin neid venitusharjutusi mis sa Georg mulle näitasid (dünaamilisi) ja paar raginat käis siis läbi, küll mitte valusat.
Eks näis, ütitan täna tööl ka vahepeal venitada ja liigutada ning siis on näha mis saab?

Mingi aeg peaks ikka teipi ka proovima aga seda vaatab millalgi.

Tänud
Leho

Tänan meeldivate sõnade eest!
Eks ürita liigutada ja vahepeal masseerida, aga ära millegagi liiga üle pinguta, kuna selliste asjade puhul on see kerge tulema.
Tõsta koormust päev-päevalt ja lähiajal võiks siis vaadata, mis edasi.

Kuula oma keha ja teinekord proovi peale ärkamist korraks lihased läbi võimelda enne venitust ja vali endale sobivam variant.
Logged
Tippkvaliteediga füsioteraapia, massaazh, erineva eesmärgiga (ka terapeutilised) treeningkavad jm. Kunderi 24, City tervisestuudio.  www.georglaasik.ee / georg@georglaasik.ee
Pages: 1 [2] 3 4 ... 16   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja