wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down

Author Topic: Treeni nagu Arnold - Fullbody!  (Read 26850 times)

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14452
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #15 on: June 30, 2014, 10:54:14 »

48h ongi, et taastuks täielikult ka glükogeenivarud jne. 32h on see kui anaboolne aken nö lukku tõmbab ehk proteiinimolekulide taastumine, ehk milledest sõltubki paljuski lihase suurus ja jõud.

Kui võtame 48-72h teeb see 3 päeva, siis seletage mulle lollile, miks on vaja osade treenrite soovitusel võtta 8-10 päeva :)
8-3=5. Tervelt 5 päeva laseme lihastel "mitte-midagi" teha .. kas pole "tark" soovitus?Ahjaa, see ju otsene "maraton-trennide" tulemus kus me ei treeni lihaseid vaid vägistame oma aju :) Ja kui ei arene, siis soovitatakse mida? Veel rohkem vägistada :)
Kuna pole otsest pidevat koormust, siis keha pigem hakkab selle ajaga lihasmassi vähendama, kuna kohandub keskkonnaga. Pole koorumust, pole vaja ka lihaseid nii suuri :)

Aga eks kulturistid ongi hädapätakad ja laiskvorstid. Igasugu ratturid, uisutajad jne annavad jalgadele väga palju nädalas hagu ja ei pirise. Samas jalad on nagu loomadel. Riisvõimlejad, kes annavad oma lihastega kulturistidele silmad ette kui jutt käib nö naturaalsel tasandil. Mh-Ah?

* Ahjaa see ka, et kui pole trenni, siis pole vaja ka taastumist - ses mõttes, et paljud käivad nagunii rohkem trennis "liigutamas ja võimlemas" - seega ei pea üldse muretsema. Võib ka 1h puhata ja uuesti "hagu" anda :) Et see pisike energiakadu taastuks, siis suhkruvett juua rohkem  8)
« Last Edit: June 30, 2014, 11:34:43 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Kaits poiss

  • Posts: 491
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #16 on: June 30, 2014, 11:41:22 »

Good! :)
Logged

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1432
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #17 on: June 30, 2014, 14:36:27 »

48h ongi, et taastuks täielikult ka glükogeenivarud jne. 32h on see kui anaboolne aken nö lukku tõmbab ehk proteiinimolekulide taastumine, ehk milledest sõltubki paljuski lihase suurus ja jõud.

Kui võtame 48-72h teeb see 3 päeva, siis seletage mulle lollile, miks on vaja osade treenrite soovitusel võtta 8-10 päeva :)
8-3=5. Tervelt 5 päeva laseme lihastel "mitte-midagi" teha .. kas pole "tark" soovitus?Ahjaa, see ju otsene "maraton-trennide" tulemus kus me ei treeni lihaseid vaid vägistame oma aju :) Ja kui ei arene, siis soovitatakse mida? Veel rohkem vägistada :)
Kuna pole otsest pidevat koormust, siis keha pigem hakkab selle ajaga lihasmassi vähendama, kuna kohandub keskkonnaga. Pole koorumust, pole vaja ka lihaseid nii suuri :)

Aga eks kulturistid ongi hädapätakad ja laiskvorstid. Igasugu ratturid, uisutajad jne annavad jalgadele väga palju nädalas hagu ja ei pirise. Samas jalad on nagu loomadel. Riisvõimlejad, kes annavad oma lihastega kulturistidele silmad ette kui jutt käib nö naturaalsel tasandil. Mh-Ah?

* Ahjaa see ka, et kui pole trenni, siis pole vaja ka taastumist - ses mõttes, et paljud käivad nagunii rohkem trennis "liigutamas ja võimlemas" - seega ei pea üldse muretsema. Võib ka 1h puhata ja uuesti "hagu" anda :) Et see pisike energiakadu taastuks, siis suhkruvett juua rohkem  8)

Lihased on ainult üks osa ahelas - on veel liigesed, kõõlused, südame-veresoonkond, kesknärvisüsteem.

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #18 on: June 30, 2014, 14:44:24 »

Lihased on ainult üks osa ahelas - on veel liigesed, kõõlused, südame-veresoonkond, kesknärvisüsteem.

Sa ikka kohati oled jalad maas ja tuleb väga tasakaalustatud juttu. Mille eest me sind armastamegi :)
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14452
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #19 on: June 30, 2014, 14:50:23 »

Lihased on ainult üks osa ahelas - on veel liigesed, kõõlused, südame-veresoonkond, kesknärvisüsteem.

Nimistust jäi välja käige tähtsamad: laiskus ja mugavus :)

Kindlasti on palju nüansse. Aga võtke kätte ja tehke nt rinda E K R ja jalga. Rinnale surumist ja jalale kükke. Kokku 1-2 tööseeriat. Mis juhtub? See, et pm iga trenn suudate teha sama raskusega ja isegi juurde panna raskust. Tundub ehk jah uskumatu, aga see ongi nii. Järeldus? Kui keha nii kiiresti on võimeline taastuma, siis milelks seda jura ajada ja otsida "vabandusi*" ja targutada? Shwarzenneggeril see töötas isegi forseeritud kujul - millest me räägime?

Väike nipp on ka see et nt E surumine, kükk K lendamine kaldpinnal ja jalapress, R taas surumine ja kükk. Nii on tagatud ka lihaste töötlus erinevate nurkade alt.

Liigesed - liigeseid just säästetakse sellise treeninguga. Kui lihased ja aju kurnatud maratontrennidest, siis on vigastused palju altimad tekkima ;) Rääkisin pikalt, et kesknärvisüstemi säästev see just ongi kui mitte arutult kuhjata tegelikult mõttetuid seeriaid, sest töö mis vaja teha oli, et lihas areneks on tehtud.

Minul töötas selline asi, mu eksil, olevasel kaasal, mu klientidel (ei - ei olnud steroidide pärast) ... aga eks saab igatemoodi. Lihtsalt milleks mitte kasutada maksimaalselt treeninguid ära ... sest nii harjutud :) ?
« Last Edit: June 30, 2014, 14:57:00 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14452
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #20 on: June 30, 2014, 15:03:20 »

Lisaks väike nüanss. Kõik pole megahardcore inimesed et iga trenn suudaks end realiseerida. Inimene teeb nädalas 1x biitsepsit. No pole hea päev, ei viitsi eriti pingutada, väsimus kuna pidu selja taga vms. Mis siis lihas saab koormust 14 päeva tagant kui üks trenn vahel "pole see" ??? Loomulikult on siis pirin ja virin ja kõikide süüdistamine, et näed panevad steroide nagunii .. ma panen siis ka jne. Tegelikult põhjus lihtne - ei koormata piisavalt lihaseid.

Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1432
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #21 on: June 30, 2014, 15:19:12 »

Nimistust jäi välja käige tähtsamad: laiskus ja mugavus :)

Kindlasti on palju nüansse. Aga võtke kätte ja tehke nt rinda E K R ja jalga. Rinnale surumist ja jalale kükke. Kokku 1-2 tööseeriat. Mis juhtub? See, et pm iga trenn suudate teha sama raskusega ja isegi juurde panna raskust. Tundub ehk jah uskumatu, aga see ongi nii. Järeldus? Kui keha nii kiiresti on võimeline taastuma, siis milelks seda jura ajada ja otsida "vabandusi*" ja targutada? Shwarzenneggeril see töötas isegi forseeritud kujul - millest me räägime?

Väike nipp on ka see et nt E surumine, kükk K lendamine kaldpinnal ja jalapress, R taas surumine ja kükk. Nii on tagatud ka lihaste töötlus erinevate nurkade alt.

Liigesed - liigeseid just säästetakse sellise treeninguga. Kui lihased ja aju kurnatud maratontrennidest, siis on vigastused palju altimad tekkima ;) Rääkisin pikalt, et kesknärvisüstemi säästev see just ongi kui mitte arutult kuhjata tegelikult mõttetuid seeriaid, sest töö mis vaja teha oli, et lihas areneks on tehtud.

Minul töötas selline asi, mu eksil, olevasel kaasal, mu klientidel (ei - ei olnud steroidide pärast) ... aga eks saab igatemoodi. Lihtsalt milleks mitte kasutada maksimaalselt treeninguid ära ... sest nii harjutud :) ?

Noorustreeningute 4 põhipunkti, mis edu saavutamiseks vaja.

1. steroidid (võimaldavad taastuda, et 6x nädalas 3h rasket Fullbody teha)

Unustasid tolle aja harjutajate kohta ühe asja. Uups, aga siis ei olnud need ained WADA nimekirjas.  8)

hop

  • Posts: 945
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #22 on: June 30, 2014, 20:46:36 »

Noorustreeningute 4 põhipunkti, mis edu saavutamiseks vaja.

1. steroidid (võimaldavad taastuda, et 6x nädalas 3h rasket Fullbody teha)

Unustasid tolle aja harjutajate kohta ühe asja. Uups, aga siis ei olnud need ained WADA nimekirjas.  8)

Miks sa alati kaikaid kodaratesse pillud, praktiliselt igas teemas. Sa üldse ei lepi sellega mida teised teevad, aga konkreetset nõu kuidas siis kõige õigem teha oleks sul kunagi ei ole. Räägi kuidas sa ise treenid või kui ei treenigi, milleks siis üldse vaja koguaeg teadust panna?
Logged

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1432
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #23 on: June 30, 2014, 21:15:25 »

Miks sa alati kaikaid kodaratesse pillud, praktiliselt igas teemas. Sa üldse ei lepi sellega mida teised teevad, aga konkreetset nõu kuidas siis kõige õigem teha oleks sul kunagi ei ole. Räägi kuidas sa ise treenid või kui ei treenigi, milleks siis üldse vaja koguaeg teadust panna?

Hea nõu maksab, tasuta on ainult juust hiirelõksu vahel.

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14452
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #24 on: June 30, 2014, 21:36:08 »

Lihas taastub 48h jooksul. Lihtne fakt. Olgu steroidikud või mitte. Steroidikud taastuks veel kiiremini, seega oleks see tundide arv veel lühem. Nagu artikli teemagi. 12h oli vaja Arnoldile, et progresseeruda ja tol ajal silma paista ning eristuda. Ülejäänud eluga sai filmikarjääri teha, poliitikukarjääri jne.

Raske fullbody? No krt kui teha ühele lihasele 12 tööseeriat vs teha ühele lihasele 2 tööseeriat - millest Te härra räägite? Fullbody treening on sellisel kujul täpselt sama pikk kui igatepidi splitud treening, lisaks selle eelisega, et nädalas tuleb lisaks puhekpäevi oluliselt rohkem. Kas vehid 6-7x nädalas jõusaalis või 3x on suur vahe - aga nu kui Otter soovitab steroide, siis ega ta palju ju valeta ka - musklid muidu ei kasva.
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

hop

  • Posts: 945
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #25 on: June 30, 2014, 21:36:42 »

Hea nõu maksab, tasuta on ainult juust hiirelõksu vahel.

Pillud miskit halba nõu ja loodad, et siis keegi tellib sinult head nõu ;D
Eriline reklaamiguru siis ;D ;D
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14452
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #26 on: June 30, 2014, 21:43:25 »

Nn algajate kavad on enamuses full-bodyd. Treenerid siis nagu Otteri jutu järgi söödavad algajatele kohe steroide sisse muidu ei taastu?

Olgu algaja või mitte, lihas töötab vastupanule. Algaja ei vaja taastust oma fullbody kavades ja järsku karmim treenija kellel ka taastumine peaks parem olema, siis temal taastumisega probleeme?. Sry aga see on otsast otsani nii ebaloogiline, et ei viitsi enam vaielda. Eks igaühel õigus oma soovitustele ...  isegi kui need ürgajast :)

Splittimise loogika selles, et saaks rohkem koormust lisada algajate kavadega? Ainus loogika on see, et raskusi suurendada ... ja kogu lugu :) See, et 100 seeriat lisada ja neid "tühja lahmida" ei paranda tulemust. Esiteks on võimalik teha töö ära raskusi lisades, teiseks kui sa ei tee ühtegi seeriat pingutades ja hoiad pidevalt tagasi järgmiste seeriate jaoks .. wht is the point?
Lõpuks oled aga lihast piisavalt nõrgestanud-lõhkunud, et kui viimane seeria otsustad max pingutust, siis see polegi nagu võimalik, sest osad proteiinimolekulid on purustatud nö ja see pole puht füsioloogiliselt võimalik. See oleks nagu marraskil kätega köievedu. Saab küll, aga maksimaalselt pole võimalik.
« Last Edit: July 01, 2014, 10:06:43 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Silver

  • ARCTIC SPORT
  • ****
  • Posts: 322
  • Tartu Arctic Sport
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #27 on: July 01, 2014, 06:48:09 »

Mu meelest väga õige jutt Jokeril.

Mul 1 tuttav tegi mingi periood igal tööpäeval töö juures rinnalt surumist ja kükki ja mitte midagi muud. Ehk siis mingi 5x nädalas tegi rinda, mille kordusmaksimum arenes vähem kui pooleteise aastaga 140kg pealt 180ni.

Siis kooliajal klassivend, kes kooli pooleli jättis, kuna oli tippjalgrattur, kes polnd tol ajal jõusaalis käinud eriti, tegi jalapressi 350kg'ga, samal ajal kui mina "kõva jõmmivennana" ei jõudnud sittagi. Temal olid ka mitu x päevas trennid mingi periood jne.

Logged
Küsi hea hinnaga lisandeid, mida mujalt ei saa!
Tribooster, Wianabol jpt.


Vaata siit:
https://www.facebook.com/silver.teder/media_set?set=a.2967162955411.1073741825.1751790296&type=3

silverteder@gmail.com

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #28 on: July 01, 2014, 09:08:06 »

See "full body" on midagi mulle. Tegin päris pikalt seda, küll aga mitte 5x nädalas, vaid 3x.
Peaks huvi pärast proovima?
Aga siis ma ei saa ju venitada üldse, sest peale trenni ei tohtivat venitada.
Ja kui ma iga päev teen kogu keha läbi siis ei saagi ju venitada (v.a. nv. siis) See aga pole piisav ma arvan?
Praegu ma venitan järgmine päev seda/neid lihaseid, mida eelmine päev treenisin.

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4923
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Treeni nagu Arnold - Fullbody!
« Reply #29 on: July 01, 2014, 10:13:12 »

Liigume natuge põhiteemast kõrvale:

Mida me arvame German volume training metodist?

Seal tehakse "volüümid" ehk suured lihased saavad koormust umbes 60% max tasemest ja kõik kordused peab tegema puhtalt 10x.
Suured lihased tehakse superseeriates ehk näiteks surumine 10x10 ja lõuatõmme 10x10 vaheldumisi nii et seeriate vahel on 10sek pausi
ja peale iga superseeriad on 2min paus.
Peale seda kaldpink ja alatõmme superseeriad samamoodi puhtalt 60% aga nüüd siis juba 3x10-12 ja peale iga superseeriad 2min paus.
----------
jalgadega sama lugu nagu rind selg= peaharjutuśed(kükk+jalakõverdamine) 10x10 60% ja abiharjutused 2tk (jalatõstmine+sääred istudes)
3x15-20
------------
Käed ja õlad
rõõbaspuu ja bits hantlitega 10x10 60% ja peale desertiks 2 harjutust (tagaõlad rinda vastu kaldpinki lamades hantlidega+lendamine)
3x10-12

kava:

Day 1: Chest & Back
Day 2: Legs & Abs
Day 3: Off
Day 4: Arms & Shoulders
Day 5: Off

Kas se võiks olla variant sellele Arnoldi "igapäev kõik" või Jokeri igapäeva/kolmanda taga kõik/kordamine?


Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
 

Kaubamaja
youtube