wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Superseeriad  (Read 8182 times)

Keijo

  • Posts: 77
    • View Profile
Superseeriad
« on: May 12, 2010, 18:24:55 »

Plaan hakata tegema superseeriaid ning tekkis küsimus, et milline peaks olema seeriate ja korduste arvud?
Logged

vvosu

  • Posts: 258
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #1 on: May 13, 2010, 14:10:47 »

pole küll suurem asi spetsialist aga kaldun arvama, et üle 12-15 korduse superseerias pole mõtet teha, siis pole raskus piisav kui jõuad üle selle teha...harjutuse ja sellele järgneva superseeria vahepuhkuse olen ise teinud 10sek st. kohe otsa...superseeriaid olen teinud tavaliselt harjutuse viimases kahes seerias (kokku seeriaid ühes harjutuses siis 4)

PS! et lisan siis veel et minu superset koosneb tavaliselt kahest erinevast harjutusest samale lihasgruppile aga võib teha ka erinevatele lihasgruppidele nagu allpool ka mainiti
« Last Edit: May 14, 2010, 09:05:39 by vvosu »
Logged
kes ei tööta, see ei söö...kes ei söö, see ei kasva ;)

Andreas H.

  • Posts: 196
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #2 on: May 13, 2010, 15:06:14 »

milline see superseeria välja näeb? mis harjutusi teed?
Logged

Keijo

  • Posts: 77
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #3 on: May 13, 2010, 17:43:21 »

Võib olla (tundub, et päris kindlalt :) ) väljendasin end valesti. Mõtlen sellist, et teed ühe seeria nt. rinda ja siis peale seda kohe selga. Oskab keegi üldiselt sellist kava soovitada vms.? Vabandan arusaamatuse pärast. ::)
Logged

Andreas H.

  • Posts: 196
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #4 on: May 13, 2010, 18:52:12 »

inimesed ajavad vahest superseeria ja drop seti segamini, aga ei oska sulle seda kava soovitada :)
Logged

vvosu

  • Posts: 258
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #5 on: May 14, 2010, 09:06:56 »

siin üks link: http://www.bodybuilding.com/fun/gluhareff12.htm

ise soovitan googeldada ja youtube piiluda :)
Logged
kes ei tööta, see ei söö...kes ei söö, see ei kasva ;)

Paju Tom

  • FITNESS4U Sport Club
  • ****
  • Posts: 1224
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #6 on: May 14, 2010, 23:23:04 »

Baassuperseeriad vastand lihastele:3-4 seeriat X 6-10 kordust. Ise loen mõttes superseeria sees kahe harjutuse vahel mõttes 30-ni nii saab suuremaid raskuseid kasutada.
Biceps + triceps
1.küünarvarte kõverdamine kangiga + ploki allasurumine
2.küünarvarte kõverdamine hantlitega + hantlite tõstmine pea tagant lamades pingil
Reie nelipealihas + kakspealihas
1.säärte sirutamine + säärte kõverdamine
2.hack kükk + jõutõmbed sirgete jalgadega
Rinnalihased + seljalihased
1.lamades surumine + rippes kätekõverdamine kaela taha
2.surumine rööbaspuudel + allatõmbed plokil  ette

Superseeriad ühele lihasgrupile:4 X 10
1.säärelihased - päkkadele tõus istudes + päkkadele tõus seistes
2.reie nelipealihased - säärte sirutamine + jalgade surumine ;säärte sirutamine + hack kükk;jalade surumine + kükk;eest kükk + kükk
3.reie kakspealihased - "good morning" või sirgete jalgadega jõutõmme + säärte kõverdamine;säärte kõverdamine + keretõsted lisaraskusega seljapingil;sirgete jalgadega jõutõmme + keretõsted lisaraskusega seljapingil
4.seljalihased - kangi tõmbed vastu kõhtu + allatõmbed trenazööril;ülalt köitega ploki tõmbed jalgade vahele + ploki tõmbed ülalt kitsalt;t-kang rowing + ploki tõmbed ülalt laialt ette;plokiga rowing + ploki tõmbed kukla taha;ülalt köitega ploki tõmbed jalade vahele+ t-kang rowing
5.trapets - kangi tõmbed lõua alla + õlgade tõstmine kangiga
6.rind - lamades surumine + lendamine hor.pingil või vastupidi;pec dec + kaldpingil surumine;lendamine hor.pingil + pec dec;kaldpingil lendamine + rööbaspuudel surumine + pec dec
7.õlg - seistes lendamine + istudes hantl. surumine või "smithil" kangia";seistes lend eest + kummargil lend;kangi tõmbed lõua alla + kummargil lend
8.triceps - lamades "prantsuse"surumine + rööbaspuudel surumine;ploki alla surumine + kahe pingi vahel surumine;seistes "prants"surumine + ploki alla surumine
9.biceps - 4 X 6
"scotti"pingil kangi tõsted + istudes hantlite koos tõmbed + seistes kangi tõsted + pealthaardes sama
seistes kangi tõsted + ühe käega üle vertikaali(scott) + pealthaades kangi tõsted
Neid kombinatsioone on veel palju-palju.

kangivars

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #7 on: November 12, 2015, 09:11:18 »

Tervist!
Eelmine treeningkava on ennast ammendanud, siis mõtlesin alustada superseeriate tegemist.
Internetist antud teema kohta materjali otsides torkas silma kaks erinevust:
ühed teevad antagonist supersette ehk üks harjutus biitsepsile, millele järgneb triitseps. Samuti rind-selg jne.
Teised teevad samale lihasgrupile kaks harjutust jutti. Ehk siis nt:
A1 Biitsepstõste EZ kangiga seistes
A2 biitsepstõste käsikutega ja alles siis puhkepaus.

Küsimus selline: kumb rohkem kurnab ja kummast rohkem kasu on?
Minule isiklikult tundub, et teisena nimetatud meetod on koormavam.
Logged

zwen15

  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Superseeriad
« Reply #8 on: November 12, 2015, 09:19:28 »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=nk8U1wdPb-U" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=nk8U1wdPb-U</a>
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube