wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Korvpallur jõusaalis  (Read 2333 times)

ploominektar

  • Posts: 7
    • View Profile
Korvpallur jõusaalis
« on: March 23, 2011, 22:16:17 »

Kindlasti läbi käinud teema, kuid pole enda küsimustele vastuseid leidnud.

Praegu olen käinud jõusaalis oktoobrist. Kuid nüüd veebruari algusest olen seda teinud korralikult ehk siis stabiilselt. Kuskil 4 korda nädalas, sõltuvad kas on mäng või ei ole. Eesmärgiks on mul siis kaalu juurde saada just lihase ja jõu arvelt, et madalamal tasemel sain ilusti läbi voolatud oma 64kg, kuid kõrgemal tasemel jäi sellest väheks. Nüüd olen 5-6nädalaga kaalu saanud 68-69kg vahele. Eks selles ole oma teha ka lisanditel. Aga positiivne on see, et olen hulgi jõudu juurde saanud. Kuid probleem on siiski selles, et ma ei tea kas ma teen õigesti asju, sellepärast ma ei tahaks muutuda aeglasemaks, ega tahaks vastupidavust kaodata. Pigem tahaks just saada kaalu juurde, saada tugevamaks, teravamaks ja muidugi tahaks kõrgemale lennata ning kaitses jalad tugevaks. Sirvisin läbi sellise raamatu/õpiku:http://treener.eok.ee/oppematerjal_vaata.php?id=155 . Ning seal tekkis aina rohkem küsimusi kuidas ja mida teha.
Kuidas ma peaksin siis treenima just, et kavas on mõned baasharjutused nagu näiteks rinnalt surumine, kükk, jõutõmme. Palju kordusi peaksin tegema, kui rasketega peaksin. Tean, et olemas mingid tsüklilised kavad kus algul teed 70% siis 80% ja 90% jne jne jne. Tekst võis tulla kole segane, aga loodan, et on arusaadav, mis on probleemiks. Kokkuvõtlikult oleks see siis, et kuidas peaksin treenima, et saavutada oma eesmärgid?
« Last Edit: March 23, 2011, 22:36:38 by ploominektar »
Logged

Margus K

  • Posts: 9
    • View Profile
Re: Korvpallur jõusaalis
« Reply #1 on: March 23, 2011, 23:09:23 »

http://www.nba.com/spurs/multimedia/workout_tips_with_brungy.html

Seal erinevaid videosid San Antonio Spursi füüsise treenerilt.
Äkki saad sealt mõned vastused oma küsimusele.
Logged

Deiv

  • Posts: 123
    • View Profile
Re: Korvpallur jõusaalis
« Reply #2 on: March 23, 2011, 23:49:37 »

Ma ei tea, kui tõsiselt ka korvpalliga tegeled, aga hooaja sees neli korda jõusaali teha on palju. Niimoodi või talitada off-seasonil. Praegu käia maksimaalselt 3 korda, piisab ka kahest korrast. Suurem eesmärk on taset hoida. Hooaja sees võiks seerias kordustearv olla näiteks järgmine - 10,8,5. Nii jõu, kui lihasmassi kasud sees. Hooaeg lõpeb maikuus. Peale seda tee kindlasti pausi, puhka. Tee muid alasid. Kui tahad jõusaalis käia, siis tee väga kergelt. Kui hakkad näiteks juunikuus ettevalmistusega pihta, siis alguses alusta pikemate seeriatega. 12-15 kordust seerias. Tee nii paar nädalat. Seejärel ca. 10 kordust seerias, samuti paar nädalat. Eesmärk lihasvastupidavuse kasv ja massi juurde saamine. Jooksmas võiks ka käia, just pikemaid distantse. Umbes 30-45 minutit. Juulikuus, teine-kolmas nädal näiteks langetad korduste arvu 4-8 peale, olenevalt harjutusest Eesmärgiks jõu arendamine. Korvpalluri põhieesmärk off-seasonil ongi tugevamaks saada. See on kõige alus. Nii saad kiiremaks ja hakkad kõrgemale hüppama. Lõpuks augusti keskpaigas veel korduseid langetada 2-4 peale. Eesmärgiks power. Kindlasti õpi selgeks rinnalevõtt erinevatest asenditest, rebimine ja tõukamine. Inglise keeles power clean (ka hang clean, variatsioon), snatch, clean and jerk. Ühed kasulikumad harjutused. Jooksmisest ka. Kui esimesed kuu aega juunis jooksed pikemat maad aeroobses tsoonis, siis koos korduste arvu langusega väheneb ka jooksudistants, aga muutub intensiivsemaks. Erinevad lõigutrennid. Küll googeldades leiad infi. Vaata ka eok-st korvpalliõpikut, seal ka mõned näited. Kuid sealne jõukava on joga.

Tegin kiire ülevaate.

Kui vana sa üldse oled? See  on metoodika seisukohast tegelt kõige olulisem. Sest lapsed ei tohiks täiskasvanutega päris ühtemoodi treenida.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything