wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3   Go Down

Author Topic: Õlad  (Read 9962 times)

xxzyx

  • Posts: 16
    • View Profile
Õlad
« on: May 05, 2016, 21:41:36 »

.,
« Last Edit: August 15, 2016, 23:05:43 by xxzyx »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #1 on: May 05, 2016, 21:56:41 »

Õla keskosa , võid ju teha üks trenn 15-20 ja teine trenn5-12.
Esiosa , tõsi  , saab koormust surumistega  , aga aegajalt võiks šokeerida. Näiteks viiskümmend kordust mingit harjutust õla esiosale.
Tagaosaga sama lugu , erinevad lähenemised . mängi kordustega , raskustega.
Trenn on seiklus .
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #2 on: May 06, 2016, 08:47:57 »

Ma olen guru siin ja vastan siis ise, professori tasemel :)

Jätaks raskused siiski vahemikku 12-6 ja soovitaks teha õla tagaosale, kas ettekummardades hantlite või trossidega, seistes saab ka ristivedu trossidega, kerge kaldega pingil trossidega ristivedu, facepull ka ehk.
Logged

Timpss

  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #3 on: May 06, 2016, 09:52:51 »

Ma olen guru siin ja vastan siis ise, professori tasemel :)

Jätaks raskused siiski vahemikku 12-6 ja soovitaks teha õla tagaosale, kas ettekummardades hantlite või trossidega, seistes saab ka ristivedu trossidega, kerge kaldega pingil trossidega ristivedu, facepull ka ehk.
Olen täheldanud, et kui olen teinud seistes trossidega, siis see koormab hästi natuke kuidagi õla keskosa. Tehes hantlitega ette kummardades ei tunne sellist pinget õla keskosas.
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #4 on: May 06, 2016, 09:55:19 »

Ma alles hiljuti lisasin endale selle seistes tegemise, eks mõju veits erinev tõesti aga ongi ehk hea veidi teise nurga alt. Teen ise mõlemat, nii kallutades kui ka seistes :)
Logged

UrTz

  • Posts: 786
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #5 on: May 06, 2016, 12:00:26 »

Ma olen guru siin ja vastan siis ise, professori tasemel :)

Jätaks raskused siiski vahemikku 12-6 ja soovitaks teha õla tagaosale, kas ettekummardades hantlite või trossidega, seistes saab ka ristivedu trossidega, kerge kaldega pingil trossidega ristivedu, facepull ka ehk.
Kas hantlid 6 kuni 12kg või kokku max raskus 12kg :D
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #6 on: May 06, 2016, 12:10:36 »

Pidasin silmas tegelikult raskuste tõstmist 12 korduse pealt kuni 6ni, 1-2 seeriat siis suurte raskustega suutlikkuseni, eelnevad sujuv soojendus pigem :)
Ise teen nii kõigega pm.

Algus soojendus 12x, tõstan siis ca 10, tõstan millega jõuangi 8 ja toss väljas ja veel otsa raskust ja 7-6 kordust. Need viimased kaks seeriat on siis tööseeriad pm, kus max pingutus ja suutlikkuseni. Ja siis järgmine harjutus. Olen proovinud igat pidi ja mulle vähemalt sobib nii ja jõud kasvab kõige paremini :) ehk siis lihas ka.

Mõnede suurte baasharjutustega nagu rinnalt surumine jne lähen muidugi aegajalt või tihti ka suuremate raskusteni ja lükkan 1-3 kordust. Mis annab oluliselt jõudu juurde. Vähemalt mulle ja rinnalt olengi alati pressinud suuri raskusi ja vähe korduseid. Ja alati progresseerunud jõus, ka enne kavade kasutamist ja süües mida tahes lükkasin 150x1 max.
Logged

UrTz

  • Posts: 786
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #7 on: May 06, 2016, 12:15:16 »

Ma ise olen täheldanud, et õla keskosale ja tagaosale mõjuvad mul paremini pikad seeriad ehk üle 10 korduse. Esiosale teen kuni 6 kordust seerias, vahest ka pikemaid.
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #8 on: May 06, 2016, 12:24:20 »

Ma olen ka proovinud teha rohkem kordusi aga peale suure pumpi suurt miskit ei toimu. Olen seda meelt, et suured lihased kasvavad suurte raskustega. Eks sel pumpil on ka ehk oma koht aga ise rassin raskusi edasi, see on mida olen enda peal täheldanud ja mida ka mu iidolid rääkinud on :D aga võimalik, et saab ka muud moodi :)
Logged

UrTz

  • Posts: 786
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #9 on: May 06, 2016, 12:28:08 »

Ma olen ka proovinud teha rohkem kordusi aga peale suure pumpi suurt miskit ei toimu. Olen seda meelt, et suured lihased kasvavad suurte raskustega. Eks sel pumpil on ka ehk oma koht aga ise rassin raskusi edasi, see on mida olen enda peal täheldanud ja mida ka mu iidolid rääkinud on :D aga võimalik, et saab ka muud moodi :)
Jap. Kes teeb 2x lihast ja kes teeb 1x kord. Igaühe valik. Ma teen 2x ja vahest siis teen ka muidugi raskemalt ja vähem kordusi. Aga õla keskosa ei kannatanud mingi aeg väheseid kordusi ja raskusi.
Logged

Timpss

  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #10 on: May 06, 2016, 12:58:21 »

Kui juba õlgadest jutt käib siis küsiks, et kas kasutate ka plokkidel lendamisi küljele ja ette näiteks? Olen viimasel ajal proovinud teha nii küljele lendamist kui ka ette ja päris mõnusalt tõmbab läbi. Hea vaheldus  :)
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #11 on: May 06, 2016, 12:59:05 »

Algusaegadel kunagi tegin ka 2x nädalas, nüüd väga ei kujutaks ette, et teeks 2x nädalas, eks jällegi igayks teeb nagu teeb ja vaielda polegi mõtet. Aga kujuta nüüd ette, et eile tegin kõva rinna trenni ja teen täna käed, homme jalad, siis veel õlg trapets ja selg. Kõik eraldi päeval ja korralikult läbi suurte raskustega ja vahepeal peaks nagu puhkama ja taastuma ka, kui just robot pole või meeletu doosi all, ei taastu mina küll ära nii ruttu, et teist samasugust trenni suudaks samal nädalal teha. Jõuaks jah kui teeks kaks kergemat aga mis mõte sel oleks ? Pigem üks ja korralikuly läbi, korralik puhkus ja taastus ja uuesti, progresseerudes raskustes koguaeg.
Logged

ArchangelEST

  • Lasna-Esiku-Rätiku-Klubi
  • ****
  • Posts: 1040
    • View Profile
    • Flexible Dieting Handbook
Re: Õlad
« Reply #12 on: May 06, 2016, 13:00:24 »

Õla puhul on tähtis tehnika. Suuri raskusi vaja pole, sest kui vastavat õla lihast õigesti isoleerida, siis ei kannatagi suuri raskusi kasutada. Isoleeritud õlalihas on suhteliselt väike ning ka vigastused kerged tulema kui üle pingutada. 

Kõiki kolme pead võiks eraldi veidi treenida, kuid keskosa on see millele vast kõige enam just õlatrennides keskenduda, sest eeldades, et rinnale ja seljale tehakse mitmeid harjutusi ja korralikult, siis esi -ja tagaosa saavad tõesti juba sealt head koormust.

Minu õlatrennid on alati tagasihoidlikud olnud ning praktikas ei võta tegelt endagi nõu kuulda. Teen pm. esiosale isegi kõige rohkem, aga see minu isiklik kiiks ja laiskus:

Ettetõsted 2x10
Küljele lendamine 2x10
Taha lendamine 2x10

Ca. 10-15kg hantlitega. 2x nädalas.

+ ca. 50-60kg kangiga seistes surumine 2x10

Rõhk on tehnikal. Õlg on vast ainuke lihas mille puhul hoian tehnikat 100% puhtana. Ei mingit õõtsutamist, ei mingi jalgadega aitamist.

Logged
Pizza & Burger dieter master race. Bow before me peasants.

Flexible Dieting Handbook

Aspartame Research

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #13 on: May 06, 2016, 13:01:15 »

Kui juba õlgadest jutt käib siis küsiks, et kas kasutate ka plokkidel lendamisi küljele ja ette näiteks? Olen viimasel ajal proovinud teha nii küljele lendamist kui ka ette ja päris mõnusalt tõmbab läbi. Hea vaheldus  :)

Ma teen ainult plokkidel näiteks. Eks aeg näitab, kas on kehvem või parem hantlitele aga ma oskan nii paremini keskenduda töötavale lihasele ja kui raskused suured, ehk mõjub samamoodi võinisegi paremini, kui teeksin kehvema tehnikaga hantlitega :)
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 407
    • View Profile
Re: Õlad
« Reply #14 on: May 06, 2016, 13:02:25 »

Kui juba õlgadest jutt käib siis küsiks, et kas kasutate ka plokkidel lendamisi küljele ja ette näiteks? Olen viimasel ajal proovinud teha nii küljele lendamist kui ka ette ja päris mõnusalt tõmbab läbi. Hea vaheldus  :)

ise hakkasin hiljuti tegema küljele lendamist, hea vaheldus jah. tunnetus on parem minu meelest. hantlitega tekkis vahepeal mingi veider närvi valu põidlas.
Logged
Pages: [1] 2 3   Go Up
 

Kaubamaja
youtube