wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Naiste jõutõstmine  (Read 4865 times)

Heidzy

  • Posts: 12
    • View Profile
Naiste jõutõstmine
« on: August 14, 2016, 19:04:08 »

Tere, :)

Olen vahelduva eduga tegelenud jõusaali treeninguga regulaarsemalt üle kahe aasta. Üldist sporditausta muidugi lapsest saati. Viimasel aastal on hakanud konkreetselt jõutõstmine pakkuma huvi ja sügisel plaanis esmakordselt minna võistlema lihtsalt esmase kogemuse saamiseks. Mure seisneb tegelikult selles, et areng on olnud pidurdusfaasis juba peaaegu 4-5 kuud. Kava koosneb mul neljast osast.
Esimene faas: põhivormi arendamine (kestus 4 nädalat, pikad kordused ja raskused 40-60 % vahel)
Teine osa:jõu arendamine (kestus 4 nädalat, raskused põhiharjutustel nagu kükk, jõutõmme ja surumine 70-90 %  )
Kolmas osa:võistlusnädal (raskused 60-95 % )
Neljas osa:taastusnädal

Ise tunnen, et kükki, surumist, jõutõmmet on kavas liiga palju ja abiharjutusi liiga vähe, kuid samas ei ole neid liigselt ka juurde pannud, sest füüsilist tööd teen 10 tundi päevas ja kardan, et taastumine muutub muidu liiga keeruliseks. Olen palju huvi tundnud westside süsteemi kohta. Ootangi nüüd erinevaid nõuandeid ja kogemusi . Tänud ette!:)

Logged

visionofdisorder

  • Posts: 407
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #1 on: August 14, 2016, 19:46:05 »

esimene faas võiks % olla 55-75 vahel - kordused 12-8, 40% on liiga kerge. võistlusnädalal peaksid üldse kerged raskused olema, et võistluseks (või niisama maxi proovimiseks) taastunud oleksid. ma ei tea kui palju seeriaid sa teed, aga vb jätta üldse välja see nädal ja veeta rohkem aega ehitusfaasis, et rohkem liha peale kasvatada. muscle moves weights.

westside-i isiklikult ei soovita kui just varustust ei kasuta, raw-mehed või naised ei oska tihti ehitada westside kava, mis nende jaoks toimiks. oluline on teada, mis sinu isiklikud nõrgad kohad on ja siis osata valida kõige paremad harjutused nende jaoks. aga seda pead teadma nii või teisiti, eriti kui sa tahad vähem põhiharjutusi teha. :)

mitu korda nädalas sa treenid muidu? kui tunned, et üks sessioon läheb liiga pikaks, siis võid näiteks tihedamini trennis käia ja asju natuke teistmoodi jaotada.
Logged

Sten Haugas

  • HC GYM
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #2 on: August 14, 2016, 20:34:45 »

Võistlusnädalal ei tehta enam midagi. 3-4 päeva enne võistlust kogu keha läbi teha kuskil kuni 40-50% et surve sees püsiks :)
Logged
Kasutan ainult Hcgym professional mürke

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #3 on: August 16, 2016, 20:28:59 »

Tere, :)



sest füüsilist tööd teen 10 tundi päevas
Mis töö? Kui füüsiline see töö on?
Ma ei suuda füüsilise töö kõrvalt korralikult ratastki sõita(võistlusettevalmistusest ei räägigi ).
Logged

Sten Haugas

  • HC GYM
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #4 on: August 16, 2016, 20:46:55 »

Mis töö? Kui füüsiline see töö on?
Ma ei suuda füüsilise töö kõrvalt korralikult ratastki sõita(võistlusettevalmistusest ei räägigi ).

Töötasin betoonis kunagi ja oli tõesti siga raske peale tööd 300 kükkida. Pidi jube palju sööma.
Logged
Kasutan ainult Hcgym professional mürke

Heidzy

  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #5 on: August 16, 2016, 20:53:57 »

 
Treenin neli korda nädalas ja kui taastumine normaalne, siis teen kerget aeroobset samuti. Füüsiline töö on selline, et tassin päev läbi vahel raskeid kive ja palju lammutustöid on. Jalad saavad hirmsat vatti ja vahel ka käed. Üldiselt olen viimasel ajal üritanud nädala sisse jätta kergemad treeningud ja nädala lõppu raskemad. Muidu ei saa treeningutest kätte seda mida vaja ja organism liialt kurnatud. Töö arvan, et väga oluliselt treenimist ei takista (mõnevõrra muidugi kindlasti), sest olen eluaeg liikunud palju ja taastumisele üritan rõhku panna. Kui ei jaksa, siis lihtsalt annangi puhkust.  Loodan, et vaikset viisi treeningkava kohendades, hakkab veidi  areng üles poole minema. Kui foorumi lugejate seas on samuti inimesi, kes füüsilise töö kõrvalt trenni teevad, ootan hoolega nõuandeid. Kuidas olete treeningu jaotuse teinud ja kuidas arengut mõjutanud jne. Teistel ka muidugi nõuanded, kommentaarid oodatud.:)
Logged

Heidzy

  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #6 on: August 16, 2016, 20:57:45 »

Mul on söögiisu just väiksem, kui palju rassin.  :DPean sundima ennast sööma korralikult, et jaksu oleks normaalselt.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #7 on: August 16, 2016, 21:58:50 »


Kui su igapäevane töö on füüsiline, ja üle keskmise intensiivne (rasked kivid ühest kohast teise peaks seda olema), mina vist ei näeks vaeva eraldi "aeroobsega". Kui, siis just väga kergelt ja värskes õhus - nö "vaimu värskendamise" mõttes. Isiklik arusaam asjast selline, subjektiivne.

Kust sellist kivide kandmise otsa pakutakse? Ja see on aastaringne, aastaid?

Ja kui kivid on piisavalt rasked, saab nii mõnegi harjutuse neid tõstes äkki jõutrenni alla kanda ;)
Inimesed tihti ei anna aru, et selleks, et lihastes hüpertroofiat tekitada, ei pea minema kindlasti  jõusaali ja alahindavad paljude tegevuste võimalikku mõju selles osas. Igapäevaelu liigutusi saab läbimõeldult sooritades  selleks otstarbeks rakendada, eriti kui kivid abiks..
Logged

Heidzy

  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #8 on: August 16, 2016, 22:38:51 »

Vahel ikka töö juures mõtlen erinevaid harjutusi välja ja kasutan seda treeningu eesmärgil. Jõusaalis treenimine on lihtsam muidugi , kuna keskendumine on saja protsendiliselt treeningul ja lihast aktiveerida on parem . Tellingutel saab väga edukalt lõuatõmbeid teha, betooni najal triitsa ja kätekõverdusi jne. Väga hea koormuse saab lihastele kui vaid leidlik olla:)
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #9 on: August 16, 2016, 22:47:13 »


(Y)

Ehitusel abitööline? Pilt on ikka õige ? :)  Teema "naiste..." :D
Logged

Lauri

  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #10 on: August 16, 2016, 22:49:32 »

Ma teen Wendleri 5/3/1, torrentitega saab raamatuid rottida ka, ei pea 30 taala per raamat maksma, ja töötab. Trennid on ülilühikesed, 30-40 min max ja raskused aina tõusevad. Esimese tsükliga jõuan oma maksimumiga nüüd 5 korda teha. (3 nädala areng), ma arvan et see sobib nii naistele kui meestele, kuigi naistele ta soovitab abistavatel harjutustel rohkem korduseid minu meelest.
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #11 on: August 16, 2016, 22:57:44 »

Tõesti jääb mulje et neiu on ehitusel abitööline ,huvitav ametivalik .

 Lauri , torrentil tõmmati rihm koomale või ma eksin? Trahvid on reaalsed ja liiga soolased.
Logged

Lauri

  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #12 on: August 17, 2016, 06:58:44 »

Enamik saite vist läks maha jah, aga piraadilaht oli, on ja jääb. Kui väga tahta, siis saab netist otsides ka need raamatud kätte, aga soovitan ikkagi kõik need üle vaadata, siis saab otsustada, mismoodi tahad enda kava ise teha.
Logged

Heidzy

  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Naiste jõutõstmine
« Reply #13 on: September 11, 2016, 17:26:51 »

Lammutustööd on üldiselt raskemad kui ehitusabitööd. Muidugi oleneb tööobjektist. :P :) Olen saanud veidi pikemalt taastuda ja puhata ning eile tegin jõutõmbes isikliku rekordi. (135 kg). Eks areng tänud sellisele tööle on aeglasem, kuid samas olen väga vähe aega alles treeningliigiga tegelenud ja olen rahul. Olen ise enda järgi kohandanud westside süsteemi ja praeguse elustiiliga sobib selline programm paremini.
Käisime eile tuttavaga üle pika aja Eestis spordiklubis, ja imestasin, et hinnad on niivõrd kallimad kui siin  :(
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube