wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Minu trennikava ja lihaste taastumine  (Read 4042 times)

penu

  • Posts: 4
    • View Profile
Minu trennikava ja lihaste taastumine
« on: February 13, 2017, 11:41:13 »

Tere, 2 nädalat nüüd harrastanud sellist kava, tunne iseenesest on hea, areng on hea. Mõistan, et kui kõik ok, siis nagu muretsemiseks põhjust pole, aga tahan ikka kellegi teise arvamust, mis minu kavast arvate.

E: Rind + Biitseps
T: Selg + Triitseps
K: Jalg + Õlg + trapets
N: Rind + Biitseps
R: Selg + Triitseps

Kõhtu panen põhimõtteliselt pärast igat trenni, nädalavahetusel ei liiguta ennast üldse, päevased aktiivsused mul üsna madalad, söön korralikult, lisaks kreatiin + beeta alaniin ja dextro igapäevaselt, seega üritan lihast taastada kiirelt

Kas mulle tundub lihtsalt, et mu lihased kannatavad seda kuna olen ainult 2 nädalat teinud või ongi see kõik okei?
Tänud
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #1 on: February 13, 2017, 13:12:49 »

kunagi kui 15 olin tarbisin ka dextrot, nüüd kui olen vanem ja targem võtan selle asemel vahel ühe snickersi :D
Logged

Matukas

  • Posts: 62
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #2 on: February 13, 2017, 13:16:31 »

Äkki ta dextrot, et kreatiini juurdepääsu lihastele parandada. Kas Snickers ka sama töö teeb?
Logged

penu

  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #3 on: February 13, 2017, 13:18:25 »

Just kreatiini pärast ma seda võtangi.
Aga sellegipoolest keegi mulle oma arvamust ei avaldanud  :D :D
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #4 on: February 13, 2017, 13:58:03 »

Dextroga  kreatiini parem effekt on sama, et peale kella 6 ei tohi süüa muidu lähed paksuks...
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #5 on: February 13, 2017, 16:24:02 »

kunagi kui 15 olin tarbisin ka dextrot, nüüd kui olen vanem ja targem võtan selle asemel vahel ühe snickersi :D

Sinuga ei ole siis veel kõik kadunud :D
Logged

troll123

  • Posts: 103
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #6 on: February 13, 2017, 16:29:54 »

Tere, 2 nädalat nüüd harrastanud sellist kava, tunne iseenesest on hea, areng on hea. Mõistan, et kui kõik ok, siis nagu muretsemiseks põhjust pole, aga tahan ikka kellegi teise arvamust, mis minu kavast arvate.

E: Rind + Biitseps
T: Selg + Triitseps
K: Jalg + Õlg + trapets
N: Rind + Biitseps
R: Selg + Triitseps

Kõhtu panen põhimõtteliselt pärast igat trenni, nädalavahetusel ei liiguta ennast üldse, päevased aktiivsused mul üsna madalad, söön korralikult, lisaks kreatiin + beeta alaniin ja dextro igapäevaselt, seega üritan lihast taastada kiirelt

Kas mulle tundub lihtsalt, et mu lihased kannatavad seda kuna olen ainult 2 nädalat teinud või ongi see kõik okei?
Tänud

E Rind + Selg  Biitseps triitseps
T   Õlad jalad  kõht
K vaba
N Rind + Selg  Biitseps triitseps
R   Õlad jalad  kõht 

Igale lihasgrupile  2-3  harjutust  2-3 seeriat .
Logged

penu

  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #7 on: February 13, 2017, 19:30:47 »

Sooviks ka seletust juurde, et mis minu kaval viga on?
Logged

Matukas

  • Posts: 62
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #8 on: February 13, 2017, 20:09:53 »

Dextroga  kreatiini parem effekt on sama, et peale kella 6 ei tohi süüa muidu lähed paksuks...

Kunagi 12a tagasi kui viimati krea kuuri tegin siis nii soovitati. Tundub, et ajad on muutunud ja ei peeta enam tähtsaks lisa süskareid sinna. :)
Jääbki rohkem glükoosi koduõlu tarvis. ;D
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #9 on: February 13, 2017, 23:45:26 »

Penu , treeningstaas on 2 nädalat? Sel juhul võib jah jalapäeval õlga peale sipsida.
Jälgi enesetunnet , kui praegune kava sobib siis võib sellega vabalt mõnda aega jätkata.
Vot kui raskused juba suuremaks lähevad , siis on esimene asi eraldada jalapäev muudest trennidest.

Niiet kui raskused suuremaks lähevad , siis küsi julgesti , kuidas edasi  :)
Logged

penu

  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #10 on: February 14, 2017, 09:18:16 »

Huvipärast tahaks ka teada, et miks selle eraldama peaks?
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #11 on: February 14, 2017, 11:22:57 »

EI pea muutma. Imre vähi teada tuntud full body kavaga treenija... Pole olemas ühte ja ainsat ÕIGET kava.  See bodyparts treeningstiil pärineb pro kulturistidelt kes peenestavad 2 h rinda esmasp, teisip teeb selga aint 2h jne... Tee suurte raskustega kus tehnika selle läbi ei kannata. Olenevalt pingutusest,magamisest, toitumisest,staažist, vanusest,dopingust  võib ka vajaminev puhkus varjeeruda. Ise tunnen, et 3-4p tagant saan uuesti lihast koormata.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #12 on: February 14, 2017, 11:57:08 »


Pühap lõuna ajal sai üle keskmise raskustega 2 erinevat jalapressi 3-4 seeriat x 12-15 kumbki, sirutusi nelipeadele isol 4 seeriat, säärtele 4 seeriat ja lisaks muid asju väheke, täna, 2 päeva hiljem,võiks jalgade tunde poolest uuesti teha. Päevad ei ole vennad.
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #13 on: February 14, 2017, 12:04:37 »

EI pea muutma. Imre vähi teada tuntud full body kavaga treenija... Pole olemas ühte ja ainsat ÕIGET kava.

Muidugi.
Ei ole olemas ühtegi ainuôiget treening voi toitumiskava voi horoskoopi voi hingamise kava.
Seetôttu on igasugused kavad aferism.

Full body ehk 100% kôige treenimine on vàga môistlik ja dobib hàsti enamusele. Kuid ei ole vaja tàpselt 100% lihaskondi treenida, vaid 84% vms ligilàhedase numri. Naiteks jatate ûhes trennia tegemata trapetsi ûlaosa ja kôhu ja reie esiosa, jàrgmises trennia teete need àra aga tegemata jaab reie tagaosa ja sààr.
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Minu trennikava ja lihaste taastumine
« Reply #14 on: February 14, 2017, 17:45:20 »

Mardi poolt esitatud Vähiteemaline argument oli üsna mõjukas , nagu alati. Tõepoolest on võimekaid inimesi olemas.
Eks see rohkem mu isiklik vaatenurk on , et jalapäeval enam muud ei tee. Kui jalatrennis piisavalt pingutada , siis tundub overkill veel miskit muud lihaspiirkonda peale teha.
Iseasi kui jalatrenn on selline muhe võimlemine , siis muidugi on võimalik peale jalatrenni veel trepijooksu harrastada ja lisaks veel vokiga paar tiiru ümber kihelkonna kärutada.
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 

Kaubamaja
youtube