wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Lihaste defineerimine  (Read 5854 times)

Rauno

  • Posts: 79
    • View Profile
Lihaste defineerimine
« on: December 09, 2009, 12:32:32 »

Tere! Küsimus võib küll kõlada lollilt, kuid küsin ikkagi. Nimelt, kuidas saaks muuta lihaseid rohkem defineeritumaks? Osad tuttavad räägivad, et peab tegema vähe kordusi ja suurte raskustega, teised aga, et väiksemate raskustega ja palju kordusi, nii 18-20. Tuttavad tuttavateks, nende jutt on ka nii ja naa. Steroide ma ei kasuta ja ka nn. toidulisandeid ma ka väga ei armasta, kuid 2 kuud rasket trenni ja Omni-MX (Proteiin) aitas mu lihaskasvule kohe väga palju kaasa. Trenni tehes on musklid suured ja tundub nagu lendaks kohe mööda seina laiali, kuid "lõdvas olekus" on nad hoopis väiksemad. Võibolla ajasin selle jutuga teil juhtme kokku, aga jah, sooviksin teada kuidas saada lihased rohkem defineeritumaks.
Logged

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 592
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: Lihaste defineerimine
« Reply #1 on: December 09, 2009, 13:47:24 »

Ei ole Bonsuna temi liige, aga minu tagasihoidlik soovitus oleks: jälgi, mida sööd - suurim töö tuleb ära teha köögis ja toidulaua taga. Parim variant on lasta spetsialistil koostada omale toitumis ja teeeningkava, mis võtab arvesse sinu päevast rütmi ja treeninugte intensiivsust. Lisa oma treeninugtesse aeroobne, mis aitab rasvu põletada ning jätka samal ajal sarnast jõutrenni nagu varem. Lihased ongi trennis suuremad, kuna sa oled nad nn verd täis pumbanud.

Kristjan-J. KIRP Konsap

  • Posts: 121
  • IFBB Natural Classic Bodybuilder
    • View Profile
    • Fitness.ee
Re: Lihaste defineerimine
« Reply #2 on: December 09, 2009, 14:16:33 »

Tere! Küsimus võib küll kõlada lollilt, kuid küsin ikkagi. Nimelt, kuidas saaks muuta lihaseid rohkem defineeritumaks? Osad tuttavad räägivad, et peab tegema vähe kordusi ja suurte raskustega, teised aga, et väiksemate raskustega ja palju kordusi, nii 18-20. Tuttavad tuttavateks, nende jutt on ka nii ja naa. Steroide ma ei kasuta ja ka nn. toidulisandeid ma ka väga ei armasta, kuid 2 kuud rasket trenni ja Omni-MX (Proteiin) aitas mu lihaskasvule kohe väga palju kaasa. Trenni tehes on musklid suured ja tundub nagu lendaks kohe mööda seina laiali, kuid "lõdvas olekus" on nad hoopis väiksemad. Võibolla ajasin selle jutuga teil juhtme kokku, aga jah, sooviksin teada kuidas saada lihased rohkem defineeritumaks.
Kordused kordusteks. Nendest ei olene, kas lihas paistab välja või ei. Lihas paistab siis välja, kui rasvakiht on võimalikult väike. Väiksemaks saab teda dieediga. Ehk siis peab sisse sööma vähem kaloreid kui ära jõuad kulutada või siis kulutad rohkem, kui sisse jõuad süüa.
Kordused peavad dieedi ajal jääma samaks, mis lihast kasvatades. Pikemad seeriad küll kulutavad rohkem kaloreid võrreldes lühematega kuid nii hakkab koos rasvaga kaduma ka lihasmass. Trennid eavad dieedi ajal olema endiselt rasked. Ka 6 kordust suure raskusega kulutab korralikult kaloreid, samas hoiab lihasmassi kadumise eest.
Peale trenni valgu+süsivesiku jook tuleb taastumisele ainult kasuks, ei ole tegu mingi keemiaga.
Pumpefekti kohta juba said vastuse.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube