wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Kodus treenimine kangiga.  (Read 7204 times)

xxzyx

  • Posts: 16
    • View Profile
Kodus treenimine kangiga.
« on: March 29, 2016, 19:27:36 »

,.
« Last Edit: August 15, 2016, 23:05:56 by xxzyx »
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #1 on: March 29, 2016, 20:25:48 »

Mis nende kahe rinnalt surumise erinevused on esimesel päeval ja mis on üle pea surumine ? Õlale ?

Tee nt
1) rind, õlg, biits
2) Selg, trapets, triits
3) Reis, säär, kõht

Rinnale saad teha surumist, kui kaldpingiks saad muuta, siis seda ka, hantlitega lendamist
Õlale kangiga surumist eest üles, hantlitega erinevad lendamised, ettekallutatuna, seistes küljele ja ette hitlerit.
Biitsale saad teha kangiga ja hantlitega, kui need kergeks jäävad, siis ainult kangiga.

Seljale neid mis kirjas ja jõutõmmetki saad teha.
trapetsile õla tõsteid seistes kangiga
Triitsale saad teha kitsa haardega lamades surumist, või prantuse surumist kangiga. Hantliga ka erinevad harjutused.
Jalgadele kükk, säärele seistes kang turjal päkatõus, võid ka midagi päkkade alla panna, et amplituud oleks suurem.

Kuna harjutused on limiteeritud, siis kui jaksad, võid vast kahe päeva peale kokku lükata, siis võiksid küll ilmselt 2x läbi treenida, vastavalt tundele ja kuidas jõuad, kui ära ei taastu, siis puhka pigem, rohkem kasu, kui rassida ja lihas kasvab puhates :)

Või kui jõuad, tee nt need 3 päeva läbi järjest ja siis puhka 2 päeva ja uuesti. Või tee nii kuidas ise tunned paremini.
« Last Edit: March 29, 2016, 20:28:14 by kristo1979 »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #2 on: March 29, 2016, 20:56:56 »

 Treenin ka kodus. Olen rahul.
Triitsale  proovi põrandal surumist , kõhule Ab-roller. Biitsepsitele hantlitega hammercurl. Rinnale kätekõverdus , ketas seljakotis. Jne.

Selline jaotus kulub ka aegajalt marjaks ära :

I  Surumine
II Tõmbamine
III Jalg
+kõht trenni lõpus  omal valikul.

PS.  Ärme unusta peale trenni venitamist ja söömist.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #3 on: March 30, 2016, 09:33:55 »

Kui kellelgi ei ole vajadust venitamise järele, unustaks selle kohe. Ammu on aeg "piiblitõdede" muutumiseks.
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #4 on: March 30, 2016, 12:29:41 »

Mulle jäi ka see silma, aga ei ole nii pädev vaidlema selle üle ja ei viitsinud otsida ka linke :)
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #5 on: March 30, 2016, 12:40:44 »

Teemast veidi mööda aga meestel esineb vähem südame attacki kui nad 1-2 x aastas verd andmas käivad.  Naistel on päevad ja uus veri tuleb tihendamini peale. Sellep ka naistel infarkti vähem. Noh.menopausis toimuvad juba erinevad protsessid..
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #6 on: March 30, 2016, 12:45:01 »

Selle üle olen isegi mõelnud, et peaks käima andmas, juhul kui sobib mu veri kellelegi :D pole kunagi andnud :) poleks vast paha mõte
Logged

Janarki

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 449
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #7 on: March 30, 2016, 13:03:19 »

20-selt käisin ka mõne sõbraga Ädala tänaval verd andma aga peale seda ei ole millegipärast seda enam teinud. Ka siis oli "legend", et vana vere ära andmine toodab uut nö. puhtama verd. Ei tea, oli see uskumisest või head tegemisest aga endal oli ka pärast seda nagu mõnusam olla.

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #8 on: March 31, 2016, 21:30:52 »

Väärt mõte
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14087
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #9 on: April 01, 2016, 09:11:25 »

Kui eesmärk lihast või jõudu arendada, siis koduste limiteeritud vahenditega suht keeruline. Seega hea mõte.

Kui väike venitus hea enesetunde annab, siis miks mitte. Magad ja siis ringutad ... Booom ... ja olemine hoopis värskem. Kuidas sellele vastu vaielda? Või nüüd ka ringutamine ohtlik? Vaesed kassid, kes pidevalt ringutavad instinktiivselt peale magamist. Sp keskmine eluiga vist ongi 15a. Teine äärmus tundub kohe, et nagu ei tohiks :)

Ok "rullimine" teaduslikum ja efektiivsem. Kas värvirull trenni kaasa võttes oleks hea mõte?
Kui lihast venitada, kas siis lihaskiud venib pikemaks ja aheneb kitsamaks venituse ajal nagu kummipael?

Vett peab jooma. Ei tähenda, et 25l päevas.
Vett liiga palju ja korraga juua pole hea, ei tähenda, et üldse ei tohiks juua?
« Last Edit: April 01, 2016, 09:45:21 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14087
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #10 on: April 01, 2016, 09:40:43 »

Ma ei ürita nüüd millelegi vastu vaielda :) Ise professor pole, laborit ei oma. Venitusaldis pole kunagi olnud, spagaati maha ei saa. Lihtsalt arutleda ja loodetavasti saab seda teha ka ilma linke toppimata kus 100km teksti, mida saaks lihtsalt kokku võtta paari arusaadava lausega ... Juhul kui muidugi ise aru saada :) Kuigi jah, teemaga vist enam kokku ei lähe.
« Last Edit: April 01, 2016, 09:44:27 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #11 on: April 01, 2016, 11:16:09 »

Kuna varem tegelesin poksiga jne omajagu, siis kangitrennist mul nt jäid käed nö kinni õlgadest ja löögiulatus kannatanud omajagu, kas nüüd selleks oleks tingimata venitama pidanud või oleks löönud peale kangitrenni nö käed lahti varju tagudes, aga kinni nad on üsnagi õlgadest ja ilmselt ka mujalt on jäänud kinni. Kuigi igalpool kirjutab, et pole vajalik venitada, pole väga uurinud tegelikult, aga nii palju kui olen lugenud, siis nii on meelde jäänud, kaldun ise ka arvama siiski, et mingil määral siiski peaks, vähemalt ise tunnen, et võiks/võinuks, samas ei saa pead anda, et sellest kinni ja see aidanud just oleks, vb millestki muust. Ilmselt Georg oskaks paremini öelda, kas on vaja v ei.

Vedeliku kohta on ka nii ja naa, viimati lugesin, kus kirjutas Aragon vist või Mcdonald, ei mäletagi kumb enam, et enamus joovad nagunii piisavalt, et 5-6 korda peaks päeval põiel käima, siis ok. Nii, et ei tea, ise saan endast aru, kui vähe on ja peaks lisa jooma. Ei tea kuidas teistel.
Logged

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #12 on: April 01, 2016, 11:56:59 »

Kuna varem tegelesin poksiga jne omajagu, siis kangitrennist mul nt jäid käed nö kinni õlgadest ja löögiulatus kannatanud omajagu, kas nüüd selleks oleks tingimata venitama pidanud või oleks löönud peale kangitrenni nö käed lahti varju tagudes, aga kinni nad on üsnagi õlgadest ja ilmselt ka mujalt on jäänud kinni. Kuigi igalpool kirjutab, et pole vajalik venitada, pole väga uurinud tegelikult, aga nii palju kui olen lugenud, siis nii on meelde jäänud, kaldun ise ka arvama siiski, et mingil määral siiski peaks, vähemalt ise tunnen, et võiks/võinuks, samas ei saa pead anda, et sellest kinni ja see aidanud just oleks, vb millestki muust. Ilmselt Georg oskaks paremini öelda, kas on vaja v ei.

Vedeliku kohta on ka nii ja naa, viimati lugesin, kus kirjutas Aragon vist või Mcdonald, ei mäletagi kumb enam, et enamus joovad nagunii piisavalt, et 5-6 korda peaks päeval põiel käima, siis ok. Nii, et ei tea, ise saan endast aru, kui vähe on ja peaks lisa jooma. Ei tea kuidas teistel.


Üks asi on see, et liikuvusele aitab kindlasti kaasa venitamine.

Teine asi - kas ka treeningul intensiivsusele/jõule või taastumisel midagi ?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25630245

Siit järeldati, küll väikese grupi meeste peal, et seeriatevaheline venitamine mingil määral aitas kaasa trennile, lubades rohkem korduseid sooritada.
Significant increases in the number of repetitions were noted under AS compared with PR (p < 0.05). Significant increases on latissimus dorsi (p = 0.002) and biceps brachii (p = 0.001) muscle activity were noted inter-sets under the AS compared with the PR condition. Therefore, the AS adopted during the inter-set rest period may enhance repetition performance and activation of agonist muscles in an acute manner.

Ehk siis need kes enne harjutust sooritasid venitamise ning seeriate vahepeal, said paremaid tulemused.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24077380

 A randomized, counterbalanced, crossover design was performed with 48 hours between each session. Two static stretching exercises (pectoral and triceps brachii muscles) were performed in a single set before BP in SC, whereas in CC, subjects remained at rest for 150 seconds. For each stretching exercise, the muscle was held at the maximal stretched position for 30 seconds. No significant difference (p > 0.05) was identified for total repetitions performed in 4 sets (SC, 21.3 ± 0.7% vs. CC, 20.5 ± 0.7%) and in the fatigue index (SC, 75.5 ± 1.3% vs. CC, 73.2 ± 1.9%). The results suggest that the performance of multiple sets in the BP exercise does not seem to be influenced by previous static stretching.

Siit samas järeldati, et pole vahet.

Uuringute vahe on selles, et esimeses uuringus venitati antagonist-lihaseid, ja nägin kuskil ka teist uuringut kus antogoniste venitades on mingi kasutegur soorituses, seega usun et pole küsimus kas venitada vaid mida venitada  ;)
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #13 on: April 01, 2016, 12:58:55 »


https://www.painscience.com/articles/stretching.php

Viited uuringutele, nende lahtimõtestamine, isiklik pikaajaline kogemus, jne jne.

Just - seda ütlebki : kui sa tunned sellest mõnu, lase käia. "Müüa" seda kellelegi kui kohustuslikku osa treeningust/elust - vale.

Täpselt sama on ka paljude teiste lähenemistega - seni, kuni sa teed seda ise ja ütled, et sulle sobib - anna minna.
Hakkad seda kohustliku osana pakkuma, seda oma teenusesse sidudes, peab sul olema midagi enamat toeks kui " mina tean, et see mõjub".


Kui kuskil on venitamisest põhjalikumalt, ootan huviga.
« Last Edit: April 01, 2016, 13:03:56 by mp »
Logged

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: Kodus treenimine kangiga.
« Reply #14 on: April 01, 2016, 13:01:37 »

https://www.painscience.com/articles/stretching.php


Kui kuskil on venitamisest põhjalikumalt, ootan huviga.

Ehk siis:
Stretching: the evidence
2.1Stretching research clearly shows that stretching is not an effective warmup
2.2Stretching research shows that stretching does not prevent delayed-onset muscle soreness (DOMS)
2.3Stretching research shows that stretching does not prevent injury
2.4Yes, stretching research shows that it will make you more flexible … but so what?
2.5Stretching research shows that stretching probably doesn’t enhance performance (and it definitely doesn’t make you sprint faster)

Kõigega nõus, viimast punkti täpsustaksi see mis oma postis välja tõin.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram
Pages: [1] 2   Go Up
 

Kaubamaja
youtube