wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Kava  (Read 2845 times)

xxzyx

  • Posts: 16
    • View Profile
Kava
« on: December 19, 2016, 16:58:20 »

.
« Last Edit: June 30, 2017, 18:37:19 by xxzyx »
Logged

ragz

  • Posts: 665
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #1 on: December 19, 2016, 17:16:04 »

Ma ei viitsinud pikka juttu läbi lugeda, aga silmadega üle libistades ei suutnud välja lugeda sinu planeeritavat steroidide kogust?
Palun vaata Sandri blogisse ja näed kuidas ohtrate steroidide manustamine kaasa aitab vormile.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #2 on: December 21, 2016, 16:42:46 »


"2kg valku ja 2kg kaseiini"  jajah, ja vaata et sa seal jood vett ning siis H2O-d kindlasti ka
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #3 on: December 21, 2016, 21:27:36 »

Tere Xxzyx, kas olete päris algaja või on juba pisut jõusaalikogemust kogunenud?
Ise jaotaksin niimoodi :
Surumine
Tõmbamine
Jalg
Klassikaline jaotus.

Keskenduda tasuks baasharjutustele ja et liiga rutiinseks ei läheks siis miks mitte iga trenni lõpuosas teha mõnd oma lemmikharjutust peale. Ikka nii ,et jalapäeval jalaharjutus ja ülakeha päeval ülakeha harjutus.

Huvitav oleks ka lugeda (minul), millist toitu tänasel päeval Eesti kaitseväe sööklates pakutakse.


Logged

UrTz

  • Posts: 786
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #4 on: December 21, 2016, 21:40:16 »

Tere Xxzyx, kas olete päris algaja või on juba pisut jõusaalikogemust kogunenud?
Ise jaotaksin niimoodi :
Surumine
Tõmbamine
Jalg
Klassikaline jaotus.

Keskenduda tasuks baasharjutustele ja et liiga rutiinseks ei läheks siis miks mitte iga trenni lõpuosas teha mõnd oma lemmikharjutust peale. Ikka nii ,et jalapäeval jalaharjutus ja ülakeha päeval ülakeha harjutus.

Huvitav oleks ka lugeda (minul), millist toitu tänasel päeval Eesti kaitseväe sööklates pakutakse.
Kui selline jaotus, siis pigem jalg, surumine ja tõmme. Oleneb mida sa muidugi tõmbamise all silmas pead...
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #5 on: December 21, 2016, 21:55:38 »

Hea point , järjestusele ma ei mõelnud , tõin lihtsalt välja jaotuse.
Jah , pidasin silmas jõutõmmet , see oleks tõmbetrenni prioriteet.

Logged

xxzyx

  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #6 on: December 22, 2016, 09:03:19 »

Toit on väga süsivesiku rikas,muud kraami napib.Magustoiduks šokolaadid,koogikesed.
Hommikusöök tavaliselt ülepäeva puder/hommikuhelbed.Paarkorda nädalas 1 muna.
Lõuna õhtusöök enamjaolt kartul/makaron ja lihakaste.Harva riis ja kahjuks haruharva tatar.Salatit saab ise alati juurde võtta.Toidukõrval piim,mahl,vesi,tee,kohv.
Logged

Revo

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 176
  • #Natty
    • View Profile
Re: Kava
« Reply #7 on: January 04, 2017, 16:28:44 »

Toit on väga süsivesiku rikas,muud kraami napib.Magustoiduks šokolaadid,koogikesed.
Hommikusöök tavaliselt ülepäeva puder/hommikuhelbed.Paarkorda nädalas 1 muna.
Lõuna õhtusöök enamjaolt kartul/makaron ja lihakaste.Harva riis ja kahjuks haruharva tatar.Salatit saab ise alati juurde võtta.Toidukõrval piim,mahl,vesi,tee,kohv.

siis tambi aga oma valku sisse ja lihas peaks hakkama mühinal kasvama .
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube