wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Jõusaali trenn kaks korda päevas.  (Read 4738 times)

vasakparem

  • ARCTIC SPORT
  • ****
  • Posts: 173
    • View Profile
Jõusaali trenn kaks korda päevas.
« on: January 11, 2015, 23:27:52 »

Tervitus!

Mõtlesin vahelduseks katsetada trenni kaks korda päevas, esimesed kaks päeva on selja taga(4 trenni), pärast seda andis keha üsna tugevalt märku, et vajab puhkust, tegin puhke päeva ja täna oli juba täitsa okei uus trenn teha. Ei plaani siiski teha kõik kuus päeva nädalas 2x päevas, vaid nädalas paar-kolm päeva 2x päevas. Väga pikalt niiviisi ei kannata teha ka ilmselt, kardan, et kakub kinni, aga no peab katsetama erinevaid meetodeid.

Otseselt mingit küsimust ega muret ei olegi, aga jagage oma kogemusi seoses treenimisega kaks korda päevas - kaua tegite nii, mis kordustega, kuidas keha jaotasite, kuidas toitumist korrigeerisite, mis oli resuldaat?

Tervitades!

pärnapoiss

  • Posts: 156
    • View Profile
Re: Jõusaali trenn kaks korda päevas.
« Reply #1 on: January 12, 2015, 09:50:03 »

Ma olen treeninud mõnda hooaega L-P kokku 4x ja rohkem nädalas pole teinud trenne. Ega rohkem trenne teha ei oleks võhma, suht ära väsitab selline asi.
Enamik jõuavad nädalas teha 3-4 korralikumat jõutrenni ja vahet pole kuidas need paiknevad (üle päeviti või järjest), rohkem trenne teha ei jõua.
Põhimõtteliselt on siis nö stamina/energiavaru 3-4 trennijaoks ja vahet pole kas kasutad kogu stamina ära viikendil või siis ülepäeviti E-K-R.

Kui teha trennides kergemat pingutust, st, et töötad nt 50% raskustega, siis saab sagedamini/rohkem trenni teha, näiteks aeroobika treenerid teevad mitu aeroobika trenni nädalas ja lisaks jõutrenne otsa.

Ma isiklikult leidsin, et kui 2 trenni päevas rutiin jookseb, siis isegi küllalt korraliku pingutuse korral oli lihas juba 2 päeva pärast taastunud. St, et reaalselt oli lihas ilma mingi väsimuseta ja oleks võinud uuesti kükkida, aga üldine väsimus takistas, st et stamina oli otsas, ja lihas oli taastunud.

Ideaalis tuleks tekitada selline treeningjaotus, et lihas saaks kohe trenni kui ta on taastunud. Ja kui veel ei ole piisavalt kogemust et tunnetada millal on lihas taastunud, siis lihtsalt harjutada rohkem kuni hakkab tunnetama ja saabub selgus.

Toimib see, kui kulutad nädala stamina'st suurema osa eelis-arendatavale lihasele/harjutusele, teed näiteks nädalas 2X korraliku kükitrenni ja siis jääb staminat natuke et teha vormihoidev 1 ülakeha trenn veel nädalas. Nii saavutab korraliku progressi kükkimisele.

Ma progressi küll ei märkand L-P trennidega, see E-K-R trennid olid pisut ikka parema tulemusega. Kuna E-K-R puhul ikkagi on puhanum tunne trennis. Ma valisin L-P 4x trennid, kuna elustiil nõudis. Vähemalt säilitasin mingi taseme selle käigus. Üldiselt eelistaks aga 1-trenn päevas jaotust, mitte 2. no ja üldse soovitaks kõik võimalikud treeningjaotused ära proovida. Kõik annavad selgust, mis just sulle sobib. Iga jaotus ka õpetab midagi, näiteks hommik+õhtu L-P trennid õpetavad ikkagi korraliku enese kokk uvõtmist, kui ikka P õhtul trennis suudad korralikult keskenduda, siis väga hea ja tulevikus läheb seda oskust väga vaja ju.

Ma arvan nii:)

« Last Edit: January 12, 2015, 10:48:38 by pärnapoiss »
Logged

vasakparem

  • ARCTIC SPORT
  • ****
  • Posts: 173
    • View Profile
Re: Jõusaali trenn kaks korda päevas.
« Reply #2 on: January 12, 2015, 12:02:43 »

Ma ise kavatsen teha nii; eile tegin raske selja trenni õhtul, nü lähen teen kerge trenni plokkide ja TrenaŽööridega peale, õhtul jalg ja homme hommikul kerge jalg. Homme õhtul rind, õlg, triits, ületame hommikul sama, aga kergemad, isoleeritud harjutused. Nädala teise poole teen 1x päevas.

pärnapoiss

  • Posts: 156
    • View Profile
Re: Jõusaali trenn kaks korda päevas.
« Reply #3 on: January 12, 2015, 12:10:15 »

Eks kuula teiste arvamusi ka siia ja tee järeldus ja proovi.

Kindel reegel on see, et e isaa plaanida/kavadada asju nii, et nad hakkaksid sajaprotsendiliselt päeva pealt toimima täies mahus. Näiteks ei saa võtta kätte uut treeningkava ja kohe täna seda järgima hakata ja nii kogu järgneva poolaasta. Sest uus muutus tahab ikka sisse elamist. Seetõttu kindel on see, et esimesel nädalal võiksid kuidagi sujavamalt teha pool oma plaanist, et päris rihmaks ei tõmba, teisel nädalal juba lisad juurde natuke et oleks 75% sinu plaanist ja kuskil kolmandal nädalal alles reaalselst täiellikult 100%-ga siis kasutad oma praegu tehtud lõplikku kava. Et selline teadlik sisse elamine kavarutiini on elementaarne.
Kindel reegel on ka see, et hommikul raskeid trenne teha ei jõua.
Logged

hop

  • Posts: 945
    • View Profile
Re: Jõusaali trenn kaks korda päevas.
« Reply #4 on: January 12, 2015, 13:03:58 »

Kui lihast tahad kasvatada, siis pole sellel kõigel mõtet. Suvel sai päevas pidevalt kaks trenni tehtud - päeval jõusaal ja õhtupoole 3-4 tundi rattasõitu (jalad said trenni). Aga mingit lihasmassi ega jõudu küll juurde ei tulnud, isegi pekki ei läinud suurt maha kuna ma toitumist ei jälginud suurt. Kõige mõistlikum siiski 3 trenni nädalas ja kaks aeroobset trenni nädalas (talvel). Kui keha liialt ära kurnata, hakkab ka gripp kergemini külge ja võid haigeks jääda ja siis ei saagi trenni teha.
« Last Edit: January 12, 2015, 13:05:30 by hop »
Logged

Karl

  • Posts: 316
    • View Profile
Re: Jõusaali trenn kaks korda päevas.
« Reply #5 on: January 12, 2015, 14:11:24 »

Kui on viitsimist katsetada pikemalt, siis välismaises foorumis üks kutt promos sellist lähenemist:

1. Compression.  Duration-3 Weeks. Use any routine as normally laid out. Stop resting between sets.  Count to 5 then hit the next set.
2. Adaption. Duration-3 Weeks. Use any routine. Do the entire routine each day (all body-parts), but in 3 non-consecutive days. Same rest as phase 1.
3. Completion. Duration-3 Weeks. Use any routine. Do the entire routine (all body-parts), 7 days a weeks.  Same rest phase as in 1 and 2.  You are now a machine.
4. Using the Machine. Duration-3 Weeks and on.  Use any routine.  Entire routine (all body-parts) 2x a day for 3x a week. Same rest.

Pmst siis teed vabalt valitud harjutusi, aga full body trenni iga kord.

http://www.getbig.com/boards/index.php?PHPSESSID=17c3fd2c82fdcfa6606c0e63753f0096&topic=551480.50
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube