wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Full Body 2x nädalas või 5 split?  (Read 4194 times)

ants16

  • Posts: 125
    • View Profile
Full Body 2x nädalas või 5 split?
« on: December 06, 2015, 22:10:49 »

Tere,

Kumb treeningkava oleks mõistlikum lihase/jõu kasvatamise osas ja miks?

Kas nö. push, pull, legs (2x nädalas)
Esmasp (pull) - alaselg, selg, biits
Teisip (push) - rind, õlg triits
Kolmap (legs): jalad, sääred, kõht
neljap: puhkus
reede: pull
laup: push
pühap: jalad

jne..

VÕI jagada treeningkava 5ks (jalad, rind, selg, õlg, käed) - kõiks 1x nädalas. Rohkem isoleerida, suurem intensiivsus, saab lihase nö. ära lõhkuda ja siis 7 päeva pärast uuesti.

Kumb oleks nö. efektiivsem?
Tänud ette!
Logged

UrTz

  • Posts: 786
    • View Profile
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #1 on: December 07, 2015, 00:44:05 »

Mina omast kogemusest ütlen, et 2x nädalas parem :)
Mõnda harjutust teen isegi 3-4x nädalas :)
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14087
    • View Profile
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #2 on: December 07, 2015, 11:04:54 »

Ikka 2* nädalas lihas läbi. Mida eelisarendada, need 3*.
Miks? Sest lihas taastub 32-48h jooksul. Milleks lihasel lasta niisama seista kus anabolism lõppenud?
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

hop

  • Posts: 945
    • View Profile
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #3 on: December 10, 2015, 14:52:50 »

Tee parem kaks korda nädalas läbi rind, jalad, selg, õlgadele seistes kangiga surumine. Triitsep, biitseb, harjutused õlgadele jäta üldse ära, sest need pigem väsitavad kui midagi väga juurde annavad. Näiteks ma surusin rinnalt 20kg hopsti rohkem kui kaotasin õlad ja triitsepi treenimise kavast. Ise ka ei uskunud kui palju see mõjutab. 20kg rohkem surudes saab ülakeha palju rohkem vatti kui suruda -20kg vähem. Selga blokil treenid sa samamoodi õlgu ja biitsepit, samas on sul käed puhanud ja suudad suuremate raskustega selga treenida. Aga kavad nagunii muutuvad kuna mingi hetk tahad lihtsalt teistmoodi teha, väga kindlaid raame ei pea endale seadma.
Logged

Raido T

  • Posts: 87
    • View Profile
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #4 on: December 14, 2015, 20:36:50 »

Mina teen push pull legs ja nädalas kõik 2x läbi (jalad 1x)
Logged

Marek /BONSUNA/ Kalmus

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 8463
  • Marek Kalmus - انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتا
    • View Profile
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #5 on: December 14, 2015, 20:59:54 »

Kullakesd, te ei tee trenni kui teil lihased 48h ha taastuvad. Kes vàidab, et taasutvad siis tômmaku systal persest ja tulge minuga koos trenni. Teeme ûhe korraliku trenni ja ma tahaks nàha teie soovi sama lihast juba 48h pàrast uuesti lammutama minna.

Vôi - olen mina nii krdi sita geneetikaga, et vajan taastumiseks min 6- ööpàeva? Varem uut treeningut tegema hakates kukuvad mul kohe raskused ja selge see, et kaotan ka selliselt ka lihast

Kui te saalis vôimlemas vaid kàite siis jh, palun, 48h ja olete kindlasti taas tôôkorras. Aga point?
Ôppige pingutama kui kasvada tahate. Max mis veel môeldav oleks 3x lihast kahe nàdala jooksul. Tihedam treening on lihasmassi kasvu seisukohalt null. Algaja esimesed pool aastat heal juhul 2x lihast nàdalas tehes toimub progress kuid vaid tànu sellele suursti, et siis ei osata suudeta veel niipalju ja korralikult lihast àra kurnata trenniga.
« Last Edit: December 14, 2015, 21:04:24 by Marek /BONSUNA/ Kalmus »
Logged
انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتاة "مجنونة"

http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=111.0

http://www.youtube.com/watch?v=W3rwk0O6vT0

Raido T

  • Posts: 87
    • View Profile
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #6 on: December 14, 2015, 21:25:51 »

Enda seisukohalt võin öelda, et teen sellise sagedusega, kus näen arengut, muidu ei teeks.
E Push (raske rind, kerge õlg, triits)
T Pull (kerge selg)
K Legs
R Push (raske õlg, triits, lõppu kergelt rinda)
L Pull (raske selg)
Logged

ArchangelEST

  • Lasna-Esiku-Rätiku-Klubi
  • ****
  • Posts: 1040
    • View Profile
    • Flexible Dieting Handbook
Re: Full Body 2x nädalas või 5 split?
« Reply #7 on: December 14, 2015, 23:26:26 »

Kullakesd, te ei tee trenni kui teil lihased 48h ha taastuvad. Kes vàidab, et taasutvad siis tômmaku systal persest ja tulge minuga koos trenni. Teeme ûhe korraliku trenni ja ma tahaks nàha teie soovi sama lihast juba 48h pàrast uuesti lammutama minna.

Vôi - olen mina nii krdi sita geneetikaga, et vajan taastumiseks min 6- ööpàeva? Varem uut treeningut tegema hakates kukuvad mul kohe raskused ja selge see, et kaotan ka selliselt ka lihast

Kui te saalis vôimlemas vaid kàite siis jh, palun, 48h ja olete kindlasti taas tôôkorras. Aga point?
Ôppige pingutama kui kasvada tahate. Max mis veel môeldav oleks 3x lihast kahe nàdala jooksul. Tihedam treening on lihasmassi kasvu seisukohalt null. Algaja esimesed pool aastat heal juhul 2x lihast nàdalas tehes toimub progress kuid vaid tànu sellele suursti, et siis ei osata suudeta veel niipalju ja korralikult lihast àra kurnata trenniga.

Joker mõtles pigem seda, et ca. 48h jooksul langeb lihasvalgu süntees taas baastasemele. Ehk treeningust saadud effekt hajub. See ei tähenda, et keha veel taastumist ei või vajada - võib küll, kui trenn piisavalt raske oli. Kuid need taastuspäevad on lihase ehitamise jaoks juba küsitava väärtusega. Pakun, et kui mikrorebendeid sai hulgi kogutud, siis vbl selle arvelt võib lihas ühte ja teist veel suureneda, kuid peamine kasvamine peaks peale 48h'd tehtud olema.

Tulemusi saab aga mõlemat pidi.

Rasked trennid + rohkem puhkust VÕI Kergemad trennid + vähem puhkust.

Raskete trennide puhul pigistad maksimaalse tulemuse per trenn välja, nii lihaskasvuks tõuke andmisega kui ka mikrorebendite tekkega. Negatiivne külg on suurem vigastuste oht ning pikem taastusperiood.

Kergemate trennidega on per trenn kasutegur väiksem, kuid positiivne külg on väiksem vigastuste oht ning suurem võimalik treeningsagedus millega teed per trenn kaotuse tasa.


Sulle enam tõesti vast kergemate raskustega tihedamini tegemine ei sobi, sest sinu liha on suurte koormustega üles ehitatud. Samas, võib-olla ei ole sa lihtsalt seda nö. õiget vahemikku koormuses/sageduses leidnud.

Minu parim vorm on aga tehtud seevastu lihast 2+x nädalas läbi tehes.


Tasub ka märkimist, et keemikute jaoks on sagedus vähem tähtis kuna kemm hoiab lihasvalgu sünteesi ebanormaalselt kõrgel tasemel ka siis kui treeningkoormus puudub. Ehk selles suhtes on muret vähem. Trenn muidugi vajalik, kuid see niiöelda valgusünteesi tõuge muutub vähem oluliseks.
Logged
Pizza & Burger dieter master race. Bow before me peasants.

Flexible Dieting Handbook

Aspartame Research
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube