wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: Fitness 5!  (Read 8471 times)

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #15 on: September 13, 2015, 20:45:13 »

Kusagil oli kirjas, et peaksid liibuvad püksid olema. Tea, kas liibuvate püksteta võistlema ei pääse?


Kui pükstega tundub, et tuhar tõusis surumise ajal, siis kordust ei loeta. Kui Sul kükid peaksid olema piiri peal ja tänu pükstele ei saa sellest aru, siis jällegi kaotad kordustega. :) Liibuvad Nike püksid saab Eestis juba 25€ kätte: http://www.globalsoccerstore.com/index.php?sisu=tootekataloog&mid=22&kat=125&lang=est

Timpss

  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #16 on: September 14, 2015, 08:33:42 »

Empire, hetkel veel ei tea kas osalen sel sügisel või mitte. Ilmselt arvan, et hetkel kükki ära ei tee, seega tuleks kükis vähemalt 1 kordus kätte saada ja siis võiks mõelda edasi  ;D...aga Sarge nende korduste lugemisega oli vist see, et ega nad sulle kohe ei ütle kas luges või mitte, et kui ise lugesid 25 siis alles pärast saad teada et tegelikult läks 20 kirja?

 
Logged

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #17 on: September 14, 2015, 13:52:29 »

Empire, hetkel veel ei tea kas osalen sel sügisel või mitte. Ilmselt arvan, et hetkel kükki ära ei tee, seega tuleks kükis vähemalt 1 kordus kätte saada ja siis võiks mõelda edasi  ;D...aga Sarge nende korduste lugemisega oli vist see, et ega nad sulle kohe ei ütle kas luges või mitte, et kui ise lugesid 25 siis alles pärast saad teada et tegelikult läks 20 kirja?

Jah, pärast sooritust saad oma tulemuse teada. Kolm kohtunikku otsustavad, et mitu kordust kirja läks. Üldjuhul kohtunik annab soorituse ajal teada, kui midagi valesti on. Näiteks: "Sügavamale!"; "Ära põrgata kangi" jms. Üldjuhul ollakse veel liiga leebed võistlejatega. Mina näiteks ühel võistlejal ei oleks mitte ühtegi kükki ära lugenud, aga kohtunikud halastasid, aga see halastus vast ka selle pärast, et alles uus ala. Ma usun, et mingi aeg ollakse juba karmimad ja pannaksegi tuimalt tabelisse 0. Kui ikka korduvalt öeldakse võistlejale, et tee sügavamad kükid, aga võistleja ei tee, siis... Usun, et ei ole kaugel ka see aeg, kui enam ei õpetata soorituse ajal ja öeldakse pärast sooritust tulemuseks 0 ning alles pärast saad teada, milles viga oli.

PS. Senimaani on veel nii ka olnud, et konkurendid ise annavad soorituse ajal nõu ja elavad kaasa. ;)
« Last Edit: September 14, 2015, 13:54:04 by Sarge »
Logged

Draakon40/Esta Pilt

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #18 on: September 14, 2015, 14:25:19 »

Eelmisel hooajal oli päris mitmeid mehi, kes kükis 0 said aga kui muud alad tugevad, võib ka siis kõrgele kohale tõusta.
Vahur Kiis sai küki 0-ga mitmel etapil head kohad.
Logged

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #19 on: September 14, 2015, 18:27:10 »

Eelmisel hooajal oli päris mitmeid mehi, kes kükis 0 said aga kui muud alad tugevad, võib ka siis kõrgele kohale tõusta.
Vahur Kiis sai küki 0-ga mitmel etapil head kohad.

Need mehed said küki 0 selle pärast, et nad ei jõudnud 150% kükkida. Aga muidu jah... Vahuril põlved haiged ja ikka võistleb ja alati vist top3 olnud?

Segi5000

  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #20 on: September 17, 2015, 00:01:25 »

Tere

Mõtlen, sama, et tahaks antud ala proovida, aga hetkel tuleb veel kõvasti trenni teha, et kordused enamvähem normaalsele tasemele saada.
Kükk vist kõige raskem. Ei teagi kuidas kõige mõistlikum läheneda oleks. Kas proovida küki max üles ajada nt 5x5 kavaga ja sealt kordusi juurde siis proovida saada
või teha pikemaid seeriaid ja lisades nii raskust. Kõige rajum tundub SuperSquats kava,  kus tuleks siis 1x20 teha oma 10KM-ga. Loogiliselt võttes võimatu, aga siiski
paljud on teinud ja see meetod ka töötab. Mis soovitusi on?
Tänud ette.
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 407
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #21 on: September 17, 2015, 00:20:17 »

Kõige rajum tundub SuperSquats kava,  kus tuleks siis 1x20 teha oma 10KM-ga. Loogiliselt võttes võimatu, aga siiski
paljud on teinud ja see meetod ka töötab.

pole võimatu, seal on eeldatud et sa seisad enamus ajast kang turjal ja hingeldad, siis ehk saab tehtud, aga pärast räägid jeesusega
Logged

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #22 on: September 17, 2015, 08:39:39 »

Mis soovitusi on?

Never skip a leg day! :D

Praegu on suhteliselt hilja juba soovitusi anda, sest võistlused on juba ukse taga. Kui tõesti ei suuda 1 kordust ära teha, siis peaks jah max jõudu arendama hakkama küki puhul. Igal juhul, mida kõrgem on küki max tulemus, seda lihtsam on kergema raskusega kükkida.

Segi5000

  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #23 on: September 17, 2015, 22:59:13 »

Praegu on suhteliselt hilja juba soovitusi anda, sest võistlused on juba ukse taga. Kui tõesti ei suuda 1 kordust ära teha, siis peaks jah max jõudu arendama hakkama küki puhul. Igal juhul, mida kõrgem on küki max tulemus, seda lihtsam on kergema raskusega kükkida.
[/quote]


Hilja pole kunagi. Ma ei pea esimestel võistlustel osalema, mis tulevad. Mõtlesingi pigem siis kevade omi, siis nagu aega valmistuda küll.
Küsimus oligi jah, et kuidas siis kõige mõtekam seda teha oleks.
Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube