wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Fitness 5!  (Read 8472 times)

Timpss

  • Posts: 509
    • View Profile
Fitness 5!
« on: September 11, 2015, 14:59:26 »

Jou Bonsunakad,

Kuna ilmad varsti kusised ja tuleb jõukasse ära kolida siis mõtlesin et miks mitte proovida Fitness 5te. Siit ka minu küsimus, ehk on kellegil kogemusi, õpetussõnu jagada kuidas tuleks treenida spetsiaalselt sellele alale keskendudes? Kindlasti minu nõrgimaks küljeks hetkel oleks kükk. Lõuatõmmetes ja dippides oleks ilmselt jälle pärishea  ;D ....Siia teema alla võikski hakata äkki postitama kõike seoses Fitness 5-ga, kuna ala kogub ka populaarsust siis miks mitte  ;)
Logged

empire

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #1 on: September 11, 2015, 21:01:05 »

Mõtlen isegi see aasta proovida. Ehk õnnestub mitte viimaseks jääda :D
Plaanid see aasta?
Logged

Tan051

  • Posts: 64
  • Working on it...
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #2 on: September 11, 2015, 22:52:43 »

Seletaks siis lahti ka mis asi see on  ;)
Ma näiteks pole kuulnudki asjast
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #3 on: September 11, 2015, 23:12:43 »

Kuulsin ka sellest alles praegu esimest korda. Jõusaaliharjutuste viievõistlus ,ahvatleb küll , proovin seda kodus kohe järele.
Logged

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #4 on: September 12, 2015, 10:31:10 »

1. Lamades surumine (mehed enda keharaskusega, naised 70 % enda keharaskusest)
2. Käsivarte kõverdamine kangiga (mehed 50% enda keharaskusest, naised 40% enda keharaskusest)
3. Kükk (mehed 150 % enda keharaskusest, naised enda keharaskusega)
4. Rippes kätekõverdamine ehk rahvakeeli lõuatõmbed (mehed ja naised oma keharaskusega)
5. Rööbaspuudel surumine (mehed ja naised enda keharaskusega)

Võistluskategooriad:
Naised -60kg ja 60+kg. Mehed -80kg ja 80+kg. Nüüd juuniorite kategooriad ka eraldi.

Kes teeb viie ala peale kõige rohkem korduseid, see on võitja. Kui tekib viik, siis võidab raskem võistleja.

Registreerimine: http://www.ifbb.ee/registreeru/2

Tan051

  • Posts: 64
  • Working on it...
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #5 on: September 12, 2015, 11:28:54 »

Palju eelnevatel võistlustel võidutulemus on olnud ja palju nn keskmine tulemus? Siis saab edasi mõelda, kas on üldse mõtet registreerida.  ;D
Logged

zwen15

  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #6 on: September 12, 2015, 12:04:50 »

Palju eelnevatel võistlustel võidutulemus on olnud ja palju nn keskmine tulemus? Siis saab edasi mõelda, kas on üldse mõtet registreerida.  ;D

http://forums.fitness.ee/topic/39607-fitness5-registreeru-emv-etappidele/?_ga=1.160138877.1129877871.1409073243

siit leiab
Logged

Draakon40/Esta Pilt

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #7 on: September 12, 2015, 13:00:03 »

Kevadel toimusid esimesed Eesti Karikavõistlused.
Tulemused failina.

Sügisesed I Eesti meistrivõistluste etapid:
03.10 Sparta soprdiklubi
10.10 Kimberi Klubi
17.10 Tartu Ülikooli Spordihoone
I Eesti Meistrivõistluste finaal toimub 24.10 Kimberi Klubi, Pärnu
Logged

empire

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #8 on: September 12, 2015, 14:26:14 »

Kust saaks hästi näha milline tehnika on piiripealne/lubatud näiteks lõuatõmmetes, rööbaspuudes ja küünarvarte kõverdamistes?
Logged

Draakon40/Esta Pilt

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #9 on: September 12, 2015, 15:13:41 »

Andreas Jäägeri video näiteks:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RHzygMww7oQ" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=RHzygMww7oQ</a>

Logged

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #10 on: September 12, 2015, 16:44:29 »

Kust saaks hästi näha milline tehnika on piiripealne/lubatud näiteks lõuatõmmetes, rööbaspuudes ja küünarvarte kõverdamistes?

Lõuatõmmetes rippeasendis lihased kõik lõdvaks, jalgade asendit ei tohi muuta, nõksutamine keelatud ja lõug üle toru.

Rööbaspuudes alla paralleeli ja üleval asendis peab lukustama. Liiga kiiresti tegemisel, kui lukustust näha ei ole, siis kordust loeta.

Küünarvarte kõverdamisel käed täiesti sirgeks, tuhar ja ülaselg peavad olema vastu seina ning kangiga peab lõua ära puudutama.

Kükis sügavkükid nii nagu ikka. Paralleeli ei loeta.

Lamades surumisel ei tohi põrget teha, ja ülemises faasis peab küünarliigesed lukustama.

empire

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #11 on: September 12, 2015, 19:40:18 »

Lõuatõmmetes rippeasendis lihased kõik lõdvaks, jalgade asendit ei tohi muuta, nõksutamine keelatud ja lõug üle toru.

Rööbaspuudes alla paralleeli ja üleval asendis peab lukustama. Liiga kiiresti tegemisel, kui lukustust näha ei ole, siis kordust loeta.

Küünarvarte kõverdamisel käed täiesti sirgeks, tuhar ja ülaselg peavad olema vastu seina ning kangiga peab lõua ära puudutama.

Kükis sügavkükid nii nagu ikka. Paralleeli ei loeta.

Lamades surumisel ei tohi põrget teha, ja ülemises faasis peab küünarliigesed lukustama.
Lukustamist on võimalik teha väga "kiirelt" ja nii nagu Jäägeri videos. Jäetakse lugemata kordused kui liiga kiireks läheb?

Lõuatõmmetes all peab olema nii pikk paus nagu Jäägeri videos?
Logged

Draakon40/Esta Pilt

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #12 on: September 12, 2015, 19:49:35 »

Tutvu reeglitega:
ww.fitness.ee/uudis/5710/tutvu-ametlike-fitness5-reeglitega

Vaata ka erinevaid videoid foorumi teemas  ja youtubes.
Kõige prema ülevaate saab, kui tull üht etappi vaatama või ise proovida mitmel etapil osaleda
Esimene kord saaks kogemusi, järgmisel saab juba täiega panna:)
Ega väga raske on seletada, mis täpselt ära loetakse.
Logged

Sarge

  • Nõo Spordihoone / TÜ ASK
  • ****
  • Posts: 990
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #13 on: September 12, 2015, 20:59:17 »

Lukustamist on võimalik teha väga "kiirelt" ja nii nagu Jäägeri videos. Jäetakse lugemata kordused kui liiga kiireks läheb?

Lõuatõmmetes all peab olema nii pikk paus nagu Jäägeri videos?

Liiga kiiresti tehes ei ole fikseerimist silmaga näha, siis ei loeta ära jah. Natuke absurd on, sest tegemist ikkagi aja peale, aga no, ei ole veel sellist olukorda olnud, kus aega puudu jääks. :D

Lõuatõmmetes peab ennast täiesti rippu laskma ehk pinge ei tohi selga jääda ja selle tõttu ka arvatavasti seal paus all. Näitab, et oled nn "nullasendis".

empire

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Fitness 5!
« Reply #14 on: September 13, 2015, 19:28:45 »

Tutvu reeglitega:
ww.fitness.ee/uudis/5710/tutvu-ametlike-fitness5-reeglitega

Vaata ka erinevaid videoid foorumi teemas  ja youtubes.
Kõige prema ülevaate saab, kui tull üht etappi vaatama või ise proovida mitmel etapil osaleda
Esimene kord saaks kogemusi, järgmisel saab juba täiega panna:)
Ega väga raske on seletada, mis täpselt ära loetakse.
Eks ta nii vist on jah, et peab kohal ikka ära käima proovimas :)

Kusagil oli kirjas, et peaksid liibuvad püksid olema. Tea, kas liibuvate püksteta võistlema ei pääse?
« Last Edit: September 13, 2015, 19:32:52 by empire »
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything