wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Baasharjutused  (Read 2913 times)

ants234

  • Posts: 1
    • View Profile
Baasharjutused
« on: February 24, 2015, 13:58:17 »

Tere,
 
Lühidalt olen jooksvalt 2a jõusaalis käinud, mingeid imelisi saavutusi pole saavutanud kuna on suured vahed sisse tulnud, kuid kui särk on peal pole enam aru saada, et kõht punnis ja nüüd lihtsalt kiitsakas. :)  Kuna pikkust on (194cm, kaal 90) siis võiks keha natuke laiem ja kehal võiks liha rohkem peal olla.Toitumine on selge, et kaalu tuleb lihtsalt kui toitumist ei jälgi, aga pigem söön tervislikult ja ei hakka nädalaga 3kg juurde võtma :D
 
Kuna olen nüüd palju uurinud neid kavasi, siis olen aru saanud, kuna kokkuvõttes olen algaja ja vormi soov oleks natuke massiivsem, et teha trennipäevadel baasharjutusi. Jõukas saan käia 2x nädalas, ei teagi kas see piisav?
 
Kava näide:
1.Päev
Rinnalt surumine
Kaldpingil surumine
Kükk
Jalapress
Küünarvarte kõverdamine
 
2.Päev
Jõutõmme
Lõuatõmbed
Õlapress
Kangi rinnale võtt
Hantliga pea taga triitsepsi(ei tea harjutuse nime)
 
Küsiks kas siuke kava üldse aitab kuidagi kasvada ja kudias seda teha? Hetkel olen teinud 3x 8-12, et iga trenn teen seerias 1 korduse rohkem ja siis kui 12 kordust käes tõstan raskusi.
 
Või siis teha neid harjutusi 5x5? Olen foorumist lugenud, et siuke süsteem annab palju jõudu, aga massi väga ei tule juurde. Pmst oled tugev, aga näed välja nagu kriips :D
 
Ootan Teie nõuandeid! :)
Logged

kivikas

  • Posts: 169
    • View Profile
Re: Baasharjutused
« Reply #1 on: February 24, 2015, 14:27:13 »

Kas sa tõesti suudaksid teha rinna ja jala samal päeval?
Mõlemad suured lihasrühmad.
Kardan,et sul ei jätku peale rinnalihaste läbitegemise
enam jaksu jalgade jaoks.
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 407
    • View Profile
Re: Baasharjutused
« Reply #2 on: February 24, 2015, 15:02:53 »

"Hetkel olen teinud 3x 8-12, et iga trenn teen seerias 1 korduse rohkem ja siis kui 12 kordust käes tõstan raskusi."

see on väga hea meetod. ja niimoodi 2x nädalas fullbody on täiesti võimalik teha. ise tavaliselt alustan kükiga ja igasugu acessory'd on kõrgemate kordustega, aga see pole nii oluline.

PS. kui 3x8-12-ga raskused enam ei tõuse, siis tee 5x4-6 ja lõpuks 7x2-4. nii toimides peaksid päris kaua kestma.
« Last Edit: February 24, 2015, 15:05:48 by visionofdisorder »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything