wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down

Author Topic: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada  (Read 18260 times)

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14520
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #15 on: May 19, 2014, 14:50:34 »

Internet ajab ikka segadusse jah. Nii palju infot, et ajab hauda lausa.
Vaatan erinevaid polle selle kohta mitu x inimesed söövad päevas ja nii erinev kõik. KUS ON TÕDE????!!!!
Ometigi on läbi viidud küsitlused ... võime öelda, et mõnes mõttes isegi teaduslikud uuringud, sest osalesid reaalsed inimesed jne jne.

Ah lähen viina jooma parem. Ei suuda selle teadmisega enam elada ... ime, et see inimmass lausa 7 miljardilise armeega, siiani suutnud elus püsida ku iise ka ei tea mis teevad :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #16 on: May 19, 2014, 15:06:55 »

Eesti treeneritelt võiks kõigilt küsida seisukohta toidukordade sageduse osas, ja siis siin analüüsida tulemusi.

Üldiselt on minu arvates nii, et inimene on suht elastne, paisuda suudavad mitmed asjad (magu, sooled, emakas jne). Seetõttu võib kõhu punni paisutada küll ühe toidukorraga päevas, ja arvan, et inimese arhitektuur on selleks valmis, inimene on elastne. Ja ei usu, et nüüd mingi vitamiin seedimata jääb kui kõht hästi punni süüa. Seetõttu vahet küll pole minumeelest, kas süüa harva või sageli.

Arvan ise, et normaalne on süüa nii nagu enamik planeedi elanikest sööb: 3 korda.

Miks? Mis asjad on eesti treenerid? Need, kes on läbinud kursused ja saanud lõpudiplomi?
mhmh, väga huvitab küll nende arvamus või selle analüüsimine.
Logged

Trojan Vegan

  • Posts: 1336
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #17 on: May 19, 2014, 15:08:09 »

Miks? Mis asjad on eesti treenerid? Need, kes on läbinud kursused ja saanud lõpudiplomi?
mhmh, väga huvitab küll nende arvamus või selle analüüsimine.

Kas sa tahad öelda, et eesti treenerid on aferistid?
Logged
Esimest korda võttis ta 200 tabletti 18aastaselt. Kolmekümneselt soovis ta lamades surumisel ületada 200 kilo piiri - piiri, kus loomulikud ressursid enamasti lõpevad. Arnold sõi poole aasta jooksul veel 300 steroiditabletti. "See pole mingi näitaja. Tugevamad rammumehed võtavad 50 tabletti päevas,"

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #18 on: May 19, 2014, 15:12:29 »

Internet ajab ikka segadusse jah. Nii palju infot, et ajab hauda lausa.
Vaatan erinevaid polle selle kohta mitu x inimesed söövad päevas ja nii erinev kõik. KUS ON TÕDE????!!!!
Ometigi on läbi viidud küsitlused ... võime öelda, et mõnes mõttes isegi teaduslikud uuringud, sest osalesid reaalsed inimesed jne jne.

Ah lähen viina jooma parem. Ei suuda selle teadmisega enam elada ... ime, et see inimmass lausa 7 miljardilise armeega, siiani suutnud elus püsida ku iise ka ei tea mis teevad :)

Tõde? On kuskile "seal väljas". Aga miks peaks kõigi tõde olema samasugune?
Sööd siis kui soovid. Ja nii palju kui vaja. Üle lähed, rasvud. Lihtne, kas pole. Ja kui seda juba lapsena hakkad praktiseerima, jõuad õigeks ajaks ka õigete järeldusteni - kuidas just sulle sobilik on.
Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #19 on: May 19, 2014, 15:15:41 »

Kas sa tahad öelda, et eesti treenerid on aferistid?

tahtmata su luulusid ja uitamist toita..

aga ok >

.. diletandid ja ebavajalik kontingent (on loomulikult erandeid). Treener on keegi, keda vajab, teoreetiliselt, tippsportlane - ka seal mitte igal alal. Pigem vajalik kaaslane, kes on toeks, ja loomulikult, hea, kui ta jagab väheke spordispetsiifikat, anatoomiat, kaasnevat.

« Last Edit: May 19, 2014, 15:35:49 by mp »
Logged

Trojan Vegan

  • Posts: 1336
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #20 on: May 19, 2014, 15:22:07 »

.. diletandid ja ebavajalik kontingent

Sellega olen 100% samal meelel. Treenerid eestis on tõesti diletandid. Lisaks ka aferistid mniu meelest.
Logged
Esimest korda võttis ta 200 tabletti 18aastaselt. Kolmekümneselt soovis ta lamades surumisel ületada 200 kilo piiri - piiri, kus loomulikud ressursid enamasti lõpevad. Arnold sõi poole aasta jooksul veel 300 steroiditabletti. "See pole mingi näitaja. Tugevamad rammumehed võtavad 50 tabletti päevas,"

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #21 on: May 19, 2014, 15:28:49 »

Ei saa ka aru, miks otsitakse mingit "tõde"?
Kas see peab siis ilmtingimata olema v.?

Maailma on mustast ja valgest kaugel!

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1432
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #22 on: May 19, 2014, 20:05:09 »


Based on the aforementioned studies examining the effect of meal frequency on the thermic effect of food and total energy expenditure, it appears that increasing meal frequency does not statistically elevate metabolic rate, nor is there any difference with regard to fat loss on lower versus higher meal frequencies. If anything, eating more frequently might lead to increased hunger, excess energy intake, and unhealthy body weight gain.

Kui tehakse kusagilt copy-paste, siis antakse ka link.

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #23 on: May 19, 2014, 20:28:26 »



Neid linke tuleks siia mitu päeva järjest, kuna ei ole enam ammu ühtegi vähegi adekvaatsema suhtumisega allikat, kus teisiti arvatakse. Ja need "arvamused" baseeruvad, lisaks kainel mõistusel, ka uuringute tulemustel.

Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #24 on: May 19, 2014, 20:32:37 »

http://www.jissn.com/content/11/1/20/abstract

Eating three to six meals per day with a meal containing 0.4-0.5 g/kg bodyweight of protein prior and subsequent to resistance training likely maximizes any theoretical benefits of nutrient timing and frequency. However, alterations in nutrient timing and frequency appear to have little effect on fat loss or lean mass retention.

selle said ju, mis tal viga
Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #25 on: May 19, 2014, 20:37:07 »



http://fitnessrealitycheck.com/2014/02/27/the-science-behind-meal-frequency-how-many-daily-meals-should-you-eat/
Logged

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1432
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #26 on: May 19, 2014, 20:42:55 »

http://www.jissn.com/content/11/1/20/abstract

Eating three to six meals per day with a meal containing 0.4-0.5 g/kg bodyweight of protein prior and subsequent to resistance training likely maximizes any theoretical benefits of nutrient timing and frequency. However, alterations in nutrient timing and frequency appear to have little effect on fat loss or lean mass retention.

selle said ju, mis tal viga


Kui süüa iga 2-3 tunni tagant, siis tuleb ju 6 söögikorda päevas, igal söögikorral 30 - 40 g valku.
Ma ei saa sust aru, milles probleem?

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #27 on: May 19, 2014, 21:19:33 »

Kui süüa iga 2-3 tunni tagant, siis tuleb ju 6 söögikorda päevas, igal söögikorral 30 - 40 g valku.
Ma ei saa sust aru, milles probleem?

Probleemi ei ole. Söö, kui soovid, 6 korda. Kui, siis ainuke "probleem" on selles, et teatud arvamusliidrid siin kultiveerivad jätkuvalt "iga 2-3 tunni tagant", laskmata end häirida sellest, et selle skeemi tagant puudub igasugune tugi - ei rasvavähendamise, ega lihaskasvu soodustmiseks ei ole selline toitumisplaan vajalik.

Aga väita, et see on optimaalseim ja parim lahendus - vale.

3-6 ei tähenda 6. Ja veelgui selgem on lause: However, alterations in nutrient timing and frequency appear to have little effect on fat loss or lean mass retention.
« Last Edit: May 19, 2014, 21:26:53 by mp »
Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #28 on: May 19, 2014, 21:22:44 »

Kui süüa iga 2-3 tunni tagant, siis tuleb ju 6 söögikorda päevas, igal söögikorral 30 - 40 g valku.
Ma ei saa sust aru, milles probleem?

Kas eksin, kui ütlen, et oleme aru saanud, et sa ei näe vajadust/põhjust üle soovitusliku 1 g kg kohta valku tarbida? Nüüdse skeemi järgi pakud sa lausa 6 X kuni 40 g. Ja ei arva, et see on ebavajalik, kuna "läheb kasu tegemata potist alla ?

Mis su selge ja konkreetne seisukoht on?
Logged

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1432
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: 8 reeglit, kuidas õigesti ja tulemuslikult lihasmassi arendada
« Reply #29 on: May 19, 2014, 22:45:04 »

Kas eksin, kui ütlen, et oleme aru saanud, et sa ei näe vajadust/põhjust üle soovitusliku 1 g kg kohta valku tarbida? Nüüdse skeemi järgi pakud sa lausa 6 X kuni 40 g. Ja ei arva, et see on ebavajalik, kuna "läheb kasu tegemata potist alla ?

Mis su selge ja konkreetne seisukoht on?

Sul on pudru ja kapsad valgu koguste suhtes - erinevad spordialade esindajad vajavad erinevaid valgukoguseid. Tuleta mulle meelde, kus ma olen soovitanud 1g/kg kohta.
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
 

Kaubamaja
youtube