wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: 5x5  (Read 4897 times)

zwen15

  • Posts: 221
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #15 on: March 27, 2018, 09:39:33 »

Aga proovi järgi. Suures plaanis pole ju kaotada midagi. Nõrgemaks ei jää. Paari kuuga saab selgeks kuidas toimib.
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #16 on: March 31, 2018, 16:23:00 »

siiamaani proovinud sellist lisa asja siis- teen 3x5 ära.Kui tunne on hea teen uuesti x5 seeria niikaua kuni jääb kasvõi üks kordus puudu.Nt tuleb 6x5 äkki kokku..või 4x3 vms..Progressi jälgimine käib esimese 3 töö seeria põhjal.Kas see omab mingit pointi või pigem mõttetu lisa ? Suures pildis äkki tõmbab arengu hoogu maha ?Trenne teen ka tunde ja töö järgi.1 trenn 2 vaba..2trenn 2 vaba..3trenn 1 vaba,kuidas juhtub.
Logged

Lauri

  • Posts: 184
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #17 on: March 31, 2018, 16:48:05 »

Ma ei saa hästi aru, mis mõte on ajada taga kindlat süsteemi kui trennide enda järjepidavus on muutumises, siis pigem tehagi 531 süsteemi nii kuidas aeg võimaldab, või teha mingit üldist kava pidevalt natuke raskust lisades. Lisaks 531 süsteemi tehes BBB on üsna mõtetu, kui ajad just jõudu taga, kui ise kunagi tegin siis panin rõhku abiharjutustel nende asjade peale, mis nõrgad tundusid olema, või mis piisavalt vatti ei saanud. Kui sa teed kükki ja pärast teed veel sama kükki otsa, siis jõu mõistes oleks parem teha mingit abiharjutust nagu eeskükk või safety squat bariga, mis ise tunned et nõrgem koht on, et siis peamise jõuharjutuse nõrgad kohad likvideerida.
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #18 on: March 31, 2018, 17:06:42 »

531 ka kindel süsteem erinevate variantidega kuidas lisa teha.
Kava millest jutt käib on ka kindel süsteem...lisa variandiga? Ma ei ssaanud praegu hästi aru lausest..mõlemad samad asjad.Mulle 531 ei meeldinud.See selleks,mu küsimus oli kas need lisa seeriad tunde järgi on mõtetu?Järjepidevus pole probleem.Nädalas saab tehtud täpselt nagu vaja,mitte kindla 2trenn 1 vaba süsteemi järgi või mis iganes muu süsteemi järgi vaid tunde järgi.Thats it
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #19 on: March 31, 2018, 17:14:47 »

Ma teen trenni kuna mulle meeldib,eriti meeldib mulle ülepea surumine ja ma teen seda sellepärast. (siin ennem mainiti et mõtetu harjutus,võib mõtetu olla ,las olla)

Kui mulle on kava järgi antud raamistik 3x5 79%peal ära teha ja ma selle tehtud saan siis ju justkui trenn tehtud ja kõik hästi ,linnuke kirja.Need lisa seeriad on puhtalt sellepärast et mulle meeldivad suured rasked harjutused.Et ennast piirata siis mõtlesin et lõpetan lisa seeriad niipea kuni kasvõi 1 kordus puudu jääb.On see patt?:D Õigemini siis liig ja hakkab jõu arengut takistama?
Logged

kristo1979

  • Posts: 936
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #20 on: March 31, 2018, 21:50:11 »

Pole kunagi otseselt jõutõstmisele pühendunud või nii mõelnud aga alati mingi kiiks olnud suurte raskustega.

Ise teinud siis nii, et ilmselt ca 60-70% vähemalt kõikidest rinnatrennidest olen läinud püramiidina välja 1-2x maxini.
5x5 kunagi vist proovisin ka korra aga migni nädalaga viskas üle vist.

Ema tihti räägib kõigile kui kannatamatu ma juba väiksena olin :D Ju siis ei kannatanud ka, et ikka samat raskust surun ja pushinud koguaeg edasi ja nii ikka, et pea nagu peet, veresooned lõhkemas ja tatt ninast väljas. Sellega ka kõik enda tulemused usun, et tugevalt üle keskmise saanud.

Aga toimida võivad teoorias paljud asjad. Kas ühe või teise tippsportlase jutt või soovitused, teinekord mõne väiksema tegelase soovitus, mõni või mitmed teaduslikud uuringud. Mida iganes. Seni kuni seda aga enda elus ja praktikas realiseerida pole suutnud on see kõik tühi mull ja muinasjutt vaid. Pohh kes seda räägib või mitu uuringut seda kinnitab. Oluline on vaid see, mida ja kuidas enda jaoks suudad rakendada ja mis sulle tulemusi toob.

Kui midagi proovid siis proovi kindlasti mõni kuu, kui siis tunned, et ei toimu piisavat arengut mida peaks/võiks siis katseta mõnda muud soovitust/meetodit.

Kõik oma egodega tahavad, et nende nõu ja soovitus oleks ikka parim ja õigeim jne aga kokkuvõttes on see bullshit kõik.

Nagu Bruce Lee ütles, "teadmisest ei piisa, tuleb ka rakendada. Tahtmisest ei piisa, tuleb ka teha!"

Õigus võib paljudel olla ja see alati suhteline, õigus mille kelle suhtes, parem kellest millest jne. Teid millegini võib olla mitmeid. Tähtis on leida endale sobivaim ja parim ja mis toimib ja soovitud tulemused ka toob.

Olge mõnusad ja ilusat laupäeva õhtut kõigile ja ärge näägelge nii palju :)

Elu on ilma kadeduse ja viha ja muu debiilsuseta palju ilusam  8)

Logged

visionofdisorder

  • Posts: 439
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #21 on: March 31, 2018, 21:51:00 »

kui käid trennis nii kuidas juhtub siis olekski parem tunde järgi teha, mõni päev oled tugevam mõni päev oled nõrgem, teed nii palju seeriaid kui teed. aga ära päris vägistama hakka ennast mingi ühe korduse pärast kui meeldib teha seeriaid. vähem seeriaid = suurem pingutus. rohkem seeriaid = madalam %, teed nii kaua kuni tunned et tehnika veel kannatab.

ja ma ei mõelnud et ülepea surumine mõttetu on (tegelt puht füsioloogiliselt palju loomulikum ja ohutum kui rinnalt surumine), aga rinnalt surumist ta eriti ei aita ja kui keskendud mõlemale siis tõenäoliselt mõlemad kannatavad.
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #22 on: April 01, 2018, 08:00:52 »

aitäh vastuste eest ja aitäh et keegi siin sõimama jms ei hakanud:D :)
Logged

okk

  • Posts: 654
  • ....
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #23 on: April 02, 2018, 10:04:34 »

Ma teen trenni kuna mulle meeldib,eriti meeldib mulle ülepea surumine ja ma teen seda sellepärast. (siin ennem mainiti et mõtetu harjutus,võib mõtetu olla ,las olla)


Ma pakun, et see on üks mõttekamaid harjutusi üldse :D . Kui üldse peaks mingi harjutuse mõttetuks tituleerima, siis ma pakuks ploki alla surumine triitsepsile... :)

zwen15

  • Posts: 221
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #24 on: April 02, 2018, 10:30:29 »

Seistes ülepea surumine tundub ka mulle väga hea harjutusena. Õlg ja triitseps kiidavad!
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: 5x5
« Reply #25 on: April 26, 2018, 20:01:16 »

süsteem tundub töötavat.Ülepea surumine on kuu ajaga teinud päris hea hüppe.Ei tea kas sain tehnika paremini käppa või milles asi.Kui ennem läks push press 105 siis nüüd 110 2x2 varuga.Overhead press (strict siis) 75 5x2 ..oleks veel seeriaid teinud aga jätsin ruumi push pressi jaoks.Tundub et 80 läheb puhtalt üles.Jõutõmbes andsin järgi ja kasutan ...sellist semi sumo asendit,ehk siis jalad laiali küll aga ainult nii palju et käed mahuks jalge vahele.Kuidagi tunnen kohe et tõmban kogu kehaga ja kannad suruvad läbi maa..tavalisega tundus puhas selja töö olevat.Ei paindu vist piisavalt.Ühesõnaga kava järgi ülakehale +2.5 tuli ilusti ja alakehale +5 ka.
Tahtsin veel küsida volüümi kohta.Iga ülakeha trenni lõpuks tunnen täiesti laibana ennast.Panen õlapäeva näite (see veel vähe,viimasel missioonil 6 kuud lõhkusin palju suurema volüümiga..sealt ka hirm vähem teha)Laiba tunne võib olla ja vahest tahaks oksendada aga krt...areng on olemas ja kui suudan ära teha siis milleks pooleli jätta trenn?Mõned on mulle öelnud et liiga palju volüümi aga pole kunagi teinud  "mõistlikult" trenni.Siuke kerge hirm juba et kui nüüd hakkan teiste õpetuse järgi tegema siis kuivan kohe kokku nii massilt kui ka jõult.Mis te arvate?

Overhead press  Süsteemiga mis varasemalt kirja sai pandud..3x5-4-3-2 (3-5x5. 3 on põhiline töö mis peab tehtud saama.Kui tuleb veel 2 seti on hästi..siiamaani alati tulnud.Ka 93% juures x2)
Pushpress 2x4,3,2,1 (iga õlatrenn siis kordus vähemaks ja koormus suuremaks) viimane kord siis oligi 110 mis pidi 2x1 olema aga sai 2x2 ilusti kätte.
Behind neck press  smithil (pump)  3x10 50 kiloga
Pull ups 5x5 +10kg hetkel.Teine ülakeha päev on umbes 8x6-8 lat pulldown  /superset dipiga 4x8-10
Lateral raise 3x12+ üks drop set

Lühidalt siis kuni 10 seti ülepea surumist kokku(+ soojendus 2 seeriat)
ja umbes 12 - 15 seti muud tilulilu kokku



Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything