wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down

Author Topic: valgujook peale trenni  (Read 39551 times)

Marek /BONSUNA/ Kalmus

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 8461
  • Marek Kalmus - انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتا
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #30 on: February 23, 2016, 20:08:41 »

Ma pole väitnud, et inimeste rakud ei uuene pidevalt. Sama hea oleks väita, et juuksed kasvavad teatud pikkuse ja enam ei kasva.
Lahmige edasi professorid :)

Küsisin lihtsa küsimuse. Mis on ANABOLISM ja kuidas see käib. Mingi kaudne udutamine ja üldistamine. Seda oskab ka lasteaia laps jahuda. Kui vastate, siis ... siis ehk ma ei peagi enam vastama eks :)
Ehk küsime lihtsamalt, sest rasked küsimused käivad üle jõu. KUIDAS lihas kasvab? Vastake ka nüüd sellele. Tuleb trenni teha :D See pole ju PÕHJUS. Põhjus on lihasrakus? Käsi liigub sellepärast, et lihtsalt liigub ja kõikide inimeste käed liiguvad?

Jahuge edasi. Nagu ütlesin - kõik ei peagi ühtemoodi oma asju tegema :)

Said ise ka aru sellest soustist mida siia trykkisid? :)))

Tôesti vôta elementaarne fysioloogi ôpik lahti ja loe.

Vàidan veelkord. Anabolismita ei uueneks kehas ykski rakk. Sinu vàide et see vaid steroide kasutaval inimesel nii on 24/7 - on ju idiootsus kallis sôber. Kuidas lihas kasvab? Kasvab samadel alustel teatud piirini muidugi ja mitte ykski f prot lisand (millest teema algas ) ei suuda seda lage tôsta. Ka kiirendada tegelikult, sest kuna treeningjàrgselt  ei lange aminohapete hulk veres kunagi sedavôrd alla, vàhemalt mitte inimesel kes pisutki toitumist jagab, et kiiresti imenduvast proteiniist màrgatavat kasu saaks tekkida. Ehk siis taastumine Seelàbi kiiremini saaks toimuda. No ei treeni jeehi nii kôvasti. Kui keegi kapsast sôôv inimene suudakski ennast nii kôvasti pingutama sundida siis ainult temapuhul annaks need hydrolyysitud segud mingi efekti vôrreldes trennijàrgse klaasi piima joomisega ntx.

tahad edasi vaielda? Kysimusi esitada? Vastuseid saada? Ausaltôelda siis ei mina viitsi jàtkata. Loe lihtsalt vastavaid raamatud làbi kuna see mis neist ôppida vôid on elementaarne. Hetkel on sul seal mingi sasipundar vôi siis ei suuda sa enda arusaamu siia môistetavalt vàlja tuua. Mina igaljuhul ei saanud sinu viimasest paarist postitusest enam midagi sotti. A vb olex sa kuskil kôrges ülikoolis tudeerinud ja inimese fysioloogias on viimasel ajal niipalju tohutult uuendusi sisse viidud? Ega tea ju tôesti. :))

Udujuttu tuli nyyd siis tôesti. Vabandan viimase lause pàrast.
Logged
انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتاة "مجنونة"

http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=111.0

http://www.youtube.com/watch?v=W3rwk0O6vT0

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #31 on: February 23, 2016, 20:23:11 »

Said ise ka aru sellest soustist mida siia trykkisid? :)))

Tôesti vôta elementaarne fysioloogi ôpik lahti ja loe.

Vàidan veelkord. Anabolismita ei uueneks kehas ykski rakk. Sinu vàide et see vaid steroide kasutaval inimesel nii on 24/7 - on ju idiootsus kallis sôber. Kuidas lihas kasvab? Kasvab samadel alustel teatud piirini muidugi ja mitte ykski f prot lisand (millest teema algas ) ei suuda seda lage tôsta. Ka kiirendada tegelikult, sest kuna treeningjàrgselt  ei lange aminohapete hulk veres kunagi sedavôrd alla, vàhemalt mitte inimesel kes pisutki toitumist jagab, et kiiresti imenduvast proteiniist màrgatavat kasu saaks tekkida. Ehk siis taastumine Seelàbi kiiremini saaks toimuda. No ei treeni jeehi nii kôvasti. Kui keegi kapsast sôôv inimene suudakski ennast nii kôvasti pingutama sundida siis ainult temapuhul annaks need hydrolyysitud segud mingi efekti vôrreldes trennijàrgse klaasi piima joomisega ntx.

tahad edasi vaielda? Kysimusi esitada? Vastuseid saada? Ausaltôelda siis ei mina viitsi jàtkata. Loe lihtsalt vastavaid raamatud làbi kuna see mis neist ôppida vôid on elementaarne. Hetkel on sul seal mingi sasipundar vôi siis ei suuda sa enda arusaamu siia môistetavalt vàlja tuua. Mina igaljuhul ei saanud sinu viimasest paarist postitusest enam midagi sotti. A vb olex sa kuskil kôrges ülikoolis tudeerinud ja inimese fysioloogias on viimasel ajal niipalju tohutult uuendusi sisse viidud? Ega tea ju tôesti. :))

Udujuttu tuli nyyd siis tôesti. Vabandan viimase lause pàrast.

Üks räägib aiast, teine aiaaugust.
Ok räägime siis SUURENENUD_KIIRENENUD anabolism kui steroide ja trenni silmas pidada.
Testosteroon on ka igal inimesel kehas, miks siis seda süstida?

Ei lange aminohapete hulk, aga suureneb proteiinide-aminohapete vajadus. Sestap ka soovitatakse rohkem proteiine sportlastel ööpäevas tarbida. Jabur on ju eeldada, et kui teeme üks kord biitsepsile trenni, siis ta jääbki kasvama elu lõpuni :) Lihas kohandub. Saab impulsi ja toodabki rohkem proteiinimolekule lihasrakus. Ei toodeta ju neid täiesti lambist juurde kui vajadust pole :) Selline vaikne rakkude uuenemine käib pidevalt, aga et sundida keha tootma neid rohkem (mille tõttu lihasrakk suureneb) - selleks teemegi trenni. Sry minu teada ikka nimetatakse seda suurenenud anabolismiks. Kui mingid teadlased on andnud sellele uue nimetuse, siis ma tõesti ajast maha jäänud ja siiralt vabandan :)
« Last Edit: February 23, 2016, 20:25:53 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #32 on: February 23, 2016, 20:26:33 »


http://www.mtv.com/news/2133580/celebrity-deathmatch-coming-back-mtv2/
Logged

Marek /BONSUNA/ Kalmus

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 8461
  • Marek Kalmus - انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتا
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #33 on: February 23, 2016, 20:32:30 »

Milleks siia yldse steroide tuua? Teema algusesse tagasi minnes. Milleks kokteil? Sulle maitses. Ok. Ja see on ka ainus pôhjus miks seda kasutada mitte ei ole seda  trenniga kaasnev ababolismi intensiivistumine ja valkude suurenenud vajadus lihastel koormusega kohandumiseks ehk kasvamiseks.

Kui keegi udu ajas siis  liikusid sina jok enda jutuga teemast selle steroidijamaga vàlja. Need on siin nepritsom sul sisse toodud.

Ehk môni on suutnud sammu pidada ja tuleb kommenteerib ja pisut asjalikult seda sôbralikku duskussi siin. Kuhu on kadunud alati linke loopiv Ralf ntx! :)
Logged
انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتاة "مجنونة"

http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=111.0

http://www.youtube.com/watch?v=W3rwk0O6vT0

ragz

  • Posts: 665
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #34 on: February 23, 2016, 21:15:54 »

Ei tea mis steroide Tann kasutas?
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #35 on: February 23, 2016, 21:40:47 »

Sterod suurendavad proteiinimolekulide tootmist.
Jõutrenn suurendab ka. Sestap see võrdlus. Jõutrenni mõju lihtsalt lõppeb mingi aeg. Nagu lõppeb ka mõju kui enam ei süstita.

Algul taastatakse - ehitatakse lihast kiiremini üles. Kui koormust ei järgne, siis vastupidi. Keha annab neid proteiinimolekule ehk lihasmassi ja jõudu järgi.
Miks mitte siis peale lõhkumist laadida aminohappeid rohkem, mitte anda minimaalselt, sest ju neid kehas niigi?

Ei vaidle üldse vastu, et loeb väga palju päevane kaloraaz. Liiga palju süüa, siis lähebki paksuks.

Kui inimestel kaloraaz plussis ja lisaks peale trenni ujutatakse kaloritega lisaks üle, siis ongi tulemus nagu ta on .. Nn peekon :)

Kui sellega nõus olla, et tehes biitsepsile trenni, siis selle trenni mõju ei jää kestma vaid lihas taastub mingi aja, siis tunduvad asjad loogilisemad? Et sellel ajal on lihasraku taastamine ehk aminohapete süntees ehk anabolism kõrgem. Väidetavalt on selleks 32h.


« Last Edit: February 23, 2016, 21:45:49 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #36 on: February 23, 2016, 21:58:47 »

Teema oli ju valgujook pärast trenni ja kaalualangus.
Kui sooviks on kaalualangus siis eelduseks on adekvaatne toitumiskava.

Valgujook iseenesest kaalulangust ei põhjusta.
Kasutamise põhjuseks võiks olla ainult see kui toitumiskavaga ei tule valgud kokku või mingi muu põhjus nt. Mugavus, maitse, vm.

Valgusünteesi seejuures saab suurendada/kiirendada intensiivsete trennidega millejärel tegelikult on piisavalt aega et minna koju ja süüa kava järgi õhtusöök ära, ei pea kõndima ilmtingimata shaker kotis ringi. Kuid pigem valkudega ülepakkuda menüüs kuna olen paar uuringut lugenud kus sama ülekaloraazi juures valkude pärast plussis oleval rühmal ntx kõhuümbermõõt niipalju ei suurenunud kui süssarite grupil


Misiganes hormooniteema siit edasi tuli on ju tegelikult samamoodi ( hormonaalne tasakaal, vitamiinide ja mineraalide küllus jm ) aluseks kehas sobiva keskkonna loomisel, mida ära kasutada lihaskasvu  soodustamisel.

Minu paar senti.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #37 on: February 23, 2016, 22:12:17 »


Ameerikast tuli uudis, et see on kõige sobivam


http://www.eater.com/2015/9/28/9408431/protein-beer-fitness-brewtein-nutribeer
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #38 on: February 23, 2016, 22:13:01 »

Ehk kui pole kõik paigas toitumises, siis tugev trenn vajab rohkem proteiine ja ERITI neile, kellel proteiinid lohakuse mittepühendumise ja teadmatuse tõttu liiga madalad, on treeningjärgne proteiinidest kubisev shake eriti tähtis?
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #39 on: February 23, 2016, 22:15:28 »

Need, kes myyvad neid, toetavadki omalt poolt teooriat nende vajadusest ja akendest jne, vastasel juhul keegi ei jooks neid. Lihtne. Ja nii näedki jõusaalis rasvarulle enne dushi sheiker käes, olin ise samasugune :)

Nyyd kus kava paigas, nägin, et see on sokk kõik ja pole vaja kuud kui toituda korralikult. Kuigi ma teen ka aegajalt lihtsalt mugavusest endale sheigi, kuna toidu kogused on ysna korralikud juba ja mugavam on lisaks yks sheik teha. Tõsi valgupulbril on ainult oma osa seal, sinna kuulub palju muid asju, nagu yks eine ainult vedelal kujul. Aga ei jookse seda kohe peale trenni endale poole h tunnil näost sisse ajama, sest muidu anaboolne aken sulgeb ja olen rongist maas ja tyhja tuult teinud ainult :D idiootsus ju :D aga see jutt myyb ja neid on oi kui palju, kes ostavad ja usuvad, pluss kõik muud tedtoboosterid ja tra teab mis asjad. Ise ka ostnud suht kõiki asju kunagi :D

Ainus mis toimis oli kreatiin mono, ok mõni asi stimuleeris yht teist ehk aga see nii minimaalne.

Lagi oli kui jõin kaka sheiki serious massi päevas, sheigis 250g suskareid :D tra pakil oli kirjas ju et must saab põkk ja pläad :D suur olin kyll, aga 10st kilost pool kv lihast tuli oli hästi :D
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #40 on: February 23, 2016, 22:17:34 »

No see on lahmimine :)
Kui palju on maailmas ülekaalulisi inimesi. Põhjus proteiinishakedes ju :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #41 on: February 23, 2016, 22:20:24 »

Ehk kui pole kõik paigas toitumises, siis tugev trenn vajab rohkem proteiine ja ERITI neile, kellel proteiinid lohakuse mittepühendumise ja teadmatuse tõttu liiga madalad, on treeningjärgne proteiinidest kubisev shake eriti tähtis?

Kindlasti on selliseid inimesi ja kui tõesti tahket toitu süüa ei saa/taha siis see shake pigem aitab valgud kätte saada

Mul endalgi oli suvel periood kus tegin ca 80-120g valkudega shake tööle kaasa ja jõin päevapeale ära kuna lihtsalt see oli ainuke variant.

Kui toitumine lonkab sel juhul võid ju sheigi alla tõmmata. Aga samamoodi ka lihtsalt süüa normaalselt kui saad. Kõik on suhteline  :D
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #42 on: February 23, 2016, 22:25:47 »

No neid reklaamiohvreid, on ikka mustmiljon vast jah, kes mõtlevad, et trenni ja siis sheik ja saan põkiks.

Ma ysna hiljuti veel mõtlesin, et nonkrt kamoon, teen ju trenni ja kui palju sellest toitumisest ikka siis kinni saab olla, proovisingi yhte uhket pakki teise järel, lootus lootus lootus.

Kui keegi ytles, et pane algul toitumine paika, siis akati mõtlesingi et ah mis sonid, söön normaalselt :D

Aga jah, nyyd näen asju hoopis teisiti ja minu jaoks valgusheigil on oma koht vaid mugavuse pärast toidukorra söömise aasmel joomisena, kus ta on yks komponent vahaliku valgukoguse saamiseks. Võiksin ka midagi muud seal kasutasa, aga mugavus.

Aga see peale trenni kohe sheik muidu tyhja rassimine pm on myygi jaoks vaid. Ja nii kõik joovadki, pluss 1 banaan, mis on a must have enamustel jõusaali harrastajatel :)
Logged

Siim M

  • Posts: 274
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #43 on: February 23, 2016, 23:10:25 »

Viskan puid veel juurde  ;D

Kaalu langetud - kalorid sisse välja. Kui kulutad rohkem kaloreid kui tarbid.
Kõige efektiivsem viis kaloreid kulutada ja samal ajal lihast ehitada on jõutrenn. Jõutrenn ei tohi olla üksluine. Vahest peab asjad sassi viskama ja keha hirmutama, et kasv oleks optimaalne.

Lihase ehitamiseks kõige parem viis on proteiini tarbida. 1.5 - 2 gr Kg kohta.
Toitumine peab olema nii üllesse ehitatud, et tava toiduga see kätte saadakse.
Peale jõutrenni on mõistlik süüa nii kiiresti kui võimalik - ei pea olema proteiini shake. Üks eine, kus on proteiin ülekaalus.

Ise söön süsivesikuid palju, et päeva peale energiat oleks palju ja tervis OK.

Vot nüüd hakkan lahmima  8)
Kui liiga palju proteiini tarbida ja vähe kardiot tehakse, tekib sardelli vorm. Võib tekkida kui proteiini shake üle tarvitakse.

Logged

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: valgujook peale trenni
« Reply #44 on: February 23, 2016, 23:17:11 »

Vot nüüd hakkan lahmima  8)
Kui liiga palju proteiini tarbida ja vähe kardiot tehakse, tekib sardelli vorm. Võib tekkida kui proteiini shake üle tarvitakse.

Viitad ülekaloraazile. Oleneb ülekaloraazi suurusest - kui see on väike ja treening paigas siis eeldatavasti läheb see lihaskasvuks. Kui see on suur ei pruugi valgusünteesi kaudu kõike ära kulutada ja osa salvestatakse ja tõesti hakkab tekkima sardelli vorm.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
youtube>