wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Toitumine  (Read 17082 times)

RRKreegmaa

  • Posts: 1
    • View Profile
Toitumine
« on: July 11, 2015, 22:43:11 »

Tere !

Olen uus siin foorumis ja tahaks küsida mida ma ei peaks sööma, et rasva% väiksemaks saada ?
Logged

newArray

  • Posts: 113
  • All kinds of gains
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #1 on: July 12, 2015, 15:59:54 »

Kõike võid süüa. Seniks kuni tarbid energiat vähem kui päevas kulutad. Teisalt aga on seda lihtsam saavutada tõstes valkude osakaalu igapäevases toitumises- muna, liha jne. Kuna valgurikkad toidud täidavad kõhtu paremini kui ntks kõrge süsivesikute sisaldusega toidud ning üldjuhul sisaldavad endas ka vähem energiat. N: 3 keedumuna vs 3 võisaia. Vähemalt minu jaoks antud lähenemine töötab.
Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #2 on: April 12, 2016, 10:33:48 »


Head isu!
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14077
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #3 on: April 12, 2016, 12:33:24 »

Põhimõtteliselt jah ei peaks sööma rohkem kui kulutad, aga mitte liiga palju vähem sööma.
See, mis seal 70% sees on ka lihtsam arvestada, milliseid toitaineid palju sööd ja hea kui moodustab põhiosa. Kui me räägime "tavainimese" lähtepunktist ja eesmärkidest.
Kui trenni teed, siis peaks vaatama, et ka proteiine saad (lihad, kalad, munad - mik smitte kohupiim, kodujuust jne), aga nendega ei maksa ka hulluks minna.

Võid süüa iga päev sama kogus asju. Kui kaal seisab, siis tead enam-vähem oma piiri, siis sööd nõksa vähem ja voilaa.
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #4 on: April 12, 2016, 12:59:05 »


10% "crappi" ei muuda suures pildis ka midagi.

Kas riis on crap? Aga riisigalett?

Kas pasta (makaronid) on kräpp? Aga sepik? Hamburgeri sai?

Steik - vist ei ole? Aga hakkliha? Aga Burgeri kotlett? Kas mõni gramm majoonesi on? Aga 70% "taluvõi"?

Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14077
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #5 on: April 12, 2016, 13:06:03 »

No ütleme kui sul on keharasv madal ja vaja veel saada madalamaks, siis kuidas nt valida tooteid, mille toitainete sisaldus võib väga palju kõikuda.

Suures pildis on nii, et kui mõni inimene  kaalub 120kg, siis enamvähem normaalselt süües võib 30kg nagu möödaminnes maha võtta. Kui see on see "suur pilt".

Kes viitsib võib muidugi "crapi" (mis iganes see siis on) makrosid nagu sõge peast arvutada, et üks või teine sisse mahuks või puudu ei jääks vms. Igaühele oma.

Oleneb eesmärgist ja kus maal ollakse kehaga. See kes pole läbi teinud seda ilmselt ei saagi sellest aru. Ma väidan küll, et keha käitub siis hoopis teisiti - aga vo mu keha siis ainulaadne :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #6 on: April 12, 2016, 13:07:06 »


Jaajah, iga inimese oma on ainulaadne :)
Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #7 on: April 12, 2016, 13:08:07 »



Aga vastus? Kas sepik on out "kui iga g kaalul"? Kotlett?
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #8 on: April 12, 2016, 13:19:24 »

Saiadest on ok ainult perenaise sai  ;D
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14077
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #9 on: April 12, 2016, 13:20:28 »


Aga vastus? Kas sepik on out "kui iga g kaalul"? Kotlett?

Sepikut ja selliseid asju ma üldjuhul ei väldi. Lihtsalt minu jaoks kui üks võimalik süsikate allikas. Mida lähemal vormile ja võisltusele seda enam kasutan ainult asju , mi smulle sobivad ja näen, et nad ei takista keharasva põlemist.
Kotlett on minu arust imelik toode, mille sisus ma kindel pole. Seega proteiiniallikana isiklikult ei eelista.
Kui mõnele sobib ja tahab, lasku käia. Vo on kotlette, mis 100% lahjast lihast kokku mätsitud, siis ju ok. Seni kuni rasvasem liha, siis üks apms ja kaloraaz muutub oluliselt.

Samamoodi üks tark rääkis, et pole vahet kas suhkur või süsivesik ja see sama asi ainult et suhkur hoiab vett kinni rohkem ja välimus "paistes". Kui mul vaja teada reaalset vormi, siis mida kuradit ma oma keha vägisi "paiste" ajan ja "oletan" kas põleb pekk või mitte :) Lähen lavale ja loodan kogu hingest, et kõik vesi mitte pekk - lavalt karjun kohtunikele.. "see on vesi - vorm on tegelt sitaks hea"!!! Nuh nagu ma viimati tegelikult Riga cupil pidin karjuma :)

Minu arust ei saa asju võtta nii jäigalt ja vahest tulevad ka muud asjad mängu.
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14077
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #10 on: April 12, 2016, 13:23:13 »

Ironiseerida võib - aga tõestage vastupidist. Ajage ennast oma teadmistega kuivaks - mis on "KUIV", siis räägime edasi :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #11 on: April 12, 2016, 13:30:14 »

Ma söön pm iga päev tumedat pastat ja loomaliha hakkliha 10% rasvasisaldusega ja sepik alati enne teraleiba, ma ei räägi kuivast vormist aga muidu kärab kyll :)
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #12 on: April 12, 2016, 13:33:11 »

Aga yleyldiselt on pm igas päevas

Piimatooted
Liha
Teraviljad
Juurviljad
Köögiviljad
Puuviljad
Pähklid

Ja yritan mitmekesisena hoida v.a mõned asjad, mille suhtes on tekkinud eelistused ja sobivad mulle paremini :) maitselt siis.
Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #13 on: April 12, 2016, 13:43:37 »


Ei, suures plaanis ei ole see ironiseerimine, pigem kutse mõttetööle.

Väiksed sõbralikud tögamised, need sobivad igasse teemasse - kui just biitsepsi hüpertroofiast juttu ei ole - seda püha lehma puutuda ei tohi.
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14077
    • View Profile
Re: Toitumine
« Reply #14 on: April 12, 2016, 13:51:54 »

Ma alati öelnud, et ma räägin paljuski nagu ise teen ja absoluutselt ei vaidle vastu, et teistmoodi poleks võimalik.
Samuti võib igaüks treenida nagu tahab ja usub :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Pages: [1] 2   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja