wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Toit ja trenn.  (Read 822 times)

dront

  • Posts: 1016
    • View Profile
Toit ja trenn.
« on: October 04, 2018, 20:48:34 »

Mul on hoopis küsimused  leutsiini kohta. Et kuidas seda lisandina võtta? Ühes videos selgitati,et valgusünteesi käivitamiseks on tarvis vähemasti 2,5g leutsiini, alla selle üldse lihaseehitus ei hakkagi pihta. Ehk siis kodujuustu või mõnd muud valguallikat peab korraga tarvitama nõndapalju, et see sisaldaks 2,5g leutsiini,vastasel juhul võiks kasvõi rosinasaia süüa,vahet poleks.

Kuidas siis oleks õigem käituda? Kas pudistada iga toidukorra juurde igaksjuhuks nii pool grammi leutsiini, (pole ju teada kui palju täpselt iga toidukorraga leutsiini saan) Või siis võtta hommikul paarkolm grammi leutsiini ja süüa tavapäraselt 5korda päevas küllaltki valgurikkalt?     Et kui kaua leutsiin püsib organismis? Kas üks tugev ports püsib sees terve päev või paar tundi?

Muidugi võiks iga toidukorraga süüa 50g valku,sellisel juhul oleks 2,5g leutsiini manustatud igaljuhul. A nii võib kalorihunnik liiga suureks minna ja leutsiini pulbrina juurde raputada tundub lihtsam ja vaata et odavam ka.

Panen video ka siia
Logged

Raido T

  • Posts: 91
    • View Profile
Re: Toit ja trenn.
« Reply #1 on: October 05, 2018, 06:13:25 »

Arvan, et pole mõtet keeruliseks ajada. Hommikul 5g bcaa+5x valgurikast toitu way to go.
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14448
    • View Profile
Re: Toit ja trenn.
« Reply #2 on: October 05, 2018, 07:27:49 »

https://www.myfooddata.com/articles/high-leucine-foods.php nagu näha siis 100g kohta 2-3g sisaldavad lihad.
High leucine foods include cheese, soybeans, beef, chicken, pork, nuts, seeds, fish, seafood, and beans.

Nn. fitness-foodies on suht ok kogus leutsiini. Nagu nimetuski ütleb ja ise õigesti vastad iseendale: lisad siis kui toiduvalik selline, kus vähem sees või ala dieedi tõttu kogused nii väiksed, et toidulisandina vaja ... või nuh ilmselt ka siis kui süntees kunstlikult kõrgemaks aetakse :)

* Ka teema kus ilmselt sadu artikleid, mis väga vastukäivad ja kuna ise professor pole, siis ei saa ka käsi rinnale taguda ja karjuda: Nii on!

Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

dront

  • Posts: 1016
    • View Profile
Re: Toit ja trenn.
« Reply #3 on: October 05, 2018, 16:58:32 »


Arvan, et pole mõtet keeruliseks ajada. Hommikul 5g bcaa+5x valgurikast toitu way to go.
  Keeruline on siis kui valgusüntees ei käivitu vähese leutsiini tõttu. Niisama pole  mõtet aastast aastasse kanarinda ja lahjat kohupiima pugida,ikka lihas võiks kasvada ka.



https://www.myfooddata.com/articles/high-leucine-foods.php nagu näha siis 100g kohta 2-3g sisaldavad lihad.
High leucine foods include cheese, soybeans, beef, chicken, pork, nuts, seeds, fish, seafood, and beans.

 Nagu nimetuski ütleb ja ise õigesti vastad iseendale: lisad siis kui toiduvalik selline, kus vähem sees või ala dieedi tõttu kogused nii väiksed, et toidulisandina vaja.

*  kuna ise professor pole

Tundub jah ,et pean lisama ,raske on igast toidukorrast piisavalt saada seda.
 Aga jah, ootaks mõne professori arvamust ka siia,just selles osas,et võiks võtta korra päevas mitu grammi leutsiini ja püsib kehas terve päev või siis ikkagi igale einele lisan juurde.   
 Et kumb variant oleks lihasekasvatamise seisukohast tõhusam.
Logged

Lauri

  • Posts: 186
    • View Profile
Re: Toit ja trenn.
« Reply #4 on: October 05, 2018, 21:40:03 »

Mõtetu minu arust selle taha enda progressi, või siis selle puudust, püüda seletada. Kui kaloraaz on plussis ja toit piisavalt mitmekesine, et oleks kaetud mikrod ja makrod, ning trenn piisavalt stimuleeriv, siis tahes tahtmata tulevad ka lihased. Ja kui ei tule, siis võib viga mujal olla, et toitained ei imendu või mingu muu geneetiline haigus (need viimased ikkagi suhteliselt haruldased, pigem jääb kas toitumise taha või liiga kergete trennide). Teoretiseerimise mõttes muidugi võib arutleda, aga mina selle põhjal midagi muutma ei hakkaks , või kindlalt midagi jälgima.
Logged

dront

  • Posts: 1016
    • View Profile
Re: Toit ja trenn.
« Reply #5 on: October 08, 2018, 23:13:27 »


Siingi kui kerida 1min24sekundit tuleb juttu leutsiinist.

Ok,vaatab,vaikselt võtan juurde ja kui enam ustest käima ei mahu siis annan teada.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything