wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Hetke toitumine  (Read 6824 times)

Evolution

  • Posts: 47
    • View Profile
Hetke toitumine
« on: August 01, 2016, 19:11:57 »

Hei


Kuna siin foorumis on päris mitmeid adekvaatse kogemuspagasiga inimesi, siis mõtlesin küsida natuke nõu. Antud "kava" kiitis heaks üks MyFitnessi eratreener, kuid teine/kolmas/neljas arvamus kulub alati ära...

Endal pikkust 197cm, kaalu 85kg, kangitrenn 5 korda nädalas. Eesmärk paar kilo liha juurde kasvatada, kuid mitte mattuda samal ajal liigselt peki alla.

Toon näite eilsest päevast - ilmselgelt igapäev täpselt samu asju ei söö aga mingi ettekujutuse saab.


1. Hommikusöök nr 1 (kohe peale ärkamist, sel hetkel rohkem alla ei lähe) - 300g Alma maitsestamata kohupiimapasta + sinna sisse segatud üks 150g tops Skyr'i mustikatega. Kõrvale suur klaas vett.

2. Hommikusöök nr 2 (ca 3h hiljem ning tund pärast seda algab trenn) - 5 muna (2 kollasega), kaks viilu röstitud sepikut - peal või, viil juustu ja viil sinki + munapudru/omleti/keedumunade kõrvale törts ketšupit ja ka mõned kurgi/tomativiilud. Kõrvale suur klaas vett.

Järgneb kangitrenn + lõppu 30 min aeroobset.

3. Lõuna nr 1 - 120g pastat (kaalutud keedetult, mitte kuivainena) + 200g kanaliha. Kõrvale törts ketšupit. Joogiks Coca Zero.

4. Lõuna nr 2 (ca 3h pärast lõuna nr 1) - 120g pastat (kaalutud keedetult, mitte kuivainena) + 200g Maks&Moorits lihapihve. Kõrvale törts ketšupit. Joogiks vesi.

5. Õhtusöök nr 1 (ca 3h pärast lõuna nr 2)  - 200g kodujuustu, segatud kokku ca 200g juurviljaga + üks õun. Joogiks vesi.

6. Õhtusöök nr 2 - enne magamaminekut peotäis mandleid, kui kõht on tühi (enamasti on).



Mõned küsimused:

1. Kas hommikusöök nr 1 on tegelikult bullshit ning peaksin ootama niikaua, kui jõuaks juba suurema hommikusöögi ära süüa? Ehk siis nt munad, sepikuviilud + mingi kohupiim nt?
2. Kas oleks mõistlik vahetada kohupiima pastad õige kohupiima vastu? Skyr pikalt saata ja ise puuviljadega maitsestada? Või jääb siis süsivesikuid natuke väheseks?
3. Kas pähklid enne magaminekut peaks asendama kohupiimaga?


Tänud juba ette ning nautige suve:)



Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14077
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #1 on: August 01, 2016, 19:40:25 »

Parema pildi ülesaamiseks võiks kalorid ja makrod lihtsalt kokku arvutada.
Ja vastavalt eesmärgile - kuidas üldse saaks öelda, kas ok toitumine. See kas see toitumine sulle sobib ja nö töötab on individuaalne ja hommikune kaalumine ja peegel kui soovime asja nö personaalseks teha, annab parima ülevaate.

Isegi kui see puusalt tulistades praegu töötab, siis mingi aja pärast ei pruugi ta enam eesmärke täita - keha vajab kaloreid rohkem või vähem.

Kui küsida kas "enam-vähem ja "enam-vähem" rahuldust pakub, siis miks mitte (kuigi ei viitsinud eriti süveneda ja arvutada, sest see oleks nagunii oletamine).

Mulle isiklikult ei sobi üldse suhkrud, samas on inimesi kelle keha tuleb nendega vägagi hästi toime jne.

Mu vastusest ei saanud küll ilmselt mingit vastust, aga vo mõni spetsialist tuginedes sensitiivivõimetele annab parema vastuse :)

NB! Lihast kasvatab progresseeruv jõutreening ja ei muud midagi. Lihtsalt piisavalt proteiini ja kaloreid olema. See on kehaehitajate vahe toitumises võrreldes sekretärineiudega :)

Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #2 on: August 01, 2016, 20:36:54 »

Hei


Kuna siin foorumis on päris mitmeid adekvaatse kogemuspagasiga inimesi, siis mõtlesin küsida natuke nõu. Antud "kava" kiitis heaks üks MyFitnessi eratreener, kuid teine/kolmas/neljas arvamus kulub alati ära...

Endal pikkust 197cm, kaalu 85kg, kangitrenn 5 korda nädalas. Eesmärk paar kilo liha juurde kasvatada, kuid mitte mattuda samal ajal liigselt peki alla.

Toon näite eilsest päevast - ilmselgelt igapäev täpselt samu asju ei söö aga mingi ettekujutuse saab.


1. Hommikusöök nr 1 (kohe peale ärkamist, sel hetkel rohkem alla ei lähe) - 300g Alma maitsestamata kohupiimapasta + sinna sisse segatud üks 150g tops Skyr'i mustikatega. Kõrvale suur klaas vett.

2. Hommikusöök nr 2 (ca 3h hiljem ning tund pärast seda algab trenn) - 5 muna (2 kollasega), kaks viilu röstitud sepikut - peal või, viil juustu ja viil sinki + munapudru/omleti/keedumunade kõrvale törts ketšupit ja ka mõned kurgi/tomativiilud. Kõrvale suur klaas vett.

Järgneb kangitrenn + lõppu 30 min aeroobset.

3. Lõuna nr 1 - 120g pastat (kaalutud keedetult, mitte kuivainena) + 200g kanaliha. Kõrvale törts ketšupit. Joogiks Coca Zero.

4. Lõuna nr 2 (ca 3h pärast lõuna nr 1) - 120g pastat (kaalutud keedetult, mitte kuivainena) + 200g Maks&Moorits lihapihve. Kõrvale törts ketšupit. Joogiks vesi.

5. Õhtusöök nr 1 (ca 3h pärast lõuna nr 2)  - 200g kodujuustu, segatud kokku ca 200g juurviljaga + üks õun. Joogiks vesi.

6. Õhtusöök nr 2 - enne magamaminekut peotäis mandleid, kui kõht on tühi (enamasti on).



Mõned küsimused:

1. Kas hommikusöök nr 1 on tegelikult bullshit ning peaksin ootama niikaua, kui jõuaks juba suurema hommikusöögi ära süüa? Ehk siis nt munad, sepikuviilud + mingi kohupiim nt?
2. Kas oleks mõistlik vahetada kohupiima pastad õige kohupiima vastu? Skyr pikalt saata ja ise puuviljadega maitsestada? Või jääb siis süsivesikuid natuke väheseks?
3. Kas pähklid enne magaminekut peaks asendama kohupiimaga?


Tänud juba ette ning nautige suve:)

Kiire pilk peale ja ütleks, et kõike on vähe. Sellise kavaga ma pakun, et sa pole grammigi kasvanud ? Kokku ei hakka arvutama, aga pakun, et kaloraaz on alla poole, mitte üles poole.

Skyri viskaks välja koos cocaga, lihapallide asemel sööks päris liha jne.

Mõistlikum oleks see kava ära visata, kui seda korrigeerima hakata ja kelleltki asjalik kava tellida, kus on asjad ka kokku arvutatud vastavalt eesmärkidele ja makrod paigas.

See olekski liitvastus kõigile kolmele küsimusele :)
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #3 on: August 03, 2016, 00:41:01 »

Veelgi mõistlikum oleks endale selgeks teha mida  , millal ja miks süüa. Ei ole midagi keerulist , natuke lugemist ja loksub paika. Hea tunne on kui tead kuidas miski söök või trenniharjutus töötab/mõjub.  :)

Kui kohe peale ärkamist on kõht tühi siis peaks sööma kohe(valku ka kui tegeled keha ehitamisega) Kui ikka üldse isu pole siis vägisi toppida ei ole mõtet.
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 708
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #4 on: August 03, 2016, 09:41:57 »

Hommikuti inimene insuliini tundlikum rohkem ja kütuse peale tuleku korral suudab ta oma järgnevaid isusid paremini kontrollida. Aga loeb siiski päeva jooxul söödud kaloraaz. Võid lõuna ajal ja enne und ka vaid süüa. Võib 6x päevas süüa ja loota et metabolism muutub 3x kiiremaks. Kuidas kellelgi mugav.  :-X
Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #5 on: August 03, 2016, 18:03:55 »


197cm, kaalu 85kg -


näitab, et sinna kuluks rohkem kui paar kg liha peale ära. Olles ise peaaegu 20 cm lühem - 179-180, ja kaal kõigub 80 ümber.

Süsivesikuid tundub vähe; kui kirjeldatu käis koos korraliku trenniga, veel eriti.

6 X näksimist - kui see sulle tõesti endale sobib ja aitab päeva täita. Ise püüaks pigem 3-4 piirduda (maitseasi aga prooviks ikkagi - meenutab rohkem "normaalset" tavaelu)

Ei seaks eesmärki, et õhtul enne und kõht tühi on, pigem ikka vastupidi - parajalt meeldiv tunne.

Ja veel - sööksin, kui vähegi võimalik, siis kui on mingigi näljatunne, lihtsalt seepärast, et "peab" ei ole mõistlik - ei pea.

" Skyr pikalt saata ja ise puuviljadega maitsestada? Või jääb siis süsivesikuid natuke väheseks? " - vastupidi peaks siin olema ju - kui ise puuvilju lisad, saad sv juurde - sina reguleerid, kui palju. Ja vaadates loetelu, ruumi on.

* pähkleid ei pea asendama, (sul ei näi selle päeva põhjal väga palju rasvu üldse olevat - va. loomseid omajagu -  - st. taimseid rasvu väheke juurde) vaid kohupiimaga koos sisse ajama

Mida veel on mõistlik jälgida - kiudainete osakaalu - aed/puuviljad, erinevad oad, jne - kõik head allikad.
Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #6 on: August 03, 2016, 18:05:27 »

Hommikuti inimene insuliini tundlikum rohkem ja kütuse peale tuleku korral suudab ta oma järgnevaid isusid paremini kontrollida. .. Võib 6x päevas süüa ja loota et metabolism muutub 3x kiiremaks.

Keegi istub ikka korraliku bro-lektüüri portsu otsas.
Logged

Revo

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 176
  • #Natty
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #7 on: August 06, 2016, 10:42:22 »

Kiire pilk peale ja ütleks, et kõike on vähe. Sellise kavaga ma pakun, et sa pole grammigi kasvanud ? Kokku ei hakka arvutama, aga pakun, et kaloraaz on alla poole, mitte üles poole.

Skyri viskaks välja koos cocaga, lihapallide asemel sööks päris liha jne.

Mõistlikum oleks see kava ära visata, kui seda korrigeerima hakata ja kelleltki asjalik kava tellida, kus on asjad ka kokku arvutatud vastavalt eesmärkidele ja makrod paigas.

See olekski liitvastus kõigile kolmele küsimusele :)



Kuidagi korduma kippuvad vastused sul.. :/

//
Clenbuterol, Cytomel (T3), Tren Ace, ja Test Prop
saad korralikku lihast, a jaga pls tren ja clen ära nädal ja nädalakaupa. saad korraliku cuti ka.
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #8 on: August 06, 2016, 14:10:00 »

Vastusega on kõik tiptop ;)
Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #9 on: October 04, 2016, 09:48:25 »


https://www.theguardian.com/society/2016/oct/01/clean-eating-trend-dangerous-young-people-food-obsession-mental-health-experts

mis mõned mentaaltervise eksperdid arvavad
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #10 on: October 04, 2016, 17:41:00 »

Ole vunts , võta lihtrahva jaoks see artikkel paari lausega kokku.  Aitäh.

Logged

mp

  • Posts: 2159
  • tervist!
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #11 on: October 04, 2016, 21:19:11 »


Vaimse tervise spetsialistid ütlevad järgmine ultra-tervislik toitumine võib olla negatiivne mõju inimeste risk söömishäired
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Hetke toitumine
« Reply #12 on: October 04, 2016, 22:13:18 »

Nojah , see võiks olla igale siililegi selge , et toituda tuleb igakülgselt ja koguseid tuleb endale määrata vastavalt peegelpildile ja/või eesmärkidele.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
anything