wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti  (Read 2323 times)

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #15 on: August 04, 2017, 14:03:22 »

Kui tegeleda igapäevaselt kestvusspordiga nagu ratas, jooks või mõni võitluskunst, siis on pointi aga tavalise jõusaalihundi jaoks seda iga päev võtta on suht mõttetu. Mis ei tähenda muidugi seda, et seda teha ei tohiks :) Viimasel ajal ei kipu reaalus ja tedus omavahel kuidagi läbi saama :)

Vabandama ei hakka :)

A.

Kui kõigevägevam annab, saad ehk veel kunagi aru, kui valesti mõelda on võimalik.
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 377
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #16 on: August 04, 2017, 14:36:52 »

Kui kõigevägevam annab, saad ehk veel kunagi aru, kui valesti mõelda on võimalik.

Suhkrusai   =  :(
Proteiinisai =  :)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 377
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #17 on: August 04, 2017, 14:54:49 »

Okey, räägime siis tõsiselt. Kui ma teen 4x nädalas jõusaali trenni ja võtan BA 4x nädalas ja vaadates seda tabelit, siis mida annab mulle juurde veel 7x nädalas? Isegi 4x nädalas võttes kulub selleks nädalaid, et saavutada baas. Siin on sinu teadus :) Ja nüüd tee lollile selgeks, miks on 7x parem, kui 4x :)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #18 on: August 04, 2017, 19:32:49 »

Okey, räägime siis tõsiselt. Kui ma teen 4x nädalas jõusaali trenni ja võtan BA 4x nädalas ja vaadates seda tabelit, siis mida annab mulle juurde veel 7x nädalas? Isegi 4x nädalas võttes kulub selleks nädalaid, et saavutada baas. Siin on sinu teadus :) Ja nüüd tee lollile selgeks, miks on 7x parem, kui 4x :)

A.

Jutt oli eelkõige sellest:

"Viimasel ajal ei kipu reaalus ja tedus omavahel kuidagi läbi saama".

Sest, nagu üleviskav vinüül korrutama sulle peab: sinu "isikliku" "kogemusega" ei ole meil mitte midagi teha.

"teaduse" poolt leituga, aga, reeglina on - seda saab üldistades kõigi peale laiendada/rakendada.Teoreetiliselt.  Kui siis erandid tekivad, ei ole see mingilgi määral "teaduse" vigasuse näitaja, vaid täiesti normaalne käik. 

Sinu subjektiivsed "tunded" ei huvita mitte kedagi, sest neid ei saa mõõta, samasugustena korrata, jnejne.

Tee endale selgeks lihtsad asjad - eelkõige termin" anecdotal evidence" - see ei ole naljaga seotud, et sa end solvatuna ei tunneks.

Ainuüksi "sinu teadus" näitab, kui vähe keegi tegelikult tuumani jõuab.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #19 on: August 04, 2017, 20:01:40 »


Kas ma saaks näha, kus keegi - mina? - teeb juttu teemal 4 X, 7X  või midagigi sinnapoole?

Ja veel - mitte keegi ei pea kasutama mitte mingeid lisandeid. Saadi varem ilma hakkama, saavad ka suurem osa nüüd.

Küll, aga, sul on soovi- ja materiaalsete võimaluste olemasolul seda võimalus proovida.

Kui ma üldse midagi kasutaks, teeks ma seda nii, nagu "teadus" selle leiab võimalikult optimaalse olevat - mitte colemanid või schwarzeneggerid. See, et nemad on kunagi saavutanud kulturismis tipu - good for them & that's it.

Ja ka siin - nagu suurema osa lisanditega - sa ei pea, ja isegi reeglina ei saa midagi tunda, et "ohh, nüüd toimib".

Kofeiin, jah, kui oled sellele tundlik, siis veel eriti.

Kreatiin - no sa võid kujutada ette, et see hommikune lusikatäis lasi teha 1 lisakorduse surumises, palun väga - aga see ei käi nii.

Beta-alaniini tekitatud paresteesia on kõike muud, kui tema tegelik võimalik toime* - kui sa 21. sajandil arvad teisiti..on su vastavas (ilmselt ka muus valdkonnas) harituses suured lüngad. Ehk siis - hea paralleel - DOMS ei näita lihaskasvu nagu ka kihelus ei näita, et β-alanine toimis. (on inimesi, kellel ei anna selle lisandi kasutamine kuidagi tunda - aga füsioloogiline toime on ikka olemas)
Ja veel oli point selles, et sa ei pea, selleks, et "mõjuks" kasutama seda vahetult enne "trenni".

Vaevalt, et leidub keegi, kes suudab süveneda, või isegi tunneb lisa-huvi, aga siin näiteks on uuritud just seda "kiheluse" tekkemehhanismi.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3491570/
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #20 on: August 04, 2017, 20:17:18 »

Standard daily dose: 2–5 g.

While beta-alanine is a popular ingredient in pre-workout stacks, supplementation is actually NOT timing-dependent.

(kellel jääb keeleoskusest vajaka > google translate " not timing dependent")

Ja, mitte, et see ülioluline oleks aga :

Does Not Go Well With

Taurine (may compete for uptake)

Both Taurine and beta-alanine are acidic with an amine in the beta position. In that respect, they share a similar structure with the neurotransmitter GABA. Taurine and beta-alanine share the same transporter (SLC6a6), so competition may occur. In experimental conditions, beta-alanine can induce a transient taurine deficiency.[123][124][125][126] However, none of the human studies using supplemental beta-alanine (up to 6.4 g/day) mentioned side-effects suggestive of a taurine deficiency (such as an increase in muscle cramps).

ehk siis - kui mingis pre-workoutis on need kokku pandud.. siis väga "science-based" see toode ei tundu olevat.

https://examine.com/supplements/beta-alanine/
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #21 on: August 04, 2017, 22:16:30 »


"Miks mitte bcaa-ga kokku segada kogu kupatus, peaasi et maitsev jook tuleb" - fantastiline kreedo. Võtab hästi ühe korraliku kulturisti nägemuse kokku?
Logged

Lihalett123

  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #22 on: August 05, 2017, 04:31:00 »

"Miks mitte bcaa-ga kokku segada kogu kupatus, peaasi et maitsev jook tuleb" - fantastiline kreedo. Võtab hästi ühe korraliku kulturisti nägemuse kokku?
Hehe!  Olgem ausad, mitte ükski neist toimeainetest ei aita lihasmassi kasvule ega peki põletusele kaasa arvestataval määral.
Logged
Tüüd om vaja tetä mitte niisama mulkata!

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #23 on: August 05, 2017, 09:06:55 »


Jah, seda teevad jõutreening ning kaloridefitsiit.
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 377
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #24 on: August 07, 2017, 09:34:41 »

See teadus on selline kahe otsaga vorst - lähed autosalongi ja tahad uut autot osta ja valid masina välja, mille küttekulu on tehase poolt 5L/100km. Kuigi hinge närib ikka kahtluseuss, et kuidas on võimalik, et sellise massiga auto nii vähe kütet tarbib? Aga näed, paksude prillidega poiss on selle laua taga välja arvutanud. Nii on, pole kahtlustki. Sina aga ei saa kuidagi alla 6L/10-le. Sama teema on ka igasuguste toidulisanditega - 30 ideaalses vanuse matsi ei ole kohe kindlasti enamus. Pigem on see Sinu virtuaalreaalsus :)

Ja kui ausalt rääkida kestvusspordist, siis see lihtlabane suhkur töötab ka paremini, kui BA.

Aga jah, minu harituses Sa ei pea kohe kindlasti kahtlema - usu mind :)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #25 on: August 07, 2017, 23:10:18 »


Taskufilosoofia näitab väga hästi, mis või kuidas.
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 377
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #26 on: August 07, 2017, 23:29:21 »

Taskufilosoofia näitab väga hästi, mis või kuidas.

Jep, täpselt nagu Sinu taskuteadus :)

Peace,
A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

troll123

  • Posts: 101
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #27 on: August 10, 2017, 12:34:05 »

Korralik andmine teil siin.   Minul on aga  nädalaga vererõhk  peale kohvi joomise lõpetamist   127-87  pealt   langenud sinna  109 110-78  peale , kofeiin pole ilmselt minu rida lihtsalt  .Treeningute kvaliteet on tõusund ja lihasvalu on  vähem kasutades seda lisandit   hea selge ja ergas on olla .Kivipeale minek on nüüd ka  viimased paar päeva  hommikul minutipealt paigas :D . Eile oli jalapäev   ja kui tavaliselt on  makaroon  valuspeale trenni  siis täna  on ainult  kergelt tunda. Panen kükis jargmine  trenn  rohkem raskust ja vaatan kuidas on.


http://www.naturalnews.com/2017-08-04-bcaa-muscle-building-supplements-found-useless-when-taken-alone-study-finds.html
« Last Edit: August 10, 2017, 16:43:31 by troll123 »
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #28 on: August 10, 2017, 20:03:01 »

Meil on kõigil hea teada, et sulle mõjus nii kindlalt just see, mis sa arvad mõjunud olevat.

Mul, aga, vastukaaluks - ei ole enam õieti üldse olnud treeningjärgset lihasvalu - ajast, mil kohvi joon keskmiselt 3 tassi päevas ikka.

Varem nii ei olnud - ei joonud üle 1 tassi, kui sedagi, ja lihasvalu oli reeglina alati. Nüüd võin ka teha enda kontekstis "raskemaid" jõu-"trenne", või purje-surfata (millega kaasnes varem kindel läbipekstud tunne).

Ja mis me nende kahe anekdoodiga peale hakkame? Kumba me oma "klientidele" siis nüüd soovitaksime, kui oleksime "treenerid"?
Kas kohviga või ilma versiooni?

Uuringute põhjal on kohvil DOMS-e ärahoidev/vähendav toime. Just saying.

Aga mina ei aja ka siis kõike selle kaela - võimalikud on kümned erinevad seletused, millest ise epan tõenäolisemaks adaptsiooni tekke koos muude võimalike kõrvalmõjuritega, millest kohvil VÕIB olla oma osa.

Vererõhku reguleerib närvisüsteem - õige? Kofeiin on stimulant -keegi ei kahtle selles. Aga on olemas, taaskord, kümned eri muutujad, mis võivad seda kõike mõjutada, erinevaid mehhanisme-pidi.

Naturalnewsist infot jagada .. ei nohh, kellele millest piisab.


This study demonstrates that caffeine ingestion immediately before an upper-body resistance training out enhances performance. A further beneficial effect of sustained caffeine ingestion in the days after the exercise bout is an attenuation of DOMS. This decreased perception of soreness in the days after a strenuous resistance training workout may allow individuals to increase the number of training sessions in a given time period.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24164961


--------------------------------------------------------

https://breakingmuscle.com/reviews/caffeine-decreases-muscle-soreness
« Last Edit: August 10, 2017, 20:07:58 by mp »
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Beta Alanine Green tea trennieelne erguti
« Reply #29 on: August 10, 2017, 20:05:41 »

kofeiin pole ilmselt minu rida lihtsalt 

See on hea tõdemus.
Kui keegi tunneb, et talle ei sobi miski - ei ole mõtet kedagi kuulama hakata.
Aga samas ka veenma teisi, et see on ainuõige tee.
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
youtube>
anything