wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: Kükk  (Read 6674 times)

Edik M.

  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Kükk
« Reply #15 on: February 18, 2010, 15:17:28 »

Seda kükki kommuuni/postitust oleksin pidanud juba varem lugema.. jändan kükkiga juba 3 nädalat!
See täiendas mind väga, kasutan neid näpunäiteid järgmises jalatrennis  ;)
*mul sama lugu, kaldusin liiga ette jne :(
aitäh Bonsuna foorum 8)
Logged
Re: Kükk
« Reply #16 on: April 25, 2010, 14:22:32 »

Oli samuti selline probleem kunagi. I.Otsus soovitas :
1.Pane kandade alla väiksed kettad(2,5kg), kang turjale trapetsilihastele ja deltalihaste tagaosale
2.Suru rind üles, hinga sügavalt sisse ja täida kopsud õhuga nagu õhupall, pea kulkasse ja vaata otse ette. Sel moel jäigestad rinnakorvi ja väldid kere kaldumist ette
3.Pingesta kõik kõhulihased, et suurendada kõhusisest survet, nii et õlad tõmbad taha kui seisad kükkimise algasendis
4.Lõpuks kontraheeri alaselja lihased, et suruda alaselg nõgusaks
Punktid 2-4: Neid kolme üheaegset tegevust kutsutakse blokeerimiseks. Nende ülesanne on vältida selja kumerdumist, mis võib põhjustada suurte raskuste kasutamisel lülidevaheketta väljasopistumist.
Kirjutasin selle maha vanast treeningpäevikust.
Kõhu tõmbad õhku täis, mitte kopsud. Üles kopsu tõmbad õhu, siis kaob just surve kõhult ja vigastus garanteeritud.
Logged

Paju Tom

  • FITNESS4U Sport Club
  • ****
  • Posts: 1223
    • View Profile
Re: Kükk
« Reply #17 on: April 26, 2010, 18:57:25 »

No krt kui sa kükkimise ajal tahad suuremat häda teha siis tõesti tõmbad kõhu õhku täis ja pärast lased õhu koos pätsiga välja. Väga õige tähelepanek.
Pages: 1 [2]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube