BONSUNA FOORUM

Bonsuna.com FOORUM => JÕUTÕSTMINE/RAMMUMEES - kommuun jõuhulludele => Topic started by: Timo Majuri on December 30, 2017, 15:43:19

Title: Kuidas teha jõutõmmet õigesti ja areneda edasi?
Post by: Timo Majuri on December 30, 2017, 15:43:19
Nii esiteks tekib küsimus kust ma tean?  ;D

Ei pea olema ise maailma parim iga asjad ..piisab et oskab hoida oma suure suu kinni kui ennast paremad räägivad suud puhtaks

Kuna HCs käi ka pidevalt 1 maailma parim omas kategoorias ja külastajad peale selle nii on kujunenud selline arusaam jõutõmbest:

1. Parimad tulemused maailmas kilodes on tehtud kitsalt  tõmmades . Ehk siis meehepoolikud laia haarega oma 5 sendiga ei lähe arvesse siin esimises punktis.

2. Lihastest peab tugevad olema nagu võiks oletada jala tagaosad+tagumik+ selg millest isegi need omas katis maailma parimad ütlevad et väga raske on ennast motiveerida jala tagaosasid tegema trennis .

3. Keha sobimine jõutõmbe jaoks = saad kergelt hea algasendi ja ennast võimalikult ligidale kange = ehk vastupidi = suur kõht ja veel "pikad jalad ning halb paindumine ja kang "jääb kaugele ette" ning sealt sa ei saa mitte kunagi tõelist oma ennatust kätte.
Paindumist saab parandada ja tehnika saab lihvida alati paremaks.

4. Neli nädalad tõmmed + 1 nädal puhkust .peale võistlusi puhkus + uus kergem algus. Massaaz kohe puhkenädala esimine päev et sellest saab ka taastuda enne uut 4 nädalast trenni.

5. Tõmba õlad taga ja rind ette ning hakka "kukkuma" kandade peale samas üles tõmmates = keegi ei kuku päriselt aga asend on võimalikult "ekonoomne" tõmbe jaosk.

6. Iga ühe omad nipid : Teha umbes jalad sirgelt ja lasen õlad ette ja tõmban seljaga ( kuna jalgadega kükist alustades ei saa ma sama hästi)
jne

7. Ei proovi ennatust või proovib seda eriti harva trennis ning jätab ennatused võistluste jaoks = siin kohas max 1 tõmbed .

8. Teha jõutõmmed sama pühendatult kui rinnalt surujad oma surumist ehk se läheb kõigide ette..hea näide Asko Karu :)  ja ta õngi maailma tipus juba.

Need 1-8 on rohkem raw ehk varustuseta tõmbamise jaoks. Trikoodega on laialt lihtne vedada ja tglt efekt on sama kui surumisel särgiga = ilma raskust sa ei saa alla vaid pead ennast sinna kangest vedama = efekt juba + 150kg võrreldes ilma trikood.

Kulturismi ja lihaste kasvatamise vaatevinklist on jõutõmme + rõõbaspuu(ülakeha kükk) + kükk/jalapress need harjutused mis aktiveerivad ja kasvatavad kõige rohkem lihasmassi ja üldist jõudu.

Ma tahtsin lisada listi kohaks 9. veel kõhu ja külgede/tugilihaste trenni aga ma ei lisanud kuna ma pole näinud ega kuulnud et tipud neid teeks või väga räägiks sellest:)  võib olla se on varjatud saladus?  ::)

Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab?