BONSUNA FOORUM

Bonsuna.com FOORUM => JÕUTÕSTMINE/RAMMUMEES - kommuun jõuhulludele => Topic started by: Mesilasehunt on October 09, 2018, 20:01:41

Title: Kõhulihasete treenimine jõutõmbeks.
Post by: Mesilasehunt on October 09, 2018, 20:01:41
Ma hiljuti vahetasin jõusaale ja vanas jõusaalis oli "ab crunch machine" millega sai 105kg peale panna ja normaalse tundega lihaseid arendada kuid uues jõusaalis pole siukest masinat. Teen "Standing ab pushdownse" Fx20 aga tundub et sellest ei saa ma piisavalt koormust kätte et kükil ja jõutõmbel oma kõhulihaseid adekvaatsel tasemel hoida. Tundub nagu, et kõhulihased annavad alati esimesena alla ja nüüd on isegi hirm et võin alaseljale haiget teha sest kõhulihased on nõrgad. Tõstevööd ei kanna sest tunnen, et see oleks ainult ajutine plaaster minu probleemile. Kas kellekil on mingit ideed kuidas normaalselt kõhulihaseid treenida ilma, et teeks tuhandeid ebaefektiivseid Kõhukõverdusi.
Title: Re: Kõhulihasete treenimine jõutõmbeks.
Post by: Kiilakas1991 on October 09, 2018, 22:12:05
Kahe käega kukla taha 20-25kg ketas. Vaata palju jõuad rahuliku tempoga  tavalisi istessetõuse teha ?
Paljud panevad rinnale aga nii on kerge ja enesepetmine...
Title: Re: Kõhulihasete treenimine jõutõmbeks.
Post by: dront on October 09, 2018, 23:51:53
Ka ääbroll 25kilo ketas seljakotiga seljas on tõhus.
Title: Re: Kõhulihasete treenimine jõutõmbeks.
Post by: aleks144 on October 10, 2018, 16:33:30
Ka ääbroll 25kilo ketas seljakotiga seljas on tõhus.

Vot need peavad küll alles kõhulihased olema kui jõuad 25kg seljas teha korralikke abrolle  :o
Title: Re: Kõhulihasete treenimine jõutõmbeks.
Post by: dront on October 10, 2018, 21:42:55
Mina küll ei jõua. AGa ma ei jõua ka kiilaka pakutud 25kg kuklas istessetõuse teha.Ma ei jõuaks sellist ketast kuklataga hoidagi terve seeria.
Mesilashunt , vaata lihtsalt netist kõhulihaseharjutuse variante ja tee neid endale sobiva lisaraskusega(kettad värgid)